.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 04:23:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [200 C2 2.2 WC]POMOCY NIE CHE ODPALIC
PostNapisane: 19.lis.2003 22:05:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
a wiec zaczelo sie to tak iz

samochod byl w garazu silnik dzialal jakies 3 min
nagle zgasl spadla kopulka rozdzielacza zapolonu zalozylem odpalil na jakies 5 sek i znowu zgasl
tak kilka razy gas i zapal sie i nic

pomyslalem ze nie ma paliwa dolalem i ... i nic wogle nie chce zapalic

sprawdzalem iskre, ustawnie swiec, hmm czy jest na kazdym wtrysku paliwko i jest

hmm jedynie czego nie sprawdzalem to wtryskiwacza rozruchowego
ale podnosilem ta klape przy filtrze powietrza ktora odpowiada za dawke paliwa i krecilem i nic !!!

hmm macie jakies porady co by jeszcze sprawdzic ???

czy jest taka mozliwosc zeby zaplon sie sam przestawil ???

hmm albo zeby pasek rozrzadu przeskoczyl sam ???
nie wiem w jakim jest stanie ale autko jezdzilo osattnio dobrze

czy ten regulator cisnienia korekcyjnego moze miec jakies znaczenie ???

pozdrawiam i prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 23:39:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
hmm to powiedzcie mi chociaz czy da sie odpalic furke majac zepsuty zawor startowy ????
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2003 23:41:38 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sprawdz jeszcze raz zaplon ... sprawdz grafit czy nie wypadl

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 16:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
hmm wszystko jest zastanawia mnie tylko to ze cisnie bardzo zmalalo hmm
czy jest moze jakeis filterek paliwa w zobiorniku bo przy pompce nie mam

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 18:00:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Pompa paliwa sie wlacza? Slychac ja? Jak odpalasz to na obrotomierzu widzisz drgania wskazoowki? Ja sie kiedys meczylem w bmw qmpla z takim problemem i okazalo sie, ze:
1.) Pompa paliwa nie nie uruchamiala
2.) Nie bylo iskry

Wyjalem wkoncu czujnik obrotow walu jak pokapowalem sie ze obrotomierz nie drga i po zmiane zadzialalo....

To tylko teoria jak masz iskre i wache w silniku to raczej nie to.....

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 21:01:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
tak pompa sie wloncza i jest troche za glosna a na obrotomierzu pokazuje sie dziwnie nie raz nawet do 3 tys jak go krece czyli cos nie tak z iskra moze


pozdrawima


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2003 21:14:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Moze polecial uklad zaplonowy albo cewka. Wez sobie podlacz lampe stroboskopowa. Jak na pierwszym jest dobrze to sprawsz na innych garach (punkt bedzie gdzie indziej, ale nie moze sie zmieniac na danym garze).

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2003 22:30:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
najprostszym rozwiazaniem wzsystkich problemow z silnikem bylo by wymienienie rozdzielacza paliwa i wtryskiwacza, u mnie przynajmniej obroty przestaly falowac:)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2003 14:18:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
odpowiedz byla zakakujaca rozwarstwil sie pasek rozrzadu
pozniej i sie przesunol w dodaktku spadla kopulka rozdzielacza aparatu zaplonowego i te blaszki ktore trzymaja kopulke zachaczyly od blaszki od czujnika halla i przesunely je co zpowodowalo przesuniecie sie zapolonu


samochod juz pali

tylko teraz ma caly czas na wolnych obrotach 1,5 tys i nie wiem czy to przez zaplon czy przez cos innego

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 55 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: