Od razu kompendium wiedzy byś chciał

Myślę, że jest już ono na forum, wystarczy poszukać. Jak już mam coś napisać od siebie... U mnie zużycie oleju na podobnym poziomie jak u stawsza. Podczas 3 cykli nie zdarzyło mi się dolać więcej niż 800ml-1l. Może pomyliło Ci się z ABH (olejożerność)

Z LPG nie mam żadnych problemów (montaż pod nadzorem i po poprawkach u Kornela

). Ogólnie jak dla mnie bezproblemowy silniczek

np.w porównaniu do poprzedniego ACK, który bywał bardziej upierdliwy.
Coś tam ktoś kiedyś przebąkiwał o problemach z układem WN. Niestabilność w porównaniu do silników na cewkach. Jak narazie zmieniłem tylko świece i nie narzekam na jego pracę. Na wiosnę może zmienię kopułki, palce w aparatach. Minusem na pewno są dosyć drogie przewody WN. Za coś, co pojeździ trzeba zapłacić ok.1000 PLN