.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 17:58:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: a4 1.8 adr 1995r problemy podczas jazdy na Pb
PostNapisane: 17.sty.2013 21:21:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2005 19:08:10
Posty: 37
Lokalizacja: Zamość
Witam podmieniłem dzisiaj przepływkę no i auto jedzie prawie dobrze na Pb i na LPG tylko że cały czas wyskakuje błąd:
http://imageshack.us/photo/my-images/600/66ai.jpg/
Pali z 2l więcej na benzynie i na gazie, czasem pojawia się pływanie obrotów. Już nie strzela w dolot.
Nie wiem co robić nowa przepływka firmy AUTLOG (zamiennik HITACHI) kosztuje dla mnie 320zł. Czy warto?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a4 1.8 adr 1995r problemy podczas jazdy na Pb
PostNapisane: 19.sty.2013 08:03:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2005 19:08:10
Posty: 37
Lokalizacja: Zamość
Witam wyczyściłem i założyłem zpowrotem ten stary przepływomierz
Co oznacza ta temperatura:
http://img20.imageshack.us/img20/7889/77anh.jpg
jest ciągle taka sama
na dworze w tym momencie było ok. (- 8) stopni


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a4 1.8 adr 1995r problemy podczas jazdy na Pb
PostNapisane: 19.sty.2013 11:57:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2011 17:43:04
Posty: 29
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: A6 C4 1,8 ADR
Witaj. Tyle mam z netu do ADR,poczytaj,rozkmiń sam,niby temp. zasysanego powietrza,ale wyrażona w % ..,ja bym zakręcił gaz na 150 km,pojeździł,ale najpierw zdjął klemy na kilka minut.
Jest to opis do silnikow
ADP , ADR , AEB

Wersja niemiecka
Messwertgruppen Informationen

---------------------------------------------------
000,1,Kühlmitteltemperatur,Sollwert 170...204 (80...105 °C)
000,2,Motorlast,Sollwert: 20...55 (1.0...2.5 ms)
000,3,Motordrehzahl,Sollwert: 76...96 (720...960 U/min)
000,4,Batteriespannung,Sollwert: 176...212 (12...14.5 V)
000,5,Drosselklappenwinkel,Sollwert: 0...12 (0..5 °)
000,6,Regelwert Leerlaufluftmasse,Sollwert: 112...144 (-4...+4 kg/h)
000,7,Lernwert Leerlaufluftmasse,Sollwert: 112...144 (-4...+4 kg/h)
000,8,Lambda-Regelwert,Sollwert: 115...143 (-10...+10 %)
000,9,Lambda-Lernwert (adaptiv),Sollwert: 243...255 / 0...13 (-0.64...+0.64 %)
000,10,Lambda-Lernwert (mult.),Sollwert: 118...138 (-8...+8 %)
;
001,0,Grundfunktionen
001,1,Motordrehzahl,,Sollwert: 760...960 U/min
001,2,Motorlast,,Sollwert: 1.0...2.5 ms
001,3,Drossel-,klappenwinkel,Sollwert: 0...5 <°
001,4,Züdwinkel,,Sollwert: 12 °v.OT
;
002,0,Grundfunktionen
002,1,Motordrehzahl,,Sollwert: 760...960 U/min
002,2,Theoretische,Einspritzzeit,Sollwert: 1.0...2.5 ms
002,3,Korrigierte,Einspritzzeit,Sollwert: 2.0...5.0 ms
002,4,angesaugte,Luftmasse,Sollwert: 2.0...4.0 g/s
;
003,0,Grundfunktionen
003,1,Motordrehzahl,,Sollwert: 760...960 U/min
003,2,Batterie-,spannung,Sollwert: 12.0...14.5 V
003,3,Kühlmittel-,temperatur,Sollwert: 80...105 °C
003,4,Ansaugluft-,temperatur,19.5 °C = Ersatzwert bei Fehler an G42
;
004,0,Leerlaufeinstellung
004,1,Drossel-,klappenwinkel,Sollwert: 0...5 <°
004,2,Leerlaufluftm.,(Leerlauf),Sollwert: -1.1...+1.1 g/s
004,3,Leerlaufluftm.,(Last),Sollwert: -1.7...+1.7 g/s
004,4,Betriebszustand,,Wertebereich: Leerlauf/Teillast/Vollast/Schub/Anreicherung
;
005,0,Leerlaufstabilisierung
005,1,Motordrehzahl,IST-Wert,Sollwert: 820...900 U/min
005,2,Motordrehzahl,SOLL-Wert,Sollwert: 820...900 U/min
005,3,Leerlaufregler,,Sollwert: -10...+10 %
005,4,Luftmasse,,Sollwert: 2.0...4.0 g/s
;
006,0,Leerlaufstabilisierung
006,1,Motordrehzahl,,Sollwert: 820...900 U/min
006,2,Leerlaufregler,,Sollwert: -10...+10 %
006,3,Lambda-Regler,,Sollwert: -10...+10 %
006,4,Züdwinkel,,Sollwert: 12 °v.OT
;
007,0,Lambda-Regelung und AKF-System
007,1,Lambda-Regler,,Sollwert: -10...+10 %
007,2,Lambdasonden-,spannung,Sollwert: -0.1...+1.0 V
007,3,Tastverhältnis,Magnetventil 1,für Aktivkohlebehälter\n\nWertebereich: 0...99 %
007,4,Lambda-,Korrekturfaktor,bei aktiver Tankentlüftung\n\nSollwert: 0.3...1.2
;
008,0,Lambda-Lernwerte
008,1,Einspritzzeit,,Sollwert: 2.0...5.0 ms
008,2,Lambda-Lernwert,(Leerlauf),Sollwert: -10...+10 %
008,3,Lambda-Lernwert,(Teillast),Sollwert: -8...+8 %
008,4,Status,Magnetventil 1,für Aktivkohlebehälter (TE Aktiv = getaktet / Adaption = geschlossen)
;
009,0,Lambda-Lernwerte
009,1,Motordrehzahl,,Sollwert: 820...900 U/min
009,2,Lambda-Regler,,Sollwert: -10...+10 %
009,3,Lambdasonden-,spannung,Sollwert: -0.1...+1.0 V
009,4,Lambda-Lernwert,(adaptiv),Sollwert: -10...+10 %
;
010,0,Tankentlüftung
010,1,Tastverhältnis,Magnetventil 1,für Aktivkohlebehälter\n\nWertebereich: 0...99 %
010,2,Lambda-,Korrekturfaktor,bei aktiver Tankentlüftung\n\nSollwert: 0.3...1.2
010,3,Füllungsgrad,Aktivkohlebehälter,-3.0 % = Aktivkohlebehälter leer\n+30.0 % = Aktivkohlebehälter voll
010,4,AKF-Spülrate,,0.00 = keine Tankentlüftung\n0.30 = 30 % der anges. Luft stammen aus Tankentlüftung
;
011,0,Kraftstoffverbrauch
011,1,Motordrehzahl
011,2,Einspritzzeit,(Motorlast),Sollwert: 1.0...2.5 ms
011,3,Geschwindigkeit
011,4,Kraftstoff-,verbrauch,Sollwert: 0.5...1.5 l/h
;
012,0,Kraftstoffverbrauch (Leerlauf)
012,1,Motordrehzahl,,Sollwert: 820...900 U/min
012,2,Batterie-,spannung,Sollwert: 12.0...14.5 V
012,3,Kraftstoff-,verbrauch,Sollwert: 0.5...1.5 l/h
012,4,Züdwinkel,,Sollwert: 12 °v.OT
;
013,0,Klopfregelung (Zündwinkelrücknahme duch Klopfregelung)
013,1,Zylinder 1,,Sollwert: 0...15 °KW
013,2,Zylinder 2,,Sollwert: 0...15 °KW
013,3,Zylinder 3,,Sollwert: 0...15 °KW
013,4,Zylinder 4,,Sollwert: 0...15 °KW
;
014,0,Klopfregelung (Zündwinkelrücknahme duch Klopfregelung)
014,1,Motordrehzahl
014,2,Einspritzzeit,(Motorlast)
014,3,Zylinder 1,,Sollwert: 0...15 °KW
014,4,Zylinder 2,,Sollwert: 0...15 °KW
;
015,0,Klopfregelung (Zündwinkelrücknahme duch Klopfregelung)
015,1,Motordrehzahl
015,2,Einspritzzeit,(Motorlast)
015,3,Zylinder 3,,Sollwert: 0...15 °KW
015,4,Zylinder 4,,Sollwert: 0...15 °KW
;
016,0,Klopfregelung (Klopfsensorsignal)
016,1,Zylinder 1,,Sollwert: 0.6...1.4 V (max. Abweichung zueinander: 0.5 V)
016,2,Zylinder 2,,Sollwert: 0.6...1.4 V (max. Abweichung zueinander: 0.5 V)
016,3,Zylinder 3,,Sollwert: 0.6...1.4 V (max. Abweichung zueinander: 0.5 V)
016,4,Zylinder 4,,Sollwert: 0.6...1.4 V (max. Abweichung zueinander: 0.5 V)
;
017,0,KAT-Aufheizung
017,1,Motordrehzahl
017,2,Einspritzzeit,(Motorlast)
017,3,Energiebilanz,(KAT-Aufheizung),Sollwert: 0.00...2.00
017,4,Zündwinkel
;
018,0,Höhenanpassung
018,1,Motordrehzahl,,Sollwert: 820...900 U/min
018,2,Einspritzzeit,ohne Korrektur,Sollwert: 0.5...1.5 ms
018,3,Einspritzzeit,nach Korrektur
018,4,Höhen-,korrekturfaktor,Sollwert: -30...+25 %
;
019,0,Drehmomentreduzierung
019,1,Motordrehzahl
019,2,Einspritzzeit,(Motorlast)
019,3,Getriebeeingriff
019,4,Zündwinkel
;
20,0,Betriebszustände
20,1,Motordrehzahl
20,2,Wählhebel-,position,Wertebereich: Neutral/Fahrst. EIN
20,3,Klimaanlage,,Wertebereich: AC-High/AC-Low
20,4,Klimakompressor,,Wertebereich: Kompr. AUS/Kompr. EIN
;
021,0,Betriebszustand Lambda-Regelung
021,1,Motordrehzahl
021,2,Einspritzzeit,(Motorlast)
021,3,Kühlmittel-,temperatur
021,4,Lambda-Regelung
;
023,0,Anpassung Drosselklappen-Steuereinheit
023,1,Status,,siehe Labelfile (Sollwert: 10000)
; 0xxxxx - Abgleich Drosselklappen-Poti mit Leerlaufsteller-Poti nicht i.O.
; x1xxxx - Anpassung an Motorsteuergerät nicht i.O.
; xx1xxx - Lernvorgang Max-Anschlag DK-Poti nicht i.O.
; xxx1xx - Lernvorgang Min-Anschlag DK-Poti nicht i.O.
; xxxx1x - Lernvorgang Max-Anschlag Leerlaufsteller-Poti nicht i.O.
; xxxxx1 - Lernvorgang Min-Anschlag Leerlaufsteller-Poti nicht i.O.
023,2,Min-Anschlag,DK-Poti,Sollwert: 70...93 %
023,3,Notlauf-Anschlag,DK-Poti,Sollwert: 67...83 %
023,4,Max-Anschlag,DK-Poti,Sollwert: 08...39 %
;
024,0,Klopfregelung
024,1,Motordrehzahl,,Sollwert: 820...900 U/min
024,2,Einspritzzeit,(Motorlast)
024,3,Zündwinkel
024,4,Summe Zünd-,winkelrücknahme,Zylinder 1-4
;
025,0,Lastabsenkung durch Ladedruckregelung
025,1,Last (SOLL),ohne Korrektur,Sollwert: 3.0...8.0 ms
025,2,Last (SOLL),nach Korrektur,Sollwert: 3.0...8.0 ms
025,3,Last (IST),,,Sollwert: 0.5...8.0 ms
025,4,Tastverhältnis,Magnetventil,für Ladedruckbegrenzung\n\nWertebereich: 0...99 %
;
026,0,Leerlaufluftbedarf
026,1,Regelwert,Leerlaufregler,Sollwert: -10...+10 %
026,2,Lernwert,Leerlaufregler,Sollwert: -1.1...+1.1 g/s
026,3,Kühlmittel-,temperatur,Sollwert: 80...105 °C
026,4,Motordrehzahl,,Sollwert: 760...960 U/min
;
027,0,Lastabsenkung durch Klopfregelung
027,1,Lastabsenkung,,Sollwert: 0...5 ms
027,2,Motorlast,nach Absenkung,Sollwert: 0.5...8 ms
027,3,Motordrehzahl
027,4,Tastverhältnis,Magnetventil,für Ladedruckbegrenzung\n\nWertebereich: 0...99 %
;
098,0,Drosselklappen-Steuereinheit (Grundeinstellung)
098,1,Spannung,DK-Poti
098,2,Spannung,Leerlaufsteller
098,3,Betriebszustand,,Wertebereich: Leerlauf/Teillast
098,4,Anpassungs-,zustand,Wertebereich: ADP läuft/ADP i.O./ADP ERROR

Tłaczenie
000,1,temperatura chłodziwo,wartość zadana 170...204 (80...105 ° C)
000,2,ciężar motorowy,wartość zadana: 20...55 (1.0...2.5 ms)
000,3,liczba obrotów silnika,wartość zadana: 76...96 (720...960 U / min)
000,4,napięcie baterii,wartość zadana: 176...212 (12...14.5 V)
000,5,kąty dławika,wartość zadana: 0...12 (0..5 °)
000,6,wartość regulujący powietrzna biegu jałowego masy,wartość zadana: 112...144 (-4...+ 4 kg / h)
000,7,wartość uczący powietrzna biegu jałowego masy,wartość zadana: 112...144 (-4...+ 4 kg / h)
000,8,lambda - wartość regulujący,wartość zadana: 115...143 (-10...+ 10 %)
000,9,lambda - wartość ucząca (adaptacyjnie),wartość zadana: 243...255 / 0...13 (-0.64...+ 0.64 %)
000,10,lambda - wartość ucząca mult (.),wartość zadana: 118...138 (-8...+ 8 %)
;
001,0,funkcje podstawowi
001,1,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 760...960 U / min
001,2,ciężar motorowy,,wartość zadana: 1.0...2.5 ms
001,3,drozd -,klappenwinkel,wartość zadana: 0...5 <°
001,4,Züdwinkel,,wartość zadana: 12 ° v.OT
;
002,0,funkcje podstawowi
002,1,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 760...960 U / min
002,2,teoretyczny,czas wstrzykujący,wartość zadana: 1.0...2.5 ms
002,3,Poprawił,czas wstrzykujący,wartość zadana: 2.0...5.0 ms
002,4,wyssany przy,masa powietrzny,wartość zadana: 2.0...4.0 g / s
;
003,0,funkcje podstawowi
003,1,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 760...960 U / min
003,2,bateria -,spannung,wartość zadana: 12.0...14.5 V
003,3,chłodziwo -,temperatur,wartość zadana: 80...105 ° C
003,4,powietrze zaczynający ssący -,temperatur,19.5 ° C = Ersatzwert przy błędzie przy G42
;
004,0,ustawienie biegu jałowego
004,1,drozd -,klappenwinkel,wartość zadana: 0...5 <°
004,2,Leerlaufluftm.,(Bieg jałowy),wartość zadany: -1.1...+ 1.1 g / s
004,3,Leerlaufluftm.,(Ciężar),wartość zadany: -1.7...+ 1.7 g / s
004,4,stan zakładu,,zasięg wartości: Bieg jałowy / obciażenie częściowy / całkowite obciążenie / pchnięcie / wzbogacanie
;
005,0,stabilizacja biegu jałowego
005,1,liczba obrotów silnika, IST- wartość,wartość zadana: 820...900 U / min
005,2,liczba obrotów silnika, SOLL- wartość,wartość zadana: 820...900 U / min
005,3,regulatory biegu jałowego,,wartość zadana: -10...+ 10 %
005,4,masa powietrzny,,wartość zadana: 2.0...4.0 g / s
;
006,0,stabilizacja biegu jałowego
006,1,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 820...900 U / min
006,2,regulatory biegu jałowego,,wartość zadana: -10...+ 10 %
006,3, Lambda- regulator,,wartość zadana: -10...+ 10 %
006,4,Züdwinkel,,wartość zadana: 12 ° v.OT
;
007,0, Lambda- uregulowanie i AKF- system
007,1, Lambda- regulator,,wartość zadana: -10...+ 10 %
007,2,Lambdasonden -,spannung,wartość zadana: -0.1...+ 1.0 V
007,3,stosunek macający,wentyl magnesu 1,dla zbiornika węgla aktywnego \ n \ nWertebereich: 0...99 %
007,4,Lambda -,czynnik poprawki,przy czynnym odpowietrzaniu zbiornika \ n \ nSollwert: 0.3...1.2
;
008,0,lambda - wartości uczący
008,1,czas wstrzykujący,,wartość zadana: 2.0...5.0 ms
008,2,lambda - wartość uczący,(bieg jałowy),wartość zadana: -10...+ 10 %
008,3,lambda - wartość uczący,(obciażenie częściowa),wartość zadana: -8...+ 8 %
008,4,stan,wentyl magnesu 1,dla zbiornika węgla aktywnego (TE strona czynna = taktować / Adaption = ściśle)
;
009,0,lambda - wartości uczący
009,1,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 820...900 U / min
009,2, Lambda- regulator,,wartość zadana: -10...+ 10 %
009,3,Lambdasonden -,spannung,wartość zadana: -0.1...+ 1.0 V
009,4,lambda - wartość uczący,(adaptacyjnie),wartość zadana: -10...+ 10 %
;
010,0,odpowietrzanie zbiornika
010,1,stosunek macający,wentyl magnesu 1,dla zbiornika węgla aktywnego \ n \ nWertebereich: 0...99 %
010,2,Lambda -,czynnik poprawki,przy czynnym odpowietrzaniu zbiornika \ n \ nSollwert: 0.3...1.2
010,3,stopień napełnienia,zbiornik węgla aktywnego,-3.0 % = opróżnij zbiorniki węgla aktywnego \ n + 30.0 % = zbiornik węgla aktywnego pełny
010,4,aKF - rata spłukujący,,0.00 = żadne odpowietrzanie zbiornika \ n0.30 = 30 % anges. Powietrze pochodzą z odpowietrzania zbiornika
;
011,0,zużycie paliwa
011,1,liczba obrotów silnika
011,2,czas wstrzykujący,(ciężar motorowy),wartość zadana: 1.0...2.5 ms
011,3,prędkość
011,4,paliwo -,zużyj,wartość zadana: 0.5...1.5 l / h
;
012,0,zużycie paliwa (bieg jałowy)
012,1,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 820...900 U / min
012,2,bateria -,spannung,wartość zadana: 12.0...14.5 V
012,3,paliwo -,zużyj,wartość zadana: 0.5...1.5 l / h
012,4,Züdwinkel,,wartość zadana: 12 ° v.OT
;
013,0,uregulowanie zapukane (wzięcia z powrotem kąt zapalić się duch uregulowania zapukanego)
013,1,cylindry 1,,wartość zadana: 0...15 ° KW
013,2,cylindry 2,,wartość zadana: 0...15 ° KW
013,3,cylindry 3,,wartość zadana: 0...15 ° KW
013,4,cylindry 4,,wartość zadana: 0...15 ° KW
;
014,0,uregulowanie zapukane (wzięcia z powrotem kąt zapalić się duch uregulowania zapukanego)
014,1,liczba obrotów silnika
014,2,czas wstrzykujący,(ciężar motorowy)
014,3,cylindry 1,,wartość zadana: 0...15 ° KW
014,4,cylindry 2,,wartość zadana: 0...15 ° KW
;
015,0,uregulowanie zapukane (wzięcia z powrotem kąt zapalić się duch uregulowania zapukanego)
015,1,liczba obrotów silnika
015,2,czas wstrzykujący,(ciężar motorowy)
015,3,cylindry 3,,wartość zadana: 0...15 ° KW
015,4,cylindry 4,,wartość zadana: 0...15 ° KW
;
016,0,uregulowanie zapukane (sygnał czujnik pomiarowy zapukać)
016,1,cylindry 1,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V)
016,2,cylindry 2,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V)
016,3,cylindry 3,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V)
016,4,cylindry 4,,wartość zadana: 0.6...1.4 V (max. odchylenie do siebie: 0.5 V)
;
017,0,kAT - ogrzewanie na
017,1,liczba obrotów silnika
017,2,czas wstrzykujący,(ciężar motorowy)
017,3,bilans energii,ogrzewanie na(kAT -),wartość zadane: 0.00...2.00
017,4,kąty zapalający
;
018,0,dopasowanie wysokości
018,1,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 820...900 U / min
018,2,czas wstrzykujący,bez poprawki,wartość zadana: 0.5...1.5 ms
018,3,czas wstrzykujący,po poprawce
018,4,wysokość -,czynnik poprawki,wartość zadana: -30...+ 25 %
;
019,0,zredukowanie momentu obrotowego
019,1,liczba obrotów silnika
019,2,czas wstrzykujący,(ciężar motorowy)
019,3,wkraczanie koła zębatego
019,4,kąty zapalający
;
20,0,stany zakładu
20,1,liczba obrotów silnika
20,2,dźwignia wybierająca -,position,zasięg wartości: Neutralnie / Fahrst. EIN
20,3,urządzenie klimatyzacyjny,,zasięg wartości: AC- wysoki / AC - Low
20,4,sprężarka klimatu,,zasięg wartości: Kompr. AUS / Kompr. EIN
;
021,0,stan zakładu Lambda- uregulowania
021,1,liczba obrotów silnika
021,2,czas wstrzykujący,(ciężar motorowy)
021,3,chłodziwo -,temperatur
021,4, Lambda- uregulowanie
;
023,0,dopasowanie dławika jedności podatku
023,1,stan,,zobacz Labelfile (wartość zadana: 10000)
; 0xxxxx - strojenie dławika -Poti z nastawnikami biegu jałowego Poti - nie i.O.
; x1xxxx - dopasowanie na sterze motorowym nie i.O.
; xx1xxx - zjawisko uczące uderzenie Max DK Poti - nie i.O.
; xxx1xx - zjawisko uczące Min- uderzenie DK Poti - nie i.O.
; xxxx1x - zjawisko uczące uderzenie Max nastawników biegu jałowego Poti - nie i.O.
; xxxxx1 - zjawisko uczące Min- uderzenie nastawników biegu jałowego Poti - nie i.O.
023,2, Min- uderzenie,DK - Poti,wartość zadana: 70...93 %
023,3, uderzenie biegu potrzeby,DK - Poti,wartość zadana: 67...83 %
023,4, uderzenie Max,DK - Poti,wartość zadana: 08...39 %
;
024,0,uregulowanie zapukany
024,1,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 820...900 U / min
024,2,czas wstrzykujący,(ciężar motorowy)
024,3,kąty zapalający
024,4, zapalić się - sumę,ahmen z powrotem kąt,cylinder 1-4
;
025,0,Lastabsenkung przez uregulowanie ciśnienia doładowania
025,1,ciężar (SOLL),bez poprawki,wartość zadany: 3.0...8.0 ms
025,2,ciężar (SOLL),po poprawce,wartość zadany: 3.0...8.0 ms
025,3,ciężar (IST),,,wartość zadany: 0.5...8.0 ms
025,4,stosunek macający,wentyl magnesu,dla ograniczenia ciśnienia doładowania \ n \ nWertebereich: 0...99 %
;
026,0,powietrzna biegu jałowego potrzeby
026,1,wartość regulujący,regulator biegu jałowego,wartość zadana: -10...+ 10 %
