tomeksopot napisał(a):
solaris napisał(a):
Tomku padają synchronizatory od najbardziej używanych wyhamowywanych biegów, Twoja skrzynia pada prawidłowo
Szukaj gościa co się tym zajmuje, przed wymianą zlej stary olej od razu, wymieni Ci tylko zużyte, sam sobie zalejesz nowym olejem i po sprawie
a endrjowi chodziło o temperaturę oleju bo jak zimno to jest gęsty i bardziej "trzyma" synchro
pada prawidłowo??? przy 200tkm??? na litość boską automaty miałem z większymi przebiegami i nic, o manualu nie wspomnę bo to zawsze dla mnie były urządzenia bezobsługowe WTF???
zamieniłem C5 na B6 coby eksploatacje mieć tańszą aha akurat już to widzę...

powyższego wpisu proszę nie traktować osobiście tylko raczej jako ogólną konstatacje

Nie jestes sam... ja juz tez mam Audi powyżej uszu.... jakoś inni jeżdzą innymi markami i jest ok...
Problem z biegami masz za każdym razem taki sam czy coś się zmienia? Pytam , bo jeśli za każdym razem jest tak samo, to stawiam na synchronizatory. A jeśli inaczej to na sprzegło,docisk, wysprzeglik w skrzyni lub pedale ..