.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.sty.2025 22:46:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Słaby , i dużo mi pali.
PostNapisane: 12.lip.2005 11:07:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.maja.2005 17:57:07
Posty: 78
Lokalizacja: Zduńska Wola
Witam.

Mam Audi B4 ABT 2.0 z 94roku. Ostatnio zaczołem mieć problemy z silnikiem tzn na zimnym silniku troche kopci z rury ale jak jadę na gazie to jest ok ( gaz mam 2 generacji sterowany z komputera) Ale generalnie trochę mi się czasem dusi ten silnik pozatym strasznie wzrosło spalanie, czy to może być sąda lambda? Silnik ogólnie jest w dobrym stanie nie bierze oleju ani nic takiego ma dość mały przebieg bo około 140 tys km. Jak sprawdzić czy uszkodzeniu uległa sonda?

Pozdrawiam

Artur


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 11:30:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
Czołem.
Nie miałem tego problemu u siebie jeszcze, ale pamiętam że sporo było pisania już o tym na forum. Było coś o czujniku temperatury. Jedno i drugie (czujnik i lambda) -> go to szukaj.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 11:54:24 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Może to zbyt prymitywne, ale najpierw sprawdź, czy nie blokuje któryś hamulec - ponieś samochód na podnośniku i pokręć każdym z kół, powinny obracać się bez większego oporu.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 12:01:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
wordeck napisał(a):
Może to zbyt prymitywne, ale najpierw sprawdź, czy nie blokuje któryś hamulec - ponieś samochód na podnośniku i pokręć każdym z kół, powinny obracać się bez większego oporu.

zartujesz sobie, prawda?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 13:14:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Bilu napisał(a):
wordeck napisał(a):
Może to zbyt prymitywne, ale najpierw sprawdź, czy nie blokuje któryś hamulec - ponieś samochód na podnośniku i pokręć każdym z kół, powinny obracać się bez większego oporu.

zartujesz sobie, prawda?


I tak i nie. Jeśli się dusi także "na luzie" to pewnie że hamulce są bez związku. Ale jeśli to "duszenie" dotyczy jazdy to może nie jest tak bardzo bez sensu. Ostatnio robiłem cygaro 1,8 z zapieczonym zaciskiem - V max 110 km/h i spalanie 21 litrów gazu. Po wyczyszczeniu i nasmarowaniu tłoczka bez problemu licznikowe 160 km/h (też na LPG).
Czyli cała kwestia, to czy się "dusi" zawsze, czy tylko w czasie jazdy. Dymek z rury na zimnym (w czasie jazdy) też może wynikać ze zwiększonego obciążenia - chociaż nie musi. Dlatego napisałem: "najpierw sprawdź hamulce". Lepiej się upewnić, zanim się zacznie wydawać pieniądze na naprawianie silnika.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 14:12:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
no właśnie, może kolega ma ręczny zaciągnięty? :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 16:42:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sty.2005 11:17:11
Posty: 382
Lokalizacja: Rzeszow/Krosno
Auto: V8
wlasnie jak zapalasz auto to pamietaj zeby spuscic reczny :!!: :!!: :!!: :!!: :!!:
a serio to albo to albo zatkane filtry albo zle ustaw przeplywomierz albo sonda albo co innego :diabel:
pozdr

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Yd7ZHqyUN50 szkoda ze dzwiek nie wyszed bo byl mocny hehe

punk's not death
byly rozne audi qutro i nie qutro ale bylo:
treseraudi super200 2.2turbo 20v quattro avant i to bylo audi...
MONTAŻ LPG MECHANIKA 602244068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 21:38:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
wordeck napisał(a):
Może to zbyt prymitywne, ale najpierw sprawdź, czy nie blokuje któryś hamulec - ponieś samochód na podnośniku i pokręć każdym z kół, powinny obracać się bez większego oporu.


jakby miał zapieczone hamulce to czuć by było swąd grzanej gumy i felga by była rozgrzana że nie można by było jej dotknąć - wiem bo sam to przerabiałem...

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: