.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 14:52:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 04.paź.2012 13:49:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Witam, mam kolejne pytanie dot. mojego audi

Proszę Was o pomoc w ustaleniu, jak powinno wyglądać prawidłowe/fabryczne oznakowanie (emblematy) tego modelu na tylnej klapie.

Czy to powinno wyglądać tak? :)

Obrazek

Z góry dzięki.

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 04.paź.2012 14:50:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
http://www.audi100-online.de/Gallerien/gallerien.html
w zakładce '100 sport' masz fote 'od tyłu' :D

ps. też mam sporta, ale zwykły NF ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 04.paź.2012 14:55:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Dzięki, czyli miałem rację - teraz tylko znaleźć te emblematy ...

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 23.paź.2012 14:56:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Witam,

Poszukuję do swojej setki schowka/półki pod kierownicę...
Myślałem, że poszukiwania będą łatwiejsze :)

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Ostatnio edytowano 03.lis.2012 12:48:46 przez Kamil_gd, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 03.lis.2012 12:47:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Witam,

Pomyślalem, że odświeżę temat dotyczący mojego audi. Na marginesie zastanawiam się, czy nie lepiej byłoby przenieść wątek do działu "Teraz My/nasze projekty" (?) - pytanie do administracji :)

Po kupnie auta zostały wymienione/zrobione następujące elementy:

1. Kompletny rozrząd (pasek, rolki, pompa wody),
2. Przeguby,
3. Łożyska kół przednich,
4. Pompa wspomagania,
5. Zakupiona półka/schowek pod kierownicę,

Do zrobienia wciąż pozostają:

1. Regulacja/dostrojenie K-jeta (zgodnie z wcześniejszymi informacjami czasami trzeba troszkę dłużej zakręcić rozrusznikiem - objaw na zimnym silniku),

2. Regeneracja tylnych zacisków hamulcowych:

Mianowicie podczas w/w napraw mechanik próbował walczyć z tematem, ale chyba go to przerosło. Koszt nowych zacisków jest zdecydowanie za wysoki, kupno używek w niewiadomym stanie nie wchodziło w grę. Zdecydowałem się na regenerację. OD userów PKAudi dowiedziałem się, że jest warsztat w Sopocie ("Auto-Test, ul. Obodrzyców 47), który profesjonalnie zajmuje się takimi tematami. Po wstępnej rozmowie wynika, że poradzą sobie z tym bez problemu (szacowany koszt regeneracji - ok. 300 zł). Po zabiegu zaktualizuję wątek :)

3. Sprawdzenie i naprawa zgodnie z komunikatami AC (układ chłodzenia, układ hamulcowy - po wyeliminowaniu usterki z p. 2),

4. Wymiana AC w desce rozdzielczej - Wyświetlacz szwankuje - czasami obraz jest "rozlany"

5. Osłocha hamulca ręcznego

Tutaj chciałbym się Was poradzić. Otóż będę uruchamiał posuzkiwania tego elementu, ale wcześniej chciałbym się dowiedzieć, czy osłonę muszę zakupić z rękojeścią? Mianowicie zauważyłem, że ów osłona jest połączona gumowym paskiem z rękojeścią i w związku z tym pytanie, czy te elementy trzeba zakupić razem, czy jest jakiś patent na ich połączenie?

Widziałem, że w C4 jest skórzany mieszek do dźwigni hamulca ręcznego i pewnie po lekkim rezaniu by podszedł. Co o tym sądzicie?

6. Odklejająca się podsufitka

Jak sądzicie - czy szukać i kupić używkę w rozsądnym stanie, czy może jest jakiś specjalista w 3mieście, który potrafi to zregenerować?

7. Szyberdach

Sterowany ręcznie - otwiera się jedynie w sposób uchylny.



Po lekturze podobnych wątków chciałbym jeszcze dokupić blendę V8, może jakaś lepsza felga i delikatne obniżenie auta. Jednakże, na razie muszę usunąć powyższe usterki, aby dalej dopieszczać moją setunię :)

Z góry dzięki za porady i uwagi :)

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 04.lis.2012 00:32:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Sprinter napisał(a):
mechitro napisał(a):
Ja do dzisiaj nie zobaczyłem innego wykresiku aniżeli ten http://imageshack.us/a/img545/8836/wykreszl.jpg a biorąc pod uwagę, że na zmienionym epromie, zwiększając doładowanie z 0,4 do 0,9 bara można uzyskać 215-220KM (informacja od Kefira) dla mnie średnio warta zachodu...


A to takiego wykresu sprzed 2 lat nie widziałeś ?

Obrazek

Na tym tle coupe, którego wykres pokazałeś po prostu nie jedzie...
Wkleiłeś wykres auta sterowanego VEMSem - nie widzę związku z przedmiotowym DEC...