026,2,wartość uczący,regulator biegu jałowego,wartość zadana: -1.1...+ 1.1 g / s
026,3,chłodziwo -,temperatur,wartość zadana: 80...105 ° C
026,4,liczba obrotów silnika,,wartość zadana: 760...960 U / min
;
027,0,Lastabsenkung przez uregulowanie zapukane
027,1,Lastabsenkung,,wartość zadana: 0...5 ms
027,2,ciężar motorowy,po zniżeniu od,wartość zadana: 0.5...8 ms
027,3,liczba obrotów silnika
027,4,stosunek macający,wentyl magnesu,dla ograniczenia ciśnienia doładowania \ n \ nWertebereich: 0...99 %
;
098,0, dławik jedności podatku (ustawienia podstawowego)
098,1,napięcie,DK - Poti
098,2,napięcie,nastawniki biegu jałowego
098,3,stan zakładu,,zasięg wartości: Bieg jałowy / obciażenie częściowy
098,4,Anpassungs -,przysługiwał,zasięg wartości: ADP biega / ADP i.O. / ADP ERROR


Wersja Angielska
0,0,General Engine Data (No Normalization)
0,1,Coolant Temp
0,2,Engine Load
0,3,Engine Speed
0,4,Battery Voltage
0,5,Throttle Valve Pot
0,6,Idle Valve
0,7,Idle Valve Learn Val
0,8,O2 Sens Control
0,9,02 Sens Control Learn Val @ Idle
0,10,02 Sens Control Learn Val @ Partial Ld
;
1,0,General Engine Data
1,1,Engine,Speed
1,2,Coolant,Temperature
1,3,O2 Sensor,Control; injection adjustement in %
1,4,Adjustment,Conditions; 1=the following for each bit (in order, left to right)
; No stored DTC, TWC oper temp reached, A/C comp off, idle sw closed,
; 02 control OK, throttle closed, RPM<2000, Coolant>80C
;
2,0,General Engine Data
2,1,Engine,Speed
2,2,Engine,Load
2,3,Fuel Injectors,Average Time
2,4,Air,Mass Flow
;
3,0,General Engine Data
3,1,Engine,Speed
3,2,Air,Mass Flow
3,3,Throttle,Angle
3,4,Ignition,Timing
;
4,0,General Engine Data
4,1,Engine,Speed
4,2,Battery,Voltage
4,3,Coolant,Temperature
4,4,Intake Air,Temperature
;
5,0,General Engine Data
5,1,Engine,Speed
5,2,Engine,Load
5,3,Vehicle,Speed
5,4,Operational,Status; Text=one of the following: IDLE, PARTIAL LOAD, FULL LOAD,
; SA (deceleration fuel shut-off), BA (acceleration enrichment)
;
6,0,General Engine Data
6,1,Engine,Speed
6,2,Engine,Load
6,3,Intake Air,Temperature
6,4,Altitude Level, Correction; Relative to reference level, 0%=0m, -100%=10000m
;
10,0,Ignition Data
10,1,Engine,Speed
10,2,Engine,Load
10,3,Throttle,Angle
10,4,Ignition,Timing
;
11,0,Ignition Data
11,1,Engine,Speed
11,2,Coolant,Temperature
11,3,Intake Air,Temperature
11,4,Ignition,Timing
;
12,0,Distributor Adjustment Data
12,1,Engine,Speed
12,2,Engine,Load
12,3,Timing,Correction; No. of crankshaft teeth at camshaft flank
12,4,Ignition,Timing; No. of crankshaft teeth at camshaft flank
;
14,0,Misfire Recognition Data
14,1,Engine,Speed
14,2,Engine,Load
14,3,Misfire,Sum Counter
14,4,Misfire,Recog;Text, either ACTIVATED or LOCKED
;
15,0,Misfire Recognition Data
15,1,Misfires Harmful,to Emiss Cyl 1
15,2,Misfires Harmful,to Emiss Cyl 2
15,3,Misfires Harmful,to Emiss Cyl 3
15,4,Misfire,Recog; Text, either ACTIVATED or LOCKED
;
16,0,Misfire Recognition Data
16,1,Misfires Harmful,to Emiss Cyl 4
16,2,_
16,3,_
16,4,Misfire,Recog; Text, either ACTIVATED or LOCKED
;
18,0,Misfire Recognition Data
18,1,Lowest Engine,Speed @ Misfire
18,2,Highest Engine,Speed @ Misfire
18,3,Lowest Engine,Load @ Misfire
18,4,Highest Engine,Load @ Misfire
;
20,0,Knock Control Data
20,1,Cylinder 1,Timing Retard
20,2,Cylinder 2,Timing Retard
20,3,Cylinder 3,Timing Retard
20,4,Cylinder 4,Timing Retard
;
22,0,Knock Control Data
22,1,Engine,Speed
22,2,Engine,Load
22,3,Cylinder 1, Timing Retard
22,4,Cylinder 2, Timing Retard
;
23,0,Knock Control Data
23,1,Engine,Speed
23,2,Engine,Load
23,3,Cylinder 3, Timing Retard
23,4,Cylinder 4, Timing Retard
;
26,0,Knock Sensor Voltage (Including Amplifier Factor)
26,1,Knock Sensor,Voltage Cyl 1
26,2,Knock Sensor,Voltage Cyl 2
26,3,Knock Sensor,Voltage Cyl 3
26,4,Knock Sensor,Voltage Cyl 4
;
30,0,Oxygen Sensor Status
30,1,O2 Sens Bef TWC,Status (Bits)
30,2,O2 Sens Aft TWC,Status (Bits)
30,3,_
30,4,_; 1=the following for each bit (in order, left to right)
; Sensor heater on, sensor ready, control active
;
31,0,Oxygen Sensor Voltage
31,1,O2 Sens Bef TWC,Voltage
31,2,O2 Sens Aft TWC,Voltage
31,3,_
31,4,_
;
32,0,Oxygen Sensor Before TWC Learning (Max.) Values
32,1,O2 Sens Learning,Val@Idle
32,2,O2 Sens Learning,Val@Part Ld
32,3,_
32,4,_
;
33,0,Oxygen Sensor Lambda Control Values
33,1,O2 Sens Bef TWC,Control
33,2,O2 Sens Aft TWC,Voltage
33,3,_
33,4,_
;
34,0,Oxygen Sensor Before TWC, Short Trip Aging Test
34,1,Engine,Speed
34,2,Engine,Load
34,3,Test,Period
34,4,Diagnostic,Status
;
36,0,Oxygen Sensor After TWC, Short Trip Readiness
36,1,O2 Sens Aft TWC,Voltage
36,2,Diagnostic, Status
36,3,_
36,4,_
;
37,0,Linear Oxygen Sensors, Short Trip
37,1,Engine,Load
37,2,O2 Sens Aft TWC,Voltage
37,3,TV, Shift
37,4,Diagnostic,Status
;
41,0,Oxygen Sensor Heater
41,1,O2S Htr Bef TWC,Resist. (Ohms)
41,2,O2S Htr Bef TWC,On/Off
41,3,O2S Htr Aft TWC,Resist. (Ohms)
41,4,O2S Htr Aft TWC,On/Off
;
46,0,TWC Conversion Test Bank 1, Short Trip
46,1,Amplitude,Ratio
46,2,Exceeded Diag,Range
46,3,TWC Diag Test,Time
46,4,Diagnostic,Status
;
49,0,TWC Diagnosis Bank 2, Short Trip
49,1,Amplitude,Ratio
49,2,TWC,Temperature
49,3,TWC Diag Test,Time
49,4,Diagnostic,Status
;
50,0,Engine Speed Control
50,1,Engine,Speed
50,2,Engine,Specified Speed
50,3,A/C or Rear Defog,Status
50,4,A/C Compressor,Status
;
51,0,Engine Speed Control
51,1,Engine,Speed
51,2,Engine,Specified Speed
51,3,Auto Trans, Gear
51,4,Battery,Voltage
;
54,0,Closed Throttle Position Switch
54,1,Engine,Speed
54,2,Operational,Status
54,3,Throttle Valve,Angle
54,4,Throttle Drive,Angle
;
55,0,Idle Air Control
55,1,Engine,Speed
55,2,Mass Air Delta, Flow for Idle
55,3,Learn Value to,Idle Mass Air Flow
55,4,Operating,Conditions (Bits); 1=the following for each bit (in order, left to right)
; Steering to stop, always 0, rear defog on,
; driving range selected (auto trans.), A/C compressor on
;
56,0,Idle Air Control
56,1,Engine,Actual Speed
56,2,Engine,Specified Speed
56,3,Mass Air Delta,Flow for Idle
56,4,Operating,Conditions; Same as for Block 55 above
;
60,0,Throttle Valve Control/ESB Adaptation
60,1,Throttle Valve,Angle
60,2,Throttle Drive,Angle
60,3,Operational,Status;Text=one of the following: IDLE, PARTIAL LOAD, FULL LOAD,
; SA (deceleration fuel shut-off), BA (acceleration enrichment)
60,4,Adaptation,Status; Text=one of the following: ADP RUNS, ADP OK, ERROR
; or ADP ERROR (ADP ERROR in emergency mode only)
;
61,0,Throttle Valve Control/ESB/E-Gas
61,1,Engine,Speed
61,2,Battery,Voltage
61,3,_
61,4,Operating,Conditions (Bits); 1=the following for each bit (in order, left to right)
; Rear defog on, A/C readiness on,
; driving range selected (auto trans.), A/C compressor on
;
70,0,Emission Control Systems/Fuel Tank Venting & Valve Test, Short Trip
70,1,EVAP Valve Open-,ing During Diag
70,2,O2S Control Dev,During Diag
70,3,IAC Valve Dev,During Diag
70,4,Diagnostic,Status
;
71,0,Emission Control Systems/Fuel Tank Leak Test, Short Trip
71,1,Reed Contact,Status
71,2,Error,Message
71,3,System,Status
71,4,Diagnostic,Status
;
86,0,--
86,1,Ready,Bits
86,2,Cycling,Flags
86,3,Cycling,Flags
86,4,Cycling,Flags
;
87,0,--
87,1,Ready,Bits
87,2,Error,Bits
87,3,Error,Bits
87,4,Error,Bits
;
88,0,--
88,1,Engine,Speed
88,2,Engine Coolant,Temperature
88,3,O2 Sensor,Control
88,4,O2 Sensor,Control Status
;
98,0,--
98,1,Throttle Valve,Pot Voltage
98,2,Throttle Drive,Pot Voltage
98,3,Operational,Status
98,4,Adaptation,Status
;
99,0,Compatibility Group/Shut-off I-regulation
99,1,Engine,Speed
99,2,Coolant,Temperature
99,3,O2 Sensor,Control
99,4,O2 Sensor,Control Status
;
100,0,Compatibility Group/Readiness Code
100,1,Test Complete,Bits; 0=test completed for each bit (in order, left to right)
; EGR, O2 sensor heating, O2 sensors, A/C, SL-system, AKF-system, TWC heat, TWC
100,2,Coolant,Temperature
100,3,Time Since,Engine Start
100,4,OBD,Status; 1=the following for each bit (in order, left to right)
; MIL on, driving cycle completed, trip complete, at least 1 DTC recognized,
; not used, not used, cycle finished, warm-up, no warm-up cycle possible
;
101,0,Fuel Injection Data
101,1,Engine,Speed
101,2,Coolant,Temperature
101,3,Intake Air,Temperature
101,4,Fuel Injector,Average Time
;
110,0,Load Registration Data
110,1,Engine,Speed
110,2,Coolant,Temperature
110,3,Fuel Injector,Average Time
110,4,Throttle,Angle
;
111,0,--
111,1,Engine,Speed
111,2,Engine,Load
111,3,Throttle,Angle
111,4,Operational,Status
;
112,0,--
112,1,Engine,Speed
112,2,Engine,Load
112,3,Throttle,Angle
112,4,Altitude Level,Correction
;
113,0,Load Registration Data
113,1,Engine,Speed
113,2,Engine,Load
113,3,Throttle,Angle
113,4,Ambient Air,Pressure
;
114,0,Boost Pressure Control Data
114,1,Engine,Specified Load
114,2,Engine,Corrected Load
114,3,Engine,Actual Load
114,4,Wastegate Valve,Duty Cycle
;
120,0,Traction Control Data
120,1,Engine,Speed
120,2,Engine Spec-,ified Torque
120,3,Engine,Actual Torque
120,4,Traction Control,Status
;
122,0,--
122,1,Engine,Speed
122,2,Engine Spec-,ified Torque
122,3,Engine,Actual Torque
122,4,Timing Angle,Retard Act/N. Act
;
131,0,--
131,1,Crankshaft Pos,Status
131,2,Section,Correction Factor
131,3,_
131,4,_
;
132,0,--
132,1,Pos Disc Adapt,Time-Dist
132,2,Engine Speed,Adapt Count Sec.2
132,3,Engine Speed,Adapt Count Sec.3
132,4,Engine Speed,Adapt Count Sec.4
;
133,0,--
133,1,Evap Valve Open-,ing During Diag
133,2,Adapt Fuel,Tank Vent
133,3,Fuel Tank,Loading Function
133,4,Flowing,Rate
;
134,0,--
134,1,TV,Shift
134,2,Correction,Status
134,3,_
134,4,_
;
135,0,--
135,1,Throttle Pot,in Closed Pos
135,2,Throttle Drive Pot,in Closed Pos
135,3,Throttle Pot,in Open Pos
135,4,Throttle Drive Pot,in Open Pos
;
136,0,--
136,1,Throttle Pos,Adapt. Status (Bits)
136,2,Throttle,Max Position
136,3,Emerg Air Throttle,Position
136,4,Throttle,Min Position

137,0,--
137,1,Leak Diagnosis,Period
137,2,Error,Message
137,3,System,Status
137,4,Diagnostic,Status

138,0,--
138,1,Engine Speed,Lowest @ Misfire
138,2,Engine Speed,Highest @ Misfire
138,3,Misfire Sum,Count
138,4,Engine,Status @ Misfire

139,0,--
139,1,Engine Load,Lowest @ Misfire
139,2,Engine Load,Highest @ Misfire
139,3,Misfire Sum,Count
139,4,Engine,Status @ Misfire

140,0,--
140,1,MIL,Status
140,2,Drive Cycle Long-,est MIL Blinking
140,3,Time Driving,Total MIL Blinking
140,4,Drive Cycles,MIL Blinking

141,0,--
141,1,Leak Diagnosis,Period
141,2,Leak Diagnosis,Min Period
141,3,Leak Diag Attempts, Count
141,4,Diagnostic,Status


Tłumaczenie :633:


0,0, Ogólne Dane Silnika (Żadna Normalizacja)
0,1, Czasowy pracownik Płynu chłodzącego
0,2, Ładunek Silnika
0,3, Szybkość Silnika
0,4, Napięcie prądu elektrycznego Baterii
0,5, Naczynie Zaworu dławikowy
0,6, Bezczynny Zawór
0,7, Bezczynny Zawór Uczy się Val
0,8, O2 Sens Kontrola
0,9, 02 Sens Kontroli Uczy się Val @ Bezczynny
0,10, 02 Sens Kontroli Uczy się Val @ Częściowy Ld
;
1,0, Ogólne Dane Silnika
1,1, Silnik, Szybkość
1,2, Płyn chłodzący, Temperatura
1,3, O2 Sensor, Kontrola; adjustement wtrysku w %
1,4, Dostosowanie, Warunki; 1 = co następuje dla każdego kawałka (w porządku, odszedł do właściwego)
; Żaden zgromadzony DTC, TWC oper pracuje tymczasowo wyciągnięty rękę, / C comp wyłączony, bezczynny sw zamknął się,
; 02 kontroli ok, przepustnica zamknęła się, RPM < 2000, Płyn chłodzący > 80C
;
2,0, Ogólne Dane Silnika
2,1, Silnik, Szybkość
2,2, Silnik, Ładunek
2,3, Iniektory Opału, Przeciętny Czas
2,4, Powietrze, Strumień Masy
;
3,0, Ogólne Dane Silnika
3,1, Silnik, Szybkość
3,2, Powietrze, Strumień Masy
3,3, Przepustnica, Kąt
3,4, Zapłon, Synchronizacja
;
4,0, Ogólne Dane Silnika
4,1, Silnik, Szybkość
4,2, Bateria, Napięcie prądu elektrycznego
4,3, Płyn chłodzący, Temperatura
4,4, Powietrze Wlotu, Temperatura
;
5,0, Ogólne Dane Silnika
5,1, Silnik, Szybkość
5,2, Silnik, Ładunek
5,3, Pojazd, Szybkość
5,4, Sprawny, Stan; Tekst = jeden z co następuje: BEZCZYNNY, CZĘŚCIOWY ŁADUNEK, PEŁNY ŁADUNEK,
; SA (shut-off opału zwolnienia), BA (wzbogacenie przyspieszenia)
;
6,0, Ogólne Dane Silnika
6,1, Silnik, Szybkość
6,2, Silnik, Ładunek
6,3, Powietrze Wlotu, Temperatura
6,4, Poziom Wysokości, Skorygowanie; Względny do poziomu odniesienia, 0% = 0m, -100% = 10000m
;
10,0, Dane Zapłonu
10,1, Silnik, Szybkość
10,2, Silnik, Ładunek
10,3, Przepustnica, Kąt
10,4, Zapłon, Synchronizacja
;
11,0, Dane Zapłonu
11,1, Silnik, Szybkość
11,2, Płyn chłodzący, Temperatura
11,3, Powietrze Wlotu, Temperatura
11,4, Zapłon, Synchronizacja
;
12,0, Dystrybutor Dostosowanie Dane
12,1, Silnik, Szybkość
12,2, Silnik, Ładunek
12,3, Synchronizacja, Skorygowanie; No. zębów wału korbowego w boku wału rozrządowego
12,4, Zapłon, Synchronizacja; No. zębów wału korbowego w boku wału rozrządowego
;
14,0, Dane Rozpoznania Niewypału
14,1, Silnik, Szybkość
14,2, Silnik, Ładunek
14,3, Niewypał, Lada Sumy
14,4, Niewypał, rekoło zębate; Tekst, albo PRZYŚPIESZAŁ lub ZAMKNĄŁ SIĘ
;
15,0, Dane Rozpoznania Niewypału
15,1, Nie zapala Szkodliwy, do Emiss Cylindra 1
15,2, Nie zapala Szkodliwy, do Emiss Cylindra 2
15,3, Nie zapala Szkodliwy, do Emiss Cylindra 3
15,4, Niewypał, rekoło zębate; Tekst, albo PRZYŚPIESZAŁ lub ZAMKNĄŁ SIĘ
;
16,0, Dane Rozpoznania Niewypału
16,1, Nie zapala Szkodliwy, do Emiss Cylindra 4
16,2, _
16,3, _
16,4, Niewypał, rekoło zębate; Tekst, albo PRZYŚPIESZAŁ lub ZAMKNĄŁ SIĘ
;
18,0, Dane Rozpoznania Niewypału
18,1, Najniższy Silnik, Szybkość @ Niewypał
18,2, Najwyższy Silnik, Szybkość @ Niewypał
18,3, Najniższy Silnik, Ładunek @ Niewypał
18,4, Najwyższy Silnik, Ładunek @ Niewypał
;
20,0, Dane Kontroli Uderzenia
20,1, Cylinder 1, Opóźnienie Synchronizacji
20,2, Cylinder 2, Opóźnienie Synchronizacji
20,3, Cylinder 3, Opóźnienie Synchronizacji
20,4, Cylinder 4, Opóźnienie Synchronizacji
;
22,0, Dane Kontroli Uderzenia
22,1, Silnik, Szybkość
22,2, Silnik, Ładunek
22,3, Cylinder 1, Opóźnienie Synchronizacji
22,4, Cylinder 2, Opóźnienie Synchronizacji
;
23,0, Dane Kontroli Uderzenia
23,1, Silnik, Szybkość
23,2, Silnik, Ładunek
23,3, Cylinder 3, Opóźnienie Synchronizacji
23,4, Cylinder 4, Opóźnienie Synchronizacji
;
26,0, Napięcie prądu elektrycznego Sensora Uderzenia (Zawierające Czynnik Wzmacniacza)
26,1, Sensor Uderzenia, Cylinder Napięcia prądu elektrycznego 1
26,2, Sensor Uderzenia, Cylinder Napięcia prądu elektrycznego 2
26,3, Sensor Uderzenia, Cylinder Napięcia prądu elektrycznego 3
26,4, Sensor Uderzenia, Cylinder Napięcia prądu elektrycznego 4
;
30,0, Stan Sensora Tlenu
30,1, O2 Sens Bef TWC, Stan (Kawałki)
30,2, O2 Sens Tylny TWC, Stan (Kawałki)
30,3, _
30,4, _; 1 = co następuje dla każdego kawałka (w porządku, odszedł do właściwego)
; Sensor grzejnik dalej, sensor gotowy, kontrola aktywna
;
31,0, Napięcie prądu elektrycznego Sensora Tlenu
31,1, O2 Sens Bef TWC, Napięcie prądu elektrycznego
31,2, O2 Sens Tylny TWC, Napięcie prądu elektrycznego
31,3, _
31,4, _
;
32,0, Sensor Tlenu Przed TWC Uczącym się (Max.) Wartości
32,1, O2 Sens Nauka, Val @ Bezczynny
32,2, O2 Sens Nauka, Val @ Część Ld
32,3, _
32,4, _
;
33,0, Wartości Kontroli Lambda Sensor Tlenu
33,1, O2 Sens Bef TWC, Kontrola
33,2, O2 Sens Tylny TWC, Napięcie prądu elektrycznego
33,3, _
33,4, _
;
34,0, Sensor Tlenu Przed TWC, Krótką Podróżą Postarzającą Test
34,1, Silnik, Szybkość
34,2, Silnik, Ładunek
34,3, Test, Okres
34,4, Diagnostyczny, Stan
;
36,0, Sensor Tlenu Po TWC, Krótkiej Gotowości Podróży
36,1, O2 Sens Tylny TWC, Napięcie prądu elektrycznego
36,2, Diagnostyczny, Stan
36,3, _
36,4, _
;
37,0, Linearne Sensory Tlenu, Krótka Podróż
37,1, Silnik, Ładunek
37,2, O2 Sens Tylny TWC, Napięcie prądu elektrycznego
37,3, TV, Przesunięcie
37,4, Diagnostyczny, Stan
;
41,0, Grzejnik Sensora Tlenu
41,1, O2S Htr Bef TWC, Opiera się. (Omy)
41,2, O2S Htr Bef TWC, Dalej / Wyłączony
41,3, O2S Htr Tylny TWC, Opiera się. (Omy)
41,4, O2S Htr Tylny TWC, Dalej / Wyłączony
;
46,0, Bank Testu Przekształcenia TWC 1, Krótka Podróż
46,1, Amplituda, Stosunek
46,2, Przewyższona Linia ukośna, Zasięg
46,3, Test Linii ukośnej TWC, Czas
46,4, Diagnostyczny, Stan
;
49,0, Bank Diagnozy TWC 2, Krótka Podróż
49,1, Amplituda, Stosunek
49,2, TWC, Temperatura
49,3, Test Linii ukośnej TWC, Czas
49,4, Diagnostyczny, Stan
;
50,0, Kontrola Szybkości Silnika
50,1, Silnik, Szybkość
50,2, Silnik, Wyszczególnił Szybkość
50,3, / C lub Tylni Odparuj, Stan
50,4, / C Sprężarka, Stan
;
51,0, Kontrola Szybkości Silnika
51,1, Silnik, Szybkość
51,2, Silnik, Wyszczególnił Szybkość
51,3, Auto Trans, Bieg
51,4, Bateria, Napięcie prądu elektrycznego
;
54,0, Zamknięta Witka Pozycji Przepustnicy
54,1, Silnik, Szybkość
54,2, Sprawny, Stan
54,3, Zawór dławikowy, Kąt
54,4, Jazda Przepustnicy, Kąt
;
55,0, Bezczynna Powietrzna Kontrola
55,1, Silnik, Szybkość
55,2, Delta Powietrza Masy, Strumień dla Bezczynnego
55,3, Naucz się Wartości do, Bezczynny Strumień Powietrza Masy
55,4, Obsługiwanie, Warunki (Kawałki); 1 = co następuje dla każdego kawałka (w porządku, odszedł do właściwego)
; Kierując, by stawać, zawsze 0, tylny odparowuje dalej,
; zasięg kierowania wybrał (auto trans.), / C sprężarka dalej
;
56,0, Bezczynna Powietrzna Kontrola
56,1, Silnik, Faktyczna Szybkość
56,2, Silnik, Wyszczególnił Szybkość
56,3, Delta Powietrza Masy, Strumień dla Bezczynnego
56,4, Obsługiwanie, Warunki; To sam jako dla Bloku 55 powyżej
;
60,0, Kontrola Zaworu dławikowy / ESB Adaptacja
60,1, Zawór dławikowy, Kąt
60,2, Jazda Przepustnicy, Kąt
60,3, Sprawny, Stan; Tekst = jeden z co następuje: BEZCZYNNY, CZĘŚCIOWY ŁADUNEK, PEŁNY ŁADUNEK,
; SA (shut-off opału zwolnienia), BA (wzbogacenie przyspieszenia)
60,4, Adaptacja, Stan; Tekst = jeden z co następuje: ADP BIEGNIE, ADP ok, BŁĄD
; lub ADP BŁĄD (ADP BŁĄD w trybie nagłego wypadku tylko)
;
61,0, Kontrola Zaworu dławikowy / ESB / E Gaz
61,1, Silnik, Szybkość
61,2, Bateria, Napięcie prądu elektrycznego
61,3, _
61,4, Obsługiwanie, Warunki (Kawałki); 1 = co następuje dla każdego kawałka (w porządku, odszedł do właściwego)
; Tylni odparuj dalej, / C gotowość dalej,
; zasięg kierowania wybrał (auto trans.), / C sprężarka dalej
;
70,0, Systemy Kontroli Emisji / Opał Czołg Dający upust & Test Zaworu, Krótka Podróż
70,1, EVAP Zawór Otwiera się-, ing Podczas Linii ukośnej
70,2, O2S Kontrola Dev, Podczas Linii ukośnej
70,3, IAC Zawór Dev, Podczas Linii ukośnej
70,4, Diagnostyczny, Stan
;
71,0, Systemy Kontroli Emisji / Opał Test Wycieku Czołgu, Krótka Podróż
71,1, Kontakt Trzciny, Stan
71,2, Błąd, Wiadomość
71,3, System, Stan
71,4, Diagnostyczny, Stan
;
86,0,--
86,1, Gotowy, Kawałki
86,2, Jazda na rowerze, Flagi
86,3, Jazda na rowerze, Flagi
86,4, Jazda na rowerze, Flagi
;
87,0,--
87,1, Gotowy, Kawałki
87,2, Błąd, Kawałki
87,3, Błąd, Kawałki
87,4, Błąd, Kawałki
;
88,0,--
88,1, Silnik, Szybkość
88,2, Płyn chłodzący Silnika, Temperatura
88,3, O2 Sensor, Kontrola
88,4, O2 Sensor, Stan Kontroli
;
98,0,--
98,1, Zawór dławikowy, Napięcie prądu elektrycznego Naczynia
98,2, Jazda Przepustnicy, Napięcie prądu elektrycznego Naczynia
98,3, Sprawny, Stan
98,4, Adaptacja, Stan
;
99,0, Grupa Zgodności / Shut-off ja regulacja
99,1, Silnik, Szybkość
99,2, Płyn chłodzący, Temperatura
99,3, O2 Sensor, Kontrola
99,4, O2 Sensor, Stan Kontroli
;
100,0, Grupa Zgodności / Gotowość