tomeksopot napisał(a):
miałem A6 2,5 TDI BDH i nic złego o tym motorze nie mogę powiedzieć. Przejeździłem nim ze cztery lata i zrobiłem trochę ponad 100tyś km i nie zrobiłem przy silniku nic!!! żadnych problemów olej co 15 tyś (castrol edge) i żadnych dolewek w trakcie.Auto sprzedałem pod koniec sierpnia z przebiegiem 215 i do tego czasu jak szwajcarski zegarek!!!
szukałem A4 z takim motorem,ale nie znalazłem:(( żadnej godnej uwagi same śmietniki
pozdro Tomek
Podpisuję się pod Tomkiem! Również miałem BDH i zrobiłem jakieś 80tyś km bez żadnych problemów, auto sprzedałem z przebiegiem 260tyś km.
Teraz jeżdżę 2.0 TDI oznaczenie BLB i mogę powiedzieć tak:
Samochodem w ciągu roku zrobiłem 68kkm. Przebieg od 210 000 km do 278 000 km i w tym czasie dołożyłem już do:
- napęd pompy oleju 3000zł + 1000zł wymiana = 4000zł
- dwumas ok 1800zł
- zawór EGR ok 1000zł
- rozrząd, amortyzatory, zawias - 3500zł
- zamek klapy tył, parktronik i inne pierdoły razem może 1000zł w ciągu roku
- teraz wysrała mi się turbina (pewnie ok 1500zł)
- kolejne pewnie będą wtryski (nie wiem jakie koszty, ale kwota pewnie czterocyfrowa)
w sumie daje to ponad 12 tyś zł na "niespodziewanki"... (nie licząc przeglądów i paliwa)
Polecam ciekawy artykuł:
http://www.wykop.pl/ramka/1247291/10-po ... u-sasiada/Pozdrawiam