I w końcu zobaczyłem coś co daję nadzieję (kolejny wykres tego samego auta) http://imageshack.us/a/img545/8836/wykreszl.jpg

itoritor napisał(a):
Kamil_gd napisał(a):
Na kiedy planujesz ten zabieg?


czekam na odzew kefirskiego - mysle ze kwestia 2 tygodni
I jak tam te dwa tygodnie ? :D

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 04.lis.2012 08:41:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2011 15:31:56
Posty: 362
a nijak koles sie nie odzywa wogole

_________________
bylo - C4 2.3AAR AUTOMAT BLOS 1991 2011/2013
jest - E46 M52TUB20 Touring


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 04.lis.2012 14:00:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
mechitro napisał(a):
Sprinter napisał(a):
mechitro napisał(a):
Ja do dzisiaj nie zobaczyłem innego wykresiku aniżeli ten http://imageshack.us/a/img545/8836/wykreszl.jpg a biorąc pod uwagę, że na zmienionym epromie, zwiększając doładowanie z 0,4 do 0,9 bara można uzyskać 215-220KM (informacja od Kefira) dla mnie średnio warta zachodu...


A to takiego wykresu sprzed 2 lat nie widziałeś ?

Obrazek

Na tym tle coupe, którego wykres pokazałeś po prostu nie jedzie...
Wkleiłeś wykres auta sterowanego VEMSem - nie widzę związku z przedmiotowym DEC...


Nie nie, no oczywiście nie rozmawiamy o wrzuceniu elektroniki do 10VT...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 06.lis.2012 11:54:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3301
Lokalizacja: Poznań i okolice
Mieszek z C4 nie pasuje (za mały), szukaj z C3 w kasecie albo uszyj nowy ;)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 12.lis.2012 16:33:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2012 14:32:42
Posty: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: A4 Quattro, Audi 200
Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem. Podpinam się pod temat, gdyż niedawno zakupiłem audi 200 2.2 turbo (MC 121 KW, 85 rok). Samochód wymaga trochę wysiłku. Nie wiem jak to powinno się zbierać, 160 koni stwarza jakieś wyobrażenie ale bajki nie ma, chociaż auto ma 3 biegowy automat, więc może dlatego. Najprawdopodobniej na początek muszę wymienić lambde, auto kopci na czarno przy zimnym silniku, czasem odpala dobrze, a czasem trzeba go pokręcić natomiast czasami powyżej 3500 obrotów zapala się żółta kontrolka silnika i wtedy auto słabo przyspiesza. Jeszcze nie zdążyłem wymienić oleju. Czasami stuka któryś zawór. I tu pierwsze pytanie: zniesie to autko półsyntetyk? Silnik jest suchy więc się nad nim zastanawiam. Drugie pytanie, jak zdiagnozować ten silnik? Konkretnie, gdzie się podłączyć i jak? Czasami również zapala się czerwona kontrolka z wykrzyknikiem. Dolałem płynu hamulcowego, chociaż był stan, na jakiś czas się uspokoiło, ale czasem potrafi się jeszcze zapalić, więc zgłupiałem czy to tylko czujnik poziomu płynu czy coś innego. Auto nie ma gazu. Komputer na trasie przy oszczędnej jeździe pokazał mi 8 litrów. W mieście dochodzi do 19 przy częstym przyspieszaniu i 16 przy sporadycznym ale jakoś nie kalkuluje mi się to z ilością wlanego paliwa. Niestety licznik nie nabija kilometrów, ale takie odnoszę wrażenie. Auto dość długo stało na dworze, strasznie paruje przednia szyba gdy włączony jest nawiew, nie znalazłem filtra kabinowego. Auto ma klimę (raczej na pewno niesprawną). Ostatnie pytanie: co to jest po prawej stronie silnika, przy bloku do którego dochodzą 2 przewody paliwowe od rozdzielacza paliwa? Poprzedni właściciel mówił, że trzeba to będzie to wymienić. Doradźcie na co jeszcze zwrócić uwagę? Jutro będzie mi wiadoma kompresja. No i na pewno trzeba będzie zainwestować w przewody i świece. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 13.lis.2012 19:43:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.sty.2011 14:19:57
Posty: 137
Lokalizacja: WLKP
Witaj. Na początku proponuje zakupić książkę H.R. Etzold "Sam naprawiam samochód Audi 100 i 200" książka rewela, sam mam takową .
Cytuj:
Najprawdopodobniej na początek muszę wymienić lambdę,

odłącz ją i będziesz widział czy się poprawi, może odrobinę wzrosnąć spalanie,
Cytuj:
czasem odpala dobrze, a czasem trzeba go pokręcić

na zimnym odpala dobrze, jak już się rozgrzeje odpala ciężej??- czujnik dwupinowy(termiczno-czasowy),
Cytuj:
Czasami również zapala się czerwona kontrolka z wykrzyknikiem. Dolałem płynu hamulcowego, chociaż był stan, na jakiś czas się uspokoiło, ale czasem potrafi się jeszcze zapalić, więc zgłupiałem czy to tylko czujnik poziomu płynu czy coś innego.

klocki są ku końcowi/ przerwany kabel w izolacji idący od czujnika zużycia klocka do karoserii,
Cytuj:
Niestety licznik nie nabija kilometrów

prawdopodobnie poprzedni właściciel zerował licznik podczas jazdy i uszkodził zębatki.
Cytuj:
jak zdiagnozować ten silnik? Konkretnie, gdzie się podłączyć i jak?

jeśli się nie mylę to złącza OBD I wprowadzono w 1988 (np. NF)
Życzę powodzenia i wytrwania w dążeniu do doprowadzenia MC-ka, co z pewnością się odwdzieczy ;)
Pozdrawiam

_________________
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
AUDI A8 [AEW]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 14.lis.2012 07:51:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Witam,

Jeżeli będziesz potrzebował książki "Sam naprawiam Audi 100, 200", to daj znać - postaram się podesłać.

Odpowiadając częściowo na Twoje pytania:
Za problemy z odpalaniem może być odpowiedzialny K-jet. Wystarczy "przewinąć" mój temat na sam początek do wypowiedzi Buby, który z tego co wiem przerabiał tematy z tymi silnikami :)
Mrugająca kontrolka ((!)) na AC + sygnał dźwiękowy z deski rozdzielczej oznacza awarię układu hamulcowego, o czym pisze producent (na forum jest rozpiska oznaczeń komunikatów AutoCheck - musisz poszukać). Przyczyn może być wiele: akumulator ciśnienia, serwo, zaciski, nieszczelności... U mnie jest podobnie, dlatego od wczoraj auto stoi na warsztacie celem naprawy hebli. Dzisiaj prawdopodobnie będę odbierał go z naprawy i dam znać, jak sprawa się zakończyła.

Uzupełniając jeszcze ten post, warto dodać, że komunikaty dotyczące zużycia klocków wyświetlane są na AC w kolorze żółtym, bez wykrzyknika (O).

PS. Po głębszych poszukiwaniach dojdziesz do wniosku, że większość przypadłości, którymi dotknięte są nasze MC, były już poruszane na forum i naprawde można znaleźć dużo odpowiedzi. Polecam szukajkę :)

Powodzenia, Kamil.

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 14.lis.2012 16:24:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2012 14:32:42
Posty: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: A4 Quattro, Audi 200
Ślij książkę na iwanx7@o2.pl . Z lambdą się wstrzymuje, wykręciłem świece, a tam każda z innej parafii, 3 czarne, 2 przewody z rozerwaną izolacją. Kompresja praktycznie równa na każdym cylindrze, po 8 bar, wiec można inwestować w silnik. Lecę do garażu kombinować z elektryką. Nie działają wszystkie szyby, prócz kierowcy. Na początek naprawiłem przełącznik odłączania tylnich i przełączniki już się podświetlają, ale nadal nie działa. Sprawdziłem silnik podnośnika na krótko, sprawny. Ktoś się orientuje czy jest to jeszcze podpięte pod jakiś sterownik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 14.lis.2012 16:33:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
prawdopodobnie przełączniki nie łączą. u mnie tak było. wyjmij, wyczyść, jeśli nie pomoże to wymieniaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 19.lis.2012 20:21:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
iwanx7 napisał(a):
(..) natomiast czasami powyżej 3500 obrotów zapala się żółta kontrolka silnika i wtedy auto słabo przyspiesza
(...)
Drugie pytanie, jak zdiagnozować ten silnik? Konkretnie, gdzie się podłączyć i jak?
(...)
Ostatnie pytanie: co to jest po prawej stronie silnika, przy bloku do którego dochodzą 2 przewody paliwowe od rozdzielacza paliwa? Poprzedni właściciel mówił, że trzeba to będzie to wymienić...

Wchodzi w tryb awaryjny i ECU cofa zapłon w efekcie czego auto słabo przyśpiesza. To świadczy, że masz jakąś niesprawność, którą wypada zdiagnozować.
Zdiagnozować można prosto kodami błyskowymi tak jak w egzemplarzach przed '89 - tutaj masz schemat jak podłączyć żaróweczkę/diodę z rezystorem i opis wraz z kodami błędów.
Element na ploku to regulator termiczny ciśnienia paliwa (fazy nagrzewania), który bywa odpowiedzialny za problemy z tym silnikiem choć częściej ludzie tylko powtarzają zaszłyszane opinię o nim i go demonizują :D

gumiss64 napisał(a):
Witaj. Na początku proponuje zakupić książkę H.R. Etzold "Sam naprawiam samochód Audi 100 i 200" książka rewela, sam mam takową .

A ja polecam "Owners Workshop Manual" wydawnictwa Haynes - droga i po angielsku ale danymi i zdjęciami kasuje książkę Etzolda.

gumiss64 napisał(a):
Cytuj:
czasem odpala dobrze, a czasem trzeba go pokręcić

na zimnym odpala dobrze, jak już się rozgrzeje odpala ciężej??- czujnik dwupinowy(termiczno-czasowy)

W MC nie ma czegoś takiego.

iwanx7 napisał(a):
Kompresja praktycznie równa na każdym cylindrze, po 8 bar, wiec można inwestować w silnik.

... więc nie ma się z czego cieszyć i raczej bym nie inwestował, chyba, że w remont.
8 barów to coś w okolicach minimalnego ciśnienia dla tego silnika - w Haynesie powinno być podane. Najgorszy MC jaki miałem miał po 8,5 bara (dla porównania najlepszy po 11,5 bara).

Poradzę Ci jeszcze abyś najpierw podjechał do jakiegoś gazownika (posiadają analizatory spalin) i ustawił sobie skład mieszanki, a dopiero potem diagnozował, bo spalanie stukowe, które podejrzewam może być następstwem zbyt ubogiej mieszanki.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 20.lis.2012 00:35:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Kamil_gd napisał(a):

4. Wymiana AC w desce rozdzielczej - Wyświetlacz szwankuje - czasami obraz jest "rozlany"


Jeżeli potrafisz się posługiwać lutownicą to nie wymieniaj niczego bo poprostu masz zimne luty i możesz to sam naprawić,tutaj opisany problem:
http://audi200tq.dzs.pl/elektryka/zegary/




Kamil_gd napisał(a):
6. Odklejająca się podsufitka

Jak sądzicie - czy szukać i kupić używkę w rozsądnym stanie, czy może jest jakiś specjalista w 3mieście, który potrafi to zregenerować?



Przerabiałem temat, nie znajdziesz podsufitki w dobrym stanie,nawet ciezko znaleźć ładną z V8,najlepiej oddaj swoją do tapicera bo nie kosztuje to tak strasznie dużo a przy okazji naprawisz szyberdach bo żeby ją wyjąć będziesz musiał go wykręcić.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 20.lis.2012 07:44:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Tomek,

Właśnie mam rozebrane zegary w celu wymiany podświetlenia i na pewno wykorzystam także Twoje uwagi.

Dzięki

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 20.lis.2012 19:48:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Witam,

Rozebrałem zegary wg. instrukcji tomka i mam pytanie odnośnie jakości połączeń lutowanych w pobliżu wyświetlacza AC, zaznaczonych na poniższych zdjęciach (widok główny --> zoom).

Obrazek

Obrazek

Czy sądzicie, że należy poprawić te połączenia? Wg. mnie widać tylko otok z kalafonii i nic więcej. Czy mimo to rezystancja takiego połączenia może być zwiększona?

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 20.lis.2012 20:27:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.gru.2008 17:41:02
Posty: 377
Lokalizacja: Wadowice
Zimnego lutu nie zobaczysz gołym okiem,poprostu weź w dłoń lutownice i każde połączenie podgrzewaj aż zobaczysz że się cyna roztopiła,nie musisz nanosić nowej,poprostu trzeba ją na nowo przetopic,musisz miec odpowiednio mały grot aby nie zlutować dwóch sąsiadujących połączeń,nie lutuj tylko połączeń układu scalonego.

_________________
http://www.audiklub.org/club/car/241.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C3 2.2 turbo quattro] nowy nabytek oraz kilka pytań
PostNapisane: 20.lis.2012 21:05:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lis.2012 14:32:42
Posty: 5
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: A4 Quattro, Audi 200
Cytuj:
... więc nie ma się z czego cieszyć i raczej bym nie inwestował, chyba, że w remont.
8 barów to coś w okolicach minimalnego ciśnienia dla tego silnika

Etzold, strona 32, dla silnika MC sprężanie 0,8 - 1,2 Mpa dla nowego silnika, natomiast granica zużycia 0,65 Mpa, tym się sugerowałem
mechitro, dzieki za link, ale nie ma gdzieś tego chociaż po angielsku? :)
gratki również dla Kamil_gd za książkę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 63 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: