hubos21 napisał(a):
Robi czy te Twoje przypadki z ATJtem są bardziej odosobnione czy to reguła, która za chwilę będzie się potwierdzać w tych 1.9 po FL
Takie przypadki się zdarzają. Na naszym forum jakoś cieżko o dobre info dotyczącym zakupu ATJ i AJM ( przed moim zakupem). Teraz jest nie lepiej.
Chyba ja przecieram szlak ATJ
Tego na co mogę byc pewny w 100% to awarie które się zdarzają i raczej jest to problem fabryczny(że tak to nazwę)
1 - Pękające tłoki ( przeważnie 1-wszy i 4-ty )

2 - wybijające się tuleje korby w główce tłoka

3 - wyrabjające się gniazda głowicy od pompek oraz same pompki

4 - zrywające się zabezpieczenia pompek

5 - pękające w pół stare trzpienie pompki

6 - pękające głowice,szczegolnie zimą ( zimne paliwo dostarczane głowica do pompek)
7 - często pompki odmawiąją posłuszeństwa przez kable puszczone w głowicy
wszystkie przypadki oprócz pęknietej głowicy widziałem osobiście , i oprócz uszkodzonych kabli i wytyczek w glowicy, to reszte przerabiałem sam. i wszystko to co przerabiałem potwierdzało się u mechaników i na innych forach.
Teraz kumam co Basket miał na myśli . Bolączki nowości
Podejrzewam że auto na nowych gratach zrobi kolejne 250-300kkm w spokoju ,. ale komentarz i podsumowanie zostawiam dla was. Ja już mam zdanie na ten temat..
Martab nie znam na sląsku dobrego machera który by mi to ogarnął bez wymiany połowy auta. Sprawdzone te warsztaty na wlasnej skorze... dlatego działam sam.
Auto nie ma żadnego błędu, logi sa ok... Jeszcze gdzieś słyszałem ze filtr paliwa lubi takie figle płatać.. ale wymieniony był 10kkm temu .... ale go wymienie, chociaż był sprawdzany i jest ok...
Przerabiałem rożne rzeczy.Od naprawy alternatora na autostradzie w Austrii w zimę po demontaż i montaż w burzę głowicy na stacji benzynowej i auta jezdziły.
Ale ten wynalazek daje mi po dupie... jeszcze gdyby te auto latało i trzaskało kilosy, to rozumię ale to robi dziennie 10km, czasami ja lece do klienta i wczasy zaliczyło. 20 000 km w roku pykło. To mniejsze koszty poniosłem w busie przez 2 lata który nastukał u mnie ponad 220 000km a na blacie ma 510.....
moim zdaniem chyba jest cos nie tak....
Tak dzisjaj odpalił ..
http://www.youtube.com/watch?v=uTckDno3 ... e=youtu.beSłychac i nawet widac po wskazówce obrotomierza jak nia trzepie....
Fajny filmik związany z pracą pompki
http://www.youtube.com/watch?v=xQCFCjVr ... =endscreenEdit. Pytanie. Czy rurka wychodząca z vacum pompy jest montowana na lużno? Bo zmieniałem tam opaskę i mi się poruszyła, pokręciłem nią i się zblokowała i siedzi powiedzmy na sztywno.
Może mieć to wpływ na złe odpalanie?
Zauważyłem że jak jest ciepło, teraz było 13 stp i następnego dnia 9stp na + to auto trzeba zakręcić dłużej ale odpali za pierwszym kęceniem, dalej trzepie silnikiem.
Jak było zimno to łapał za 3 kręceniem i bardziej kopcił....
Jakieś czujniki

Zawór Egr

Bo problem nie znikł
