CrazyChazz napisał(a):
No oczywiście bo Stag ma korekty po wszystkim a na końcu korektę do korekt ( mam na myśli nowego QBoxa) z czego wszyscy lali na ostatnim szkoleniu:D
Korekty "po wszystkim" powinien mieć każdy sterownik, inaczej coś, czego to "wszystko" nie obejmujme spowoduje powstanie zakresu warunków, w których sterownik nie jest w stanie zapewnić prawidłowej karburacji - i to jest właśnie to, czego brak BRC
Cytuj:
Pewnie czasem się to przydaje ale żeby z każdej skorzystać musiałbym z człowiekiem jeździć parę dni dopasowując wszystko do jego stylu jazdy
Właśnie dowiodłeś, że nie wiesz o czym piszesz. Styl jazdy zawsze mieści się w zakresie skonstruowanych map silnika, a odpowiedzialne strojenie auta polega na pokryciu całego przedziału możliwych stanów jego pracy parametrami dla pracy na gazie, w odniesieniu do warunków pracy na benzynie. Dzięki temu kto nie wsiądzie do auta i w jakich warunkach nie przyjdzie mu jechać - będzie prefekcyjnie. I tego oczywiście na BRC nie masz szans osiągnąć.
Cytuj:
Każda instalacja ma swoje plusy i minusy jak wszsytko na tym świecie. Ty będziesz jechać po BRC ja go bronić i tak w kółko. Poza tym to i tak już był offtopic;p Miłego wieczoru.
O, nie, nie. Nie przyjmuję pojednawczej retoryki odrywającej argumentację od twardych faktów. Mówimy o konkretach, albo poddajemy partię.
A że offtopic - może i fakt, ale myślę że cenny dla potomności, więc w razie potrzeby moderator go wydzieli do osobnej dyskusji.