Twoje Audi jest wyposażone w dynamiczną kontrolę ciśnienia oleju. To oznacza, że kontrola ciśnienia dokonywana jest z uwzględnieniem obrotów silnika. Jeśli obroty silnika są niższe od 2000/min, a ciśnienie oleju spadnie poniżej 0.3 BAR, zapala się lampka ostrzegawcza na tablicy wskaźników. Przy obrotach silnika powyżej 2000/min, ciśnienie oleju musi wynosić minimum 0.18 BAR, gdyż inaczej zabłyśnie również lampka ostrzegawcza, a ponadto włączy się brzęczyk.
Podsumowując: masz takie ustrojstwo, pod deską w kabinie, do którego idzie sygnał z jednego czujnika, drugiego czujnika i cewki zapłonowej (obroty silnika) i w razie problemów miga lub miga i brzęczy. Jak nie słyszałeś jak brzęczy, to odłącz przewód od czujnika 0.18 BAR i dodaj gazu ponad 2000obr/min.