.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 06:22:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 08:29:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Kordek napisał:
Cytuj:
Tu chyba raczej chodzi o koszty najpotrzebniejszych napraw


wycofuje to co napisałem :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 11:52:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Ja liczę wszystko w Excelu bez podziału na to co chciałem i na to co musiałem bo to troche za dużo kombinowania. Od sierpnia 2003 wychodzi troche ponad 10 tys zl w eksploatację bez paliwa i ubezpieczenia, do tego instalka sekwencyjna za 5 tys. Eksploatacja moglabybyc tansza ale lubię jak moja Niunia jeździ na częściach jak najbliższych oryginałowi no i wychodzi tyle ile wychodzi. Właśnie ze względu na te koszty coraz częściej myślę o jej sprzedaży i zakupie czegoś kompaktowego z silnikiem przynajmniej o literek mniejszym. :| :|

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 12:58:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
adamgt napisał(a):
Ja liczę wszystko w Excelu bez podziału na to co chciałem i na to co musiałem bo to troche za dużo kombinowania. Od sierpnia 2003 wychodzi troche ponad 10 tys zl w eksploatację bez paliwa i ubezpieczenia, do tego instalka sekwencyjna za 5 tys. Eksploatacja moglabybyc tansza ale lubię jak moja Niunia jeździ na częściach jak najbliższych oryginałowi no i wychodzi tyle ile wychodzi. Właśnie ze względu na te koszty coraz częściej myślę o jej sprzedaży i zakupie czegoś kompaktowego z silnikiem przynajmniej o literek mniejszym. :| :|


To kup B2 1.3l :): :diabel: :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 16:11:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 09:50:15
Posty: 360
Lokalizacja: Wawa
Myślałem o Audi 50, ale ono o drobinę za miejskie jest ;-) , a raczej było bo chyba teraz się czegoś takiego na chodzie nie znajdzie.

_________________
A.
A6 2.6 V6 Quaaaattro ;) 2003-2006
A4 1.8T BFB FWD LPG :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 18:25:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Kordek napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
ale o co chodzi?

czy chodzi o doprowadzenie samochodu do stanu fabrycznego - czy raczej ile wlozone jest w tzw. rezaniu?

bo w pierwszym wypadku kwota jest wprost proporcjonalna do kasy jaka wydajemy na samochod podczas zakupu - relatywnie tani samochod wymaga duzych nakladow, i wyjdzie zawsze dfrozej niz ten idealny z ofert kupna :) Pozatem czy liczyc normalne sprawy exploatacyjne? - chyba nie nalezy

natomiast w drugim przypadku wszytsko zalezy od mozliwosci naszych portfeli i naszej fantazji :)


Tu chyba raczej chodzi o koszty najpotrzebniejszych napraw :): :diabel: :D :peace:

dizelek - 1000 na zawiecha po kupnie,
500 na webasto po kupnie
300 na nagrzewnice po kupnie

po 1 roku exploatacji -
500 na webasto - poprzednia naprawa to byla sciema(!)-

po 2 roku exploatacji -
500 na zawieche

po 3 roku exploatacji -
nie wymaga nakladow

eSka- na dzien dobry 6000 - osprzet i podzespoły
po 1,5 roku - nawet nie exploatacji - nie wymaga nakladow

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2005 18:58:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
adamgt napisał(a):
Myślałem o Audi 50, ale ono o drobinę za miejskie jest ;-) , a raczej było bo chyba teraz się czegoś takiego na chodzie nie znajdzie.


Znajdzie się stary, znajdzie. Nie tak dawno na Allegro człowiek licytował 50-tkę :):

Ja sam widziałem kilka razy w Warszawie takie autka z nalepkami "Sprzedam" więc jak dobrze poszukasz to na pewno znajdziesz :peace: :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 09:58:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2004 01:34:30
Posty: 434
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Ja jak na razie w sprawy techniczne ok 300zl a mam autko prawie rok wiec mysle ze ni jest zle poza pompa wodna nic ponadto teraz kwalifikuje mi sie lambda do wymiany. W rezanko do tej pory jakies 800 zl a to nawetnie polowa tego co jeszcze musze wydac :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 11:20:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2004 20:55:44
Posty: 43
Lokalizacja: Podkarpackie
ja jakieś 3tys w ciągu niecałego roku po prostu chce doprowadzić niunie do ideału ale jeszcze pare tys. trzeba:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 12:16:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 12:32:53
Posty: 315
Lokalizacja: lubelskie
wsadzone ponad 5 tys - kolejne 7 tys czeka - potrzeba jeszcze z 10 tys - jakis sponsor sie znajdzie ??? :D

_________________
A3 1.9 TDi
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 16:06:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
niunie mam ponad 1,5 roku przejechalem 55kkm i generalnie wymienialem tylko czesci eksplatacyjne:
-tarcze przód,tył,to samo z klockami,
-rozrzad,
-świece żarowe,
-przegub,
-troszke gratow z zawieszenia ,
-olej co 10kkm ,
( a nie kupuje tanich podróbek )
to bedzie tego z 3 tys.
-plus zawirusowanie niuni ,
-halogeny w zderzak, kierunki tez w zderzak ,
-listwy,
-audio,
wyjdzie kolejne 2,5 tys.
wydaje mi sie ze nie jest tak strasznie, biorac pod uwage ze niunia jezdze codziennie.
oczywiście nie licze ubezpieczenia,oraz ropki.

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2005 13:06:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
jak narazie to na 3 miesiace wlozylem 400 zeta ale jeszcze troche jest do roboty i szykuje sie 1000...........

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 22:38:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Hej ! Czytajac te posty to przestalem sie martwic ze kupilem grata ; a kupilem w Niemczech 80 B-3 ,1989r, 1,8 PM ,90 KM . Na dzien dobry poszlo 1800 PLN na filtry ,paski ,opony ,zawieszenie itp. W sumie po roku ok.2500 PLN tylko w to co musialem zeby bezstresowo jezdzic. Po roku czasu i ok 13000 km na samochod wydalem( czesci + eksploatacja ) rownowartosc ceny jego zakupu tj. ok 6500 PLN . Wydaje mi sie ze to (proporcjonalnie) zbyt duzo. Co Wy na to?

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 22:50:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.kwi.2005 21:36:33
Posty: 207
Lokalizacja: Warszawa
A tak w ogóle,to po co te informacje,kto ile wydał.Forum się zaśmieca,a temat można ciącnąć i ciągnąć ;)

_________________
Marcin
A4 2.8 30V Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2005 23:59:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Z tym koniecznym i niekoniecznym w sumie około 6 tyś zł bo już nie licze.

_________________
S4 2.2 TURBO -> było
B4 AVANT 1.9 TDI-> było
HONDA CBR 600 RR-> było
S6 4.2 -> było
GSX-1000R - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 07:37:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
do osób piszących około.... jak nie prowadzicie sobie dokładnych
zapisków ileładujecie w auto to można spokojnie to pomnozyć przez 1,5

tyle z własnego doswiadczenia... :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 08:59:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja przestalem liczyc po 10k plnow - po co sie denerwowac :056:

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 09:27:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
maciu napisał(a):
do osób piszących około.... jak nie prowadzicie sobie dokładnych
zapisków ileładujecie w auto to można spokojnie to pomnozyć przez 1,5

tyle z własnego doswiadczenia... :D


conajmniej 1.5 razy ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 13:20:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 16:20:01
Posty: 691
Lokalizacja: Silesia
tak sobie czytam i czytam i zastanawiam sie w jakim stanie bylo wiekszosc autek w chwili zakupu jezeli musieliscie w nie tyle pakowac. przez moje rece przeszlo 4 audi i to nie nowe i nigdy nie spotkalem sie z takimi kosztami. w jednym pompa paliwa, w innym uzupelnienie klimy, w nastepnym po 7 latach w polsce zawieszenie (1200 zl oprocz tylnych amorow i sprezyn wszystko), klocki i tarcze to eksploatacja wiec nie wiem czy o tym warto pisac. najwiecej to chyba paliwko i opony (komplet na sezon). co innego takie robotki jak Leo bo to wymaga pieniazkow i to solidnych albo w przeciwnym razie popsujemy tylko autko. choc 40 tys? przeciez za to mozna profesjonalnie przygotowac autko w niemczech.

_________________
No Limits With S2 Power
Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 13:24:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
s2power napisał(a):
tak sobie czytam i czytam i zastanawiam sie w jakim stanie bylo wiekszosc autek w chwili zakupu jezeli musieliscie w nie tyle pakowac. przez moje rece przeszlo 4 audi i to nie nowe i nigdy nie spotkalem sie z takimi kosztami.


pewnie kwestia ceny zakupu albo fart

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 13:29:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2005 09:29:34
Posty: 141
Lokalizacja: Wilno
w swoje coupe wlozylem 18000, jeszcze nie koniec, aby doprowadzic do tego, jak go wyobrazam jeszcze musze wlozyc najmniej 20 000 :P

_________________
Audi coupe turbo quattro '85
Audi A4 1,8 turbo quattro '99
Peugeot 406 - praca
Goodyear Dunlop
http://www.redline.lt/forum/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: