Po pierwsze to napisz jakie maksymalnie auto osiąga doładowanie wg wskaźnika. Dwa - co to znaczy, że masz zblokowany zawór ? Jest jakoś mechanicznie przerobiony, czy po prostu uważasz, że przy przerwanej membranie WG jest zablokowany ?
Używanego wastegate możesz szukać obdzwaniając ludzi sprzedających C3 2.2T we wszelkich ogłoszeniach (za 150zł powinieneś dostać), a nowa membrana w ASO kosztuje coś ok 280zł. Niemniej jednak WG musisz usprawnić, bo bez tego auto nie będzie jeździło tak jak trzeba, choć wątpie aby ono było przyczyną duszenia i szarpania - dedukuje, że auto boli coś jeszcze. Sprawdzałeś może skład mieszanki na analizatorze ? Jakie obroty ma silnik na biegu jałowym ? Odpowiedz na wszystkie powyższe - postaram się pomóc.
Błyskać to można po usunięciu usterek, o których wiadomo (nawet gdzieś mam jak podłączyć żaróweczkę do MACa14).
_________________ Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX
|