.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 05:34:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDI V6 AFB] Prośba o pomoc w analizie logów.
PostNapisane: 14.cze.2012 09:09:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2005 10:47:16
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce
Potrzebuję fachowego spojrzenia na to co wypluł komputerek mojego autka.
http://www.dropbox.com/gallery/40620305/1/VAG_12.03.27?h=716ee3
Co się od razu rzuca w oczy to LMM do wymiany - mierzy wręcz odwrotnie od stanu normalnego. Ale czy tylko on daje ciała ?
Może mi ktoś potwierdzić/zaprzeczyć/uzupełnić tę "teorię" ?
Turbina niedoładowuje, bo tnie ją przepływomierz ?
Logi nie sięgają powyżej 4000obr/min dlatego, że w okolicy nie mam tak długiej prostej, żeby na 4-rce przećwiczyć autko, powyżej 3700obr. zaczyna się "droga przez mękę"...

Pozdrawiam
Mariusz

_________________
A6 Avant 2.5TDi V6 AFB manul 98r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDI V6 AFB] Prośba o pomoc w analizie logów.
PostNapisane: 14.cze.2012 09:21:35 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Podmien przeplywomierz, sprawdz/wymien filtr powietrza i czy cos nie blokuje przeplywu.
I powtorz logi 011,010, 008 i 003... na 3 biegu :)
Nie podoba mi się ze turbina nie reaguje w 011 BS.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDI V6 AFB] Prośba o pomoc w analizie logów.
PostNapisane: 14.cze.2012 12:29:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2011 19:44:35
Posty: 52
Lokalizacja: Łódź
A nie możesz log-ów wstawić w takiej formie żeby można było to obejrzeć na VCScope.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDI V6 AFB] Prośba o pomoc w analizie logów.
PostNapisane: 14.cze.2012 15:30:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Hi,
Ile powietrza przeplynie zalezy miedzy innymi od
- jak laduje turbo
- stanu hydrauliki, droznosci wydechu
- stanu f.powitrza

Przeplywomierz moze wskazywac niskie wartosci bo
- powietrze nie plynie (patrz wyzej)
- powietrze plynie ale przeplywomierz oszukuje odczyty

To ze turbo nie laduje moze wynikac z samego T bo:
- pozapiekane "sterowanie"
- kicha z podcisnieniem (a to ono steruje T)
... kiche z podcisnieniem "zdradzic" moze 011BS (niemoznosc ruszania kierownicami)..003B (niemoznosc ruszania EGRem)... hamowanie samochodem (slabe hamulce bo slabe podcisnienie)


Sprzezenie zwrotne:
turbine "napedzaja spaliny" a te biorą sie ze spalania wtrysnietego paliwa
Ilosc wtrysnietego paliwa przy bucie ograniczana jest tzw "ogranicznikiem dymienia"... a ten wynika z odczytow przeplywomierza
.. jezeli przeplywomierz np zaniza to ograniczy dawke a ta moze wplynac na niemoznosc osiagniecia zadanego ladowania i kolo sie zamyka

Do calosc dolozyc mozna wplyw np nieszelnosci w dolocie: powietrze zamiast isc w cylindry ucika czesciowo bokiem

Logow nie widze bo z sieci w ktorej jestem ma zablokowany dostep do takich stron. polecam poczytac watki zlinkowane w moim podpisie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: