.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.sty.2025 13:55:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z płynem 2.6V
PostNapisane: 14.lip.2005 11:09:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2003 10:33:22
Posty: 77
Lokalizacja: Szprotawa (lubuskie)
Auto: a6 c6 3.2 FSI
Witam. Mój kolega ma problem w swoim audi 90 z silnikiem 2.6 tj.V climatronik.spuscił płyn bo cos tam robił,i teraz po zalaniu a weszła ta sama ilość wybija mu przez zbiornik. Czy tam może jest jakiś zawór odpowietrzający czy na sterowaniu klimą trzeba coś ustawić ?Jak możecie to coś doradzcie. Pozdrawiam

_________________
LEPIEJ MIEĆ BRZUCH OD PIWA JAK GARBA OD PRACY ]:->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 12:01:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Kolega bawił się układem chłodzenia a nie klimatyzacji :D . A odpowietrzniki są dwa - jeden przed nagrzewnicą, a drugi na rurce wylotowej z głowicy. :)
Jedyne co ma klimatronik do odpowietrzania, to w czasie odpowietrzania trzeba nastawić na max grzanie. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: problem z płynem 2.6V
PostNapisane: 14.lip.2005 12:04:31 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
WŁADEK napisał(a):
audi 90 z silnikiem 2.6

siakas amerykanska wersja B4 :?:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 12:16:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2003 10:33:22
Posty: 77
Lokalizacja: Szprotawa (lubuskie)
Auto: a6 c6 3.2 FSI
On się nie bawił poprostu nie mógł dojść do przekładni kierowniczej czy coś innego i przeszkadzały mu węże od chłodzenia.Spuscił płyn a po naprawie z powrotem zalał. Teraz nagrzewa się aż wentylator się włącza i wybija płyn przez zbiorniczek.

_________________
LEPIEJ MIEĆ BRZUCH OD PIWA JAK GARBA OD PRACY ]:->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 12:53:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2004 20:36:46
Posty: 54
Lokalizacja: Warszawa
pierdziel jakiekolwiek odpowietrzacze

wybija płyn przez zbiornik bo gdzies jest powietrze i to ono wędrując wypycha płyn

sposób na odpowietrzenie układu:

1. na klimatroniku ustaw temperaturę HI - od angielskiego słowa "high" - wysoka (jezeli z miejsca się nie uda to poczekaj aż się silnik zagrzeje -po pkt 3)

2. odkręć zbiorniczek i nalej płynu na 1/4 - nalejesz więcej to go wybije i stracisz płyn (i tak pewnie coś wybije)

3. uruchom silnik poczekaj aż się nagrzeje i dawaj mu co 20 sek 3000 obrotów na 15 sekund - ciśnienie wypchnie powietrze
silnik musi byc gorący aby był otwarty termostat.

4. jak zassie płyn to znowu dolej do 1/4 , ma maxa uzupełnisz jak będzie odpowietrzony.

5 układ jest odpowietrzony jak cała chłodnica jast gorąca i z nawiewu leci gorące powietrze

_________________
Audi 100 Avant V6 2.6 C4 ABC 1993 + OMVL Dream XXI N


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 17:12:03 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
http://www.bramstal.pl/audi/termostat/ - na samym dole :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2005 12:41:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lis.2003 10:33:22
Posty: 77
Lokalizacja: Szprotawa (lubuskie)
Auto: a6 c6 3.2 FSI
Wszystkie proponowane metody zostały sprawdzone.Więc tak.Górny przewód przy chłodnicy był gorący dolny zimny więc wywaliliśmy termostat.Teraz oba są gorące.Auto na postoju przy słonecznym dniu ma na wskazniku 95-100 stopni wentylator trochę pochodzi i wyłącza się po odkręceniu odpowietrznika przy nagrzewnicy nic nie wychodzi,dopiero po nacisnięciu górnego węża przy chłodnicy powoduje wyciek płynu.A jak się zgasi silnik wtedy przez ten otwór cieknie płyn.Może być coś z pompą? Może scieło klin bo nie wiem jak tam jestto koło mocowane?Bo czemu nie cieknie przez ten odpowietrznik jak silnik pracuje?I czy wasze auta na postoju mają takie temperatury?

_________________
LEPIEJ MIEĆ BRZUCH OD PIWA JAK GARBA OD PRACY ]:->


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: