.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 19:13:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 2.5TDi AKN] Problem z pompą i urwane świece
PostNapisane: 23.lis.2012 14:52:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2012 13:55:41
Posty: 6
Witam Panowie, mam parę pytań.
Pierwsza mroźna noc, okropnie zimny poranek chciałem wyruszyć w trasę swoją Audiolką, byłem strasznie zaspany i nie zagrzałem świeć, od razu przekręciłem kluczyk. Silnik zakręcił na sekundę i zgasł... kaput (nie chciałem kręcić zadługo z wiadomych przyczyn - VP44). Zaczęło się dochodzenie. Jako, że niedawno kupiłem auto nie wymieniłem takich podstaw jak świece żarowe i filtr paliwa, bez diagnostyki od razu z miejsca wziąłem się za wymianę tych części. Dalej cisza, silnik nie chciał odpalić. Wziąłem się za odpowietrzenie układu paliwowego i zastanowił mnie fakt, że pompa w baku jakby się obraziła i nie pracuję. Hyc do ręki miernik i patrzę po pinach czy mamy prąd. Na 4pin żadnego zasilania, a na 2pin coś ponad 5V. Wziąłem się zatem za sprawdzanie bezpieczników, wszystko ok. Gdzieś w internecie wyczytałem, że przekaźnik od pompy to ten z numerem 202 o numerach 8A0 951 253. Wymontowałem go i podłączyłem pod akumulator i miernik, wyszło na to, że jest uwalony. Zamówiłem używany na allegro, dzisiaj go wkładam, patrzę na napięcie w kostce 4pin od pompy paliwa, pokazało ponad 2V - pompa dalej nie działa. Inni piszą, że to od świec, a inni od pompy. Interesuję mnie przekaźnik od pompy paliwa w baku, który to jest?

Jak na, krótko podłączyć pompę zbiornika spiętrzającego?
Na wypłatę zaleje, go po sam korek, odpowietrzę układ pompką vacum domowej roboty i zobaczymy, to mój już chyba ostatni pomysł.

Kolejna sprawa to świece. Dwa dni pryskania penetratorem WD40 i świece się urwały między sześciokątem a gwintem. Świece numer 1 i 2 patrząc od prawej strony (kierowcy), od przodu. Dużo energii w to nie włożyłem, ale coś czuję, że pieniążki polecą.
Zna ktoś speca z Wrocławia, który potrafi to zrobić w najtańszy sposób, czyli rozwiercając z bezpieczeństwem, że wióry nie dostaną się do gara? Wykręcanie głowicy nie wchodzi w grę, ponieważ nie stać mnie na razie na takie wydatki, święta tuż tuż.

Pozdrawiam Panowie, wierzę, że uzyskam od Was cenną radę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 2.5TDi AKN] Problem z pompą, odpaleniem, urwane ś
PostNapisane: 23.lis.2012 20:40:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.sie.2008 08:22:45
Posty: 1210
Lokalizacja: Częstochowa
prgrubas napisał(a):

Jak na, krótko podłączyć pompę zbiornika spiętrzającego?.

viewtopic.php?f=1&t=56013

_________________
A6 180/370 Quattro Tiptronic
A8 335/430 Quattro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 2.5TDi AKN] Problem z pompą, odpaleniem, urwane ś
PostNapisane: 23.lis.2012 22:16:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2012 13:55:41
Posty: 6
Wybacz, wydawało mi się, że jest aku->bezpieczniki->przekaźnik-> pompa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 2.5TDi AKN] Problem z pompą i urwane świece
PostNapisane: 01.gru.2012 14:43:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2012 13:55:41
Posty: 6
Podbijam.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: