Zagor napisał(a):
Skoro to wózek na tor, to można wyjąć te wszystkie zbędne elementy (klima, fotele, kanapa, wygłuszenia, zostawić, budę, silnik, napędy i to co konieczne aby te trzy elementy działały, wstawić jakie Sparco, czy cokolwiek innego do siedzenia, a jak się pozbędzie tego całego szpeju, to się okaże, że ~200KM robi robotę, w autku, co waży 1100, bo myślę, że ~400kg spadnie.
400 to by spadło jak bys wyrzucił jeszcze silnik i skrzynie
po wybebeszeniu auta waga jest lzejsza o 80-100 Kg po wymianie drzwi na te włukien węglowych w ilosci 2 szt dodatkowo ok 30 Kg po zastapieniu szyb na te z plexiglasu ok 20 -30 Kg, po wymianie zbiornika paliwa na miniejszy i lzejszy dodatkowo ok 10KG i to jest maks - po wrzyceniu klatki bezpieczenistwa dorzucamy do masy jakies 30- 60 Kg w zależności od klasy klatki wiec w najlepszym razie po montarzu klatki mamy auto lzejsze od fabrycznego ok 150 Kg i to wszystko
szukaj kolego subaru , bardziej rozwojowe lub lacera evo nawet starego