szakaloo napisał(a):
witam
problem polega na tym że: na niskich obrotach auto jeździ normalnie jak dostanie nawet lekkiego buta zaczyna przerywać i wtedy kłeby białego dymu z rury. Jadąc pod górkę silnik obciążony nawet nie trzeba go butować i przerywa. Na postoju jak dam pedał w podłogę to chwilę warczy normalnie następnie przerywa i nieziemsko dymi na biało. Oleju z silnika nie pociąga ani grama.
polski vag pokazał
550 regulacja początku wtrysku różnica doregulowana
542 czujnik położenia wzniosu iglicy G80 nieprawidłowy sygnał
625 sygnał prędkości nieprawidłowy
błędy skasowałem pojeździłem i już nic się nie pokazywało
pozdr. i proszę o pomoc
550 świadczy o problemie z regulatorem kąta wtrysku lub mocno rozjechanym zapłonie / kącie wtrysku
542 będzie skutkował stałą wartością kąta wtrysku (038 jednostek w 000 poz nr 2).
Zloguj 000 statycznie, 000 BS i 004 dynamicznie.
Wtedy będziemy mieli materiał do dyskusji.
Mocne dymienie na niebiesko świadczy o kosmicznie rozjechanym kącie wtrysku właśnie.
Możliwym jest również przesunięcie paska z tyłu na pompie.
Póki co poprosimy o w/w logi z VAG`a.