.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.gru.2024 13:41:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 14.gru.2012 22:30:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam
Panie i Panowie zanoszę się z kupnem nowego toczydła :)

Budżet trochę okrojony.

Bardzo podoba mi się to konkretnie auto:
http://moto.allegro.pl/audi-a4-4x4-full ... 32908.html

Najbardziej obawiam się silnika bo kurde w sumie żadnych konkretów ale różnie o nim piszą.

Poproszę o opinie

Pozdrawiam

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 14.gru.2012 22:38:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
Musisz mieć quattro? W tej cenie lepszy byłby myślę 1.8turbo... Jakoś po poczytaniu o 3.0 niechętnie bym do niego podchodził...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 14.gru.2012 22:57:27 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Wydaje sie na prostego, cena chyba trochę niska (ale nic nie sugeruję), przebieg nierealny. o silniku sie nie wypowiadam bo nie znam tej konstrukcji.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 14.gru.2012 23:05:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mało tych 3.0, niby pękają głowice, niby bloki ale do końca nie wiadomo, silniki na allegro po 8k :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 08:07:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
Jak silnik kosztuje 8k to coś znaczy na darmo tyle nie kosztuje

_________________
Jest Bmw E39 530D Touring http://www.youtube.com/watch?v=PXqkiH1X ... el&list=UL
Bylo Audi 100 C4 AAT
Audi 80 B3 1,8 NE
Audi 80 B3 1,8 SF
Audi 80 B2 1,3 FZ
Audi 80 B2 1.6 YP
VW GOLF II 1,3
BMW E36 325TDS
BMW E34 2,0
Mercedes W202 2,0
Mercedes 190E 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 08:10:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli okolice 200KM wystarczą Ci do jazdy, to szukaj i czipuj 1.8T, te 3.0 to średnio udane są, to nie stare V6 :(
1.8T prostsze, lżejsze, mniej palące - same + :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 08:38:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Zagor napisał(a):
Jeśli okolice 200KM wystarczą Ci do jazdy, to szukaj i czipuj 1.8T, te 3.0 to średnio udane są, to nie stare V6 :(
1.8T prostsze, lżejsze, mniej palące - same + :)


w 1.8t ponoc też czasem lubiła korba bokiem wyjść :D. Jeśli chodzi o 3.0 to jeździłem chwilkę z takim motorem w A4 cabrio, fajnie się śmigało i ładnie mruczał z otwartym dachem :P. Opinie w internecie sa różne, ale raczej nie za specjalny ten silnik.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 08:39:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Szkoda, że w B6 nie ma 2.7T, miałbyś alternatywę i wyższą moc ze spalaniem na podobnym poziomie ;)
W tym wypadku Zagór ma rację, poszukaj 1.8T...
Pamiętaj, że nie ma się co napalać na okazje, bo to później może zaboleć...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 08:45:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
a mnie tam sie podoba , fajna opcja , ładny kolor , czy przebieg nierealny trudno powiedzieć moze tak moze nie , brac kompa z vagiem pod pache i jak wszystko git targować jeszce i kupowac napewno bedzie fajna jazda

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 09:53:16 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
O ile znam Rafała to byle gniota raczej nie kupi ;) silnik fajny, opinie ma różne, krótko montowany więc coś musiało być na rzeczy że się z niego wycofali. Takie V6 w A4 fajna sprawa, na pewno przyjemniej się jeździ niż 1.8T które sprawia wrażenie kosiarki (inną sprawą jest awaryjność i dostęp części na korzyść R4). Ja mimo wszystko bym zaryzykował (uprzednio dobrze wszystko sprawdzając). Jestem dobrej wiary, że każde (jeśli) dbane auto to będzie służyć...

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 10:37:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Z większością się zgodzę, ale z tym każdym to przesadziłeś, ludzie dbają o 2.0 tdi i co ich spotyka ??
Są pewne jednostki, które świadomy kupujący auta używanego powinien omijać, na mojej liście jest między innymi 3.0 i 4.2 w A4, gdyby nie to jeździłbym S4 :)

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 10:58:29 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Wyjątki potwierdzają regułę ;) z drugiej strony gdyby się wszystkiego bać to należałoby jeździć pojemnością nie większą niż 1.6 z 80 B2 rodem i dieslem wolnossącym 1.6 :D co do dbania o auto, to tylko kilka % kierowców robi to jak należy, takiego jestem zdania. Dla większości auto to taki sam przedmiot jak pralka czy telewizor przy którym nie robią nic dopóki się nie zepsuje. Koniec OT :!:
Co do auta z ogłoszenia, to ja bym zaryzykował przynajmniej oględziny. Dopóki tego nie kupisz to się nie przekonasz jak jest w rzeczywistości. BTW w niektórych 4.2 (AQD :?: AQJ :?: nie pamiętam dokładnie oznaczenia) też podobno korba lubi wyjść bokiem ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 13:35:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ScaniaDriver napisał(a):
Jak silnik kosztuje 8k to coś znaczy na darmo tyle nie kosztuje


równie dobrze może kosztować tyle bo jest tego bardzi mało, zazwyczaj kilka sztuk

dużo ludzi pisze o pękających głowicach ale czy one faktycznie tam są jakieś inne, skoro w 2.4, 2.8 i 2.7TT można zakładać zeminnie głowice to w 3.0 raczej też


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 15:54:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Do 3.0 nie założysz głowic z innych pojemności, bo to całkiem inna konstrukcja, chociażby ze względu na zmienne fazy rozrządu...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 17:01:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
a 2.7 ich nie ma? sam fazator to chyba jeszcze nie problem bo w 1.8 20V też niektóre mają a niektóre nie a sama głowica jest taka sama


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 18:50:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
2.7T i 2.8 mają takie same głowice, jednakże wymienić trzeba z magistralą olejową, natomiast głowica od 3.0 nie podejdzie do żadnego. Pomijam fakt ceny zakupu każdej z nich. Po prosu jeśli w 3.0 coś się wysra koszt naprawy/wymiany jest stosunkowo wyższy, niż w 2.7T, bo za cenę słupka 3.0, dostaniesz kompletny silnik 2.7T z osprzętem i jeszcze na kilka skrzynek wódki zostanie :D
Pomijając osprzęt 2.7T (bo jest go o wiele więcej niż w 3.0), silnik (słupek) jest pancerny i wiele znosi. Oryginalne części w tym silniku z powodzeniem znoszą moc przekraczającą 400 koni.
W 3.0 oprócz głowic, czytałem o pękających blokach w okolicy cylindrów, a to w przeciwieństwie do głowic, rzecz nie do naprawy...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 19:56:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
3.0 jest ciekawa opcja z manualem, ma 6 biegów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 20:45:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Witam
byłem widziałem oglądałem.
W realu jeszcze lepiej niż na fotach.
Miernik Vag itd wszystko pracowało na wysokich obrotach.
Auto sprawdzone myślę że dobrze.

Kasa wypłacona i auto w domu.

Cylindry same z siebie nie pękną czy głowica...

Używanie auta z głową na pewno do ruiny go nie doprowadzą.

Jak się okazało dwóch moich znajomych ma te silniki w A6 C5 po dwa lata śmigania na LPG mówią że jest pięknie.

Silnik jedzie sam z siebie, super gada i jest ok.

W tych czasach wole A4 z małym przelotem świeżym środkiem itd niż z 600 000 tyś przebiegiem 1.9 tdi.

co ma się zepsuć to w każdym może paść.

Ja miałem kilka modeli audi w tym też super jednostkę 2.8 ACK w której okazja boli mnie do dziś :)

Od tego typa kiedyś kupiłem Audi B4 co pod koniec 2011 roku poszła za prawie 10 000 2,0 ABK 115km automat. z przebiegiem przy sprzedaży 130 000.

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Ostatnio edytowano 15.gru.2012 20:51:35 przez yooo25, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 20:47:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
No i niech służy- gratulacje i powodzenia ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kupno A4 B6 3.0
PostNapisane: 15.gru.2012 20:52:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
głowica może pęknąc w każdym aucie, blok silnika jakoś nie chcę mi się wierzyć żeby pękał przy cylindrach skoro mamy taką samą średnicę tłoka co w ACK a tylko skok jest większy

P.S.

oby 3.0 mniej Cię bolało niż 2.8 :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: