.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 16:50:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 20.lip.2012 23:11:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2012 14:04:29
Posty: 10
ile elementow musialbym wymienic by z A6 2002r 2.4v6 multitronic FWD zrobic a6 z 2.7BT 4x4 tiptronic w kierownicy? pyanie noobowskie wiec prosze o wyrozumilosc, zaznaczam iz mieszkam w norwegii i kupno badz sprowadzenie takiego 2.7bt wiaze sie z kolosalnymi kosztami takze sprzedaz i kupno calego samochodu odpada, tylko swap.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 21.lip.2012 07:35:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Podejrzewam, że jednak taniej będzie kupić 2.7T niż robić swap(nawet w Norwegii).
Poza silnikiem i skrzynią cała masa gratów do Turbin bo 2.4 który masz to wolnossący silnik.
Nie wiem jak w A6C5 ale w A6C4 nawet buda jest inna do quattro więc trzeba by ciąć, spawać.
Do tego inne zawieszenie z tyłu, dyfer, wał i cała masa innych rzeczy.

Jak o czymś zapomniałem to inni dopiszą.


ps.
Odpuść sobie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 21.lip.2012 07:55:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
też mi się wydaje,że to kompletnie nie opłacalna opcja.
silnik swoje kosztuje, skrzynia drugie tyle, do tego dały układ przeniesienia napędu, tak jak kolega wyżej napisał całkiem możliwe, że podłogi ośki i q też się różnią.
jak widzisz, nie jest to takie hop siup...
wiem o co ci chodzi, chcesz mieć 250koni w cenie 160 (opłaty).
odpuść sobie i kup lepiej taki samochód w pl tutaj zarejestruj i opłacaj...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 21.lip.2012 07:56:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
bez cięcia podłogi i spawania nie wykonalne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 21.lip.2012 12:19:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.cze.2012 14:04:29
Posty: 10
opcja oplacalna bo swapa zrobilbym w pl i ilekolwiek czesci by nie kosztowaly to i tak wyjde duuuuuzo na plus biorac pod uwage norweskie ceny, jednak spawanie ciecie i rzezbienie artystyczne nie wchodzi w gre...poprostu bede musial poszukac sobie innego z napedem na 4 i wtedy dopiero zaczac myslec o swapie. dzieki za info panowie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 22.lip.2012 10:13:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Ostatnio koledzy z forum robili takie przekładki. Jeden przerabiał A4 na RS4, drugi planował kupno w Niemczech RS6, przywóz obu aut do polski żeby przełożyć zarejestrowaną ramę z a5 do rs6, polakierować i cieszyć się jazdą RS6.

Są wakacje, lecę nad jezioro, bo w końcu ładna pogoda... Jak wrócę, to poszukam tych tematów na forum ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 22.lip.2012 13:04:54 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
beney napisał(a):
opcja oplacalna bo swapa zrobilbym w pl i ilekolwiek czesci by nie kosztowaly to i tak wyjde duuuuuzo na plus biorac pod uwage norweskie ceny...

Tak z ciekawości, czy możesz podać te koszty/opłaty.
Jeśli bardzo chcesz robić swapa to szukaj najmniejszej możliwej benzyny w quattro jako bazy.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 23.lip.2012 19:27:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
nadal nie rozumiem tego toku rozumowania, ale co tam, może inny jestem ;)
nie lepej ci kupić w pl 2.7, zarejestrować go tutaj i cieszyć się furą tam?
kupisz jeden samochód, żeby rzeźbić drugi i cieszyć się czymś, co fabryka robiła na porządku dziennym...
to się nazywa szastanie pieniądzem, ale kto bogatemu zabroni... ;)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 24.lip.2012 09:22:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Kolejny temat o Norwegii, poczytajcie jakie tam są opłaty i restrykcje to zrozumiecie. Ostatni przypadek: kobieta ma świeżą toyotę w dieslu, jeśli stężenie zanieczyszczeń jest zbyt wielkie NIE MA prawa wjechać do centrum Oslo ;) :/ Specyficzny kraj. Szuka jakiegoś PB...

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.4V6 SWAP 2.7 BITURBO
PostNapisane: 24.lip.2012 10:09:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
metyoo napisał(a):

nie lepej ci kupić w pl 2.7, zarejestrować go tutaj i cieszyć się furą tam?

no nie, dlaczego?


Według norweskich przepisów, Polak może jeździć w Norwegii samochodem zarejestrowanym w Polsce nie dłużej niż rok od momentu uzyskania pierwszego
pozwolenia na pracę. Przepis ten nie dotyczy osób prowadzących własną działalność gospodarczą, bowiem przedsiębiorcom nie wolno używać w ogóle aut innych niż norweskie

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: