z tego co piszesz wynika, że masz problem.
klimatyzacja w 8P jest oparta o system z N280, pojemność R134a wynosi 525+/-25 gram, co w samochodzie tej wielkości oznacza zamrażanie podróżujących w nim ciał.
99,9% kolesi uzupełniających R134a nie żadnego pojęcia o diagnostyce klimatyzacji, pojemnościach i tworzeniu próżni.
jeżeli masz VDCS pod ręką, to sprawdzisz sobie samodzielnie sprawność całego układu:
1. temp. zew. >16*C;
2. uruchamiasz silnik, klimatyzacja wyłączona [Econ - ON], nawiew w trybie AUTO;
3. przejeżdżasz ok. 5 - 7 km, następnie zatrzymujesz samochód w cieniu [np. garaż], silnik pracuje;
4. włączasz VCDS > 08 - Auto HVAC:
- grupa 001.2 [czyli grupa 001, pozycja 2]: powinno być 0;
- grupa 001.4 - sprawdzasz niskie ciśnienie - jego wartość minimalna wynosi w zależności od temp. zew.:

jeżeli powyższe jest OK, to przechodzisz do następnego etapu, jeżeli ciśnienie jest zbyt małe, to znaczy, że masz za mało czynnika w układzie.
następny etap:
1. temp. zew. > 16*C;
2. uruchamiasz silnik, klimatyzacja włączona, temp. na LO, nawiew ustawiony na kratki środkowe [dash panel, środkowy przycisk], szyby zamknięte, nawiew na 3/4, recyrkulacja włączona, podnosisz obroty do 2000 rpm;
3. VCDS > 08 - Auto HVAC:
- grupa 001.1: > 0.3A;
- grupa 001.2: > 30%;
- grupa 001.4: > więcej niż w tabelce powyżej [zazwyczaj 12-16bar], lecz mniej niż 29bar;
- grupa 009.3: po 5 min. ma być maks. o 3*C więcej niż w 010.1;
- grupa 009.4: po 5 min. ma być maks. o 3*C więcej niż w 010.1;
- grupa 010.1: po 5 min. ma być temp. jak na obrazku poniżej [czyli ok. 2-5*C]:

jeżeli powyższe jest OK, to znaczy, że jesteś gorącokrwisty i wszędzie będzie Ci ciepło.
jeżeli:
- ciśnienie jest zbyt niskie po obu stronach: za mało czynnika;
- ciśnienie jest zbyt wysokie po obu stronach: za dużo czynnika;
- ciśnienie niskie jest OK, a wysokie za duże: układ zapowietrzony.
w każdym z trzech powyższych przypadków chłodzenie będzie niewystarczające.