Arik napisał(a):
Dzięki Panowie za odpowiedzi. Tak też się obawiałem z tymi kosztami ,że nie będzie warto się w to bawić. A jak sprawa by wyglądała z 1.9 tdi? Mam skrzynie manual 6 biegów przypasowałby?
z 1.9 juz łatwiej wiecej rzeczy zostaje , skrzynia jak najbardziej motoru musisz szukac wtedy AVF wiec zostanie ci kompletny silnik , wiązka , setrownik , nie wiem jak z połosiami czy podejdą ,trzeba posprawdzać w etce lub organoleptycznie jednak mysle zei tak koszty beda duże sama robocizna tez bedzie droga ale jesli masz czas to juz wrzycenie 1.9 bedzie lepsza alternatywą
choć w sume zeby wziąć jakieś godne pieniądze za to co masz i tak musisz dołożyc i to nie mało nowy motor tez drogi i nie wiadomo w jakim stanie , naprawa tez droga ale i tak chyba bym z tego najbardziej był za naprawą , wiesz wtedy co masz ja na naprawę swojego 2,5 razem z pompa + robobocizna zapłaciłem 9000zł , kupno drugiego motoru (słupka 2,5) w niepewnym stanie to koszt 4000 -5000 plus pompa plus robota wyjdzie podobnie i dalej nie wiesz co masz , swap na 1,9 tdi silnik kompletny tez ze 4000 - 5000 jakies sterowniki , plastyki , robota wyjdzie na to samo i auto nie oryginalne - zrób jak chcesz
najlepiej to rozsprzedać na czesci i dołozyć te 9000 zł plus cos tam jeszcze i kupic coś normalnego