.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 05.gru.2024 04:08:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Fachowa porada
PostNapisane: 08.lip.2005 12:27:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lip.2005 11:52:50
Posty: 2
Lokalizacja: warszawa
Witam bardzo serdecznie wszystkich posiadaczy i sympatyków Audi ! Jestem tu nowy i standardowo jak na wszystkich forach,pedze z pytaniami po cenne informacje od fachowców :D
Z racji tego że audi jest bardzo solidna marka,produkuje wspaniale,wytrzymale,zarowno rodzinne jak i ze sportowymi zapedami samochody postanowilem zainteresowac sie kupnem takiego samochodu.
Prosilbym o rade,generalnie chodzi mi o dosc duzy samochod,aczkolwiek w przypadku audi sprawa jest o tyle ulatwiona ze sedany rowniez maja potezne bagazniki i pewnie jak na moje potrzeby transportowe wystarczy,co wcale nie znaczy ze obrazilbym sie za nadwozie kombi/avant ;-) Zastanawiam sie pomiadzy nastepujacymi modelami :
100 c4 avant/sedan - tu prosilbym kogos znajacego sie o wymienienie dostepnych wersji silnikowych (w ogloszeniach widzialem wersje z trzema dodatkowymi zegarami i bez,oraz z dwoma rodzajami kierownicy-od czego to zalezy? )
B4 sedan/avant - jak ten model sie plasuje w porownaniu do 100c4,silniki,wersje...??
Oraz moze A4 najprostrze jakie tylko moze byc,z nieduzym silnikiem,moze miec szyby na korbke,jesli audi wogole takie robilo :D
Prosze doradzcie mi cos,na ktorym modelu raczej sie skupic,jakiego silnika szukac,w jakiej cenie mozna dostac jesli sprowadzany a jakiej jesli krajowy.
Aha ,i jeszcze jedno jak wyglada sprawa instalacji gazowej i spalanie wtych samochodach,gaz sekwencyjny cy zwykly,please help...
Czekam na odpowiedz i pozdrawiam.. :)

_________________
Joe Satriani-strange...beautiful...music


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 12:37:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
jesli szukasz duzego auta to z zalozenia odpada B4 oraz A4 - miejsca z tylu tyle co kot naplakal ;-)
pozostaje 100/C4 albo wersja po liftingu C4/A6.
z zalozenia widze ze chcesz zagazowac auto - szkoda bo bardzo fajnymi silnikami sa 2.5 TDI (zwlaszcza wersja 140 konna - oznaczenie silnika AEL).
dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek).
jesli chcesz czerpac pelna przyjemnosc z jazdy - szukaj wersji z napedem quattro (w przypadku diesla tylko w wersji 140 konnej).
jesli auto ma sluzyc ci jedynie do przemieszczania - wystarczy ci oska ;-)
reasumujac - szukaj C4/A6 2.5 tdi lub 2.8 V6 (tu dochodzi niebagatelny koszt instalacji wtrsyku LPG aby sensownie to jeszcze chodzilo).
bardzo goraco polecam przeszukanie forum: http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php
pozdrawiam

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 12:50:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Bilu! Nie wierzę! Jakiś tekst! A ja myślałem, że się już w szukaczce zakochałeś :D :D :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 12:52:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
robie trening przed pisaniem artykulow ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 13:22:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja tylko dodam ze C4 tdi quattro trudno trafic i sa drogie a 2.8 jest w pyte i wyjdzie w podobnych pieniadzach (+gaz) co tdi i dodatkowo pewnie bedzie tansze w utrzymaniu :P

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 13:48:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
mq napisał(a):
Ja tylko dodam ze C4 tdi quattro trudno trafic i sa drogie a 2.8 jest w pyte i wyjdzie w podobnych pieniadzach (+gaz) co tdi :P

zgadza sie :peace:

mq napisał(a):
dodatkowo pewnie bedzie tansze w utrzymaniu :P

utrzymanie diesla to tylko filtry i paliwo, reszta jak w benzynie gdzie dodatkowo wchodzi w gre wszystko to co zwiazane jest z zaplonem czyli swiece, kable etc...

wracajac do tematu to mankamentem B4 jest zawieszenie ktore nie jest zbyt trwale - cale szczescie ze czesci sa tanie.
zawieszenie w A4 - zeby nie wywolac znow zbednaj polemiki napisze ze jest trwalsze jak w B4 ale koszt ewentualnego remontu jest dosc duzym wydatkiem.
zawieszenie w 100/C4 oraz w C4/A6 jest tanie i dobre :peace:
w przypadku quattro w powyzszych modelach problemem jest dostepnosc elementow ukladu wydechowego oraz amortyzatorow i ww elementy sa stosunkowo drogie (cale szczescie ze nie trzeba ich wymieniac co roku ;-) ).

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 14:00:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Bilu napisał(a):
utrzymanie diesla to tylko filtry i paliwo, reszta jak w benzynie gdzie dodatkowo wchodzi w gre wszystko to co zwiazane jest z zaplonem czyli swiece, kable etc...
Mowilem tylko o kosztach paliwa. Ale to tez trzeba brac pod uwage oczywiscie.
Cytuj:
cale szczescie ze czesci sa tanie.

Zgoda w przypadku oski :P

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 14:12:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Bilu napisał(a):
dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek).

tu nie do końca się z Toba zgodze Bilu bo dodatkowe zegary były też i przy silnikach 2.0 , tu po prostu chodziło o to czy klient sobie życzył czy nie. Co prawda zegary te duuuuuużo częściej spotykane są w wersjach "sportowych" i dobrze wyposażonych choć niekoniecznie.
co do całej reszty to silniki 2.8 Q , 2.2 T Q lub 2.5 TDi Q
powodzenia w szukaniu i wybij sobie z głowy B4 i A4

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2005 14:21:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
Dred napisał(a):
Bilu napisał(a):
dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek).

tu nie do końca się z Toba zgodze Bilu bo dodatkowe zegary były też i przy silnikach 2.0 , tu po prostu chodziło o to czy klient sobie życzył czy nie. Co prawda zegary te duuuuuużo częściej spotykane są w wersjach "sportowych" i dobrze wyposażonych choć niekoniecznie.

oczywiscie masz racje :peace:
sam mam pelna opcje zegarow z dodatkowymi wskaznikami, alu ringami, AC, BC, ATA mimo ze nie mam mocnego/usportowionego auta ;-)

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: