Witam wszystkich
Projekt można powiedzieć że już ukończony ale plany są różne, o tym później
Podstawa to Audi 80 CQ 2.8V6 - AHH z 1991r
Silnik pochodzi z Audi S6 z 1997r 4.2 V8 290KM / 410Nm
Po zakupie dokonane prace lub zakupy :
- wymiana sprzęgła na ori docisk i łożysko + grubsza tarcza organiczna od Radzika
- Felgi Lato 17" + zima 15"
- Kierownica sportowa zamszowa z nabą
- Obrotomierz przerobiony V6 pod V8 + dołożony na środku Shiftlight
- Fotele kubły (robione na zamówienie) + pasy 4 pkt. ( z wyhaftowanym nadrukiem Audi Quattro)
- Zawieszenie to Komplet sprężyn H&R (ciut za twarde i za niskie jak dla mnie) + Bilstein B8
- Zamontowany hydrauliczny hamulec ręczny
- Z seryjnego ECU zdjąłem emulatorem IMMO i do tego SMT6 do wystrojenia .
- Większe wtryski od BMW
- Przeniesione serwo na przód
- Wymienione wszystkie uszczelki, rozrząd paski oraz cały nowy osprzęt (Alternator/Rozrusznik/Pompy)
- Wydech od kolektorów 2,5" połączone w 2,75", tłumik przelotowy i do końcowego wydechu dwu komorowego (przy spokojnej jeździe naprawdę jest cicho i miło)
- 3,5" dolot powietrza + filtr stożek FUJITA + nadmuch zimnego powietrza
- Akumulator do bagażnika
- Skrzynia po gruntownym remoncie .
- Wentylatory SPAL + duża chłodnica od BMW E46 M3
Nie jest to jakiś mega mocarny silnik ponieważ ma tylko 300Km/410Nm ale ...
Póki co Audi DZIK naprawdę cieszy i robi konkretną robotę