pieter31 napisał(a):
Witam,
mam kolejny problem mianowicie po wymianie płynu chłodzącego g12 i termostatu nie moge odpowietrzyć układu, prznajmniej tak mi się wydaje, że problem tkwi w zapowietrzonym układzie.Gdy temperatura dochodzi do 110 stopni wąż od termostatu ciepły ale nie gorący.Termostat zamontowałem odpowietrznikiem do góry.Znalazłem odpowietrznik na metalowej rurce wody wchodzącej do głowicy poluzowałem go, silnik rozgrzany i leci z niego płyn więc chyba w tym miejscu już nic więcej nie odpowietrze??Chyba, że trzeba go poluzować na jakąś dłuższą chwilę???Zna ktoś może prawidłową procedurę odpowietzenia 2,4 V6 APS?? Znalazłem na forum kilka wątków ale typu zalać zakręcić korek i samo sie odpowietrzy a słyszałem, że w V jest ciężko odpowietrzyć. Ile jest odpowietrzników w tm silniku??
Bardzo prosze o pomoc bo czuje, że jak tak dalej pójdzie to bedzie po głowicach.
Ja z V8 właśnie tak zrobiłem, zalałem, zagrzałem trochę, pociągnał płyn ze zbiornika, potem dolewka po przestygnięciu i koniec, po dwóch dniach coś tam mu było mało, to dostał jeszcze z 1/2 litra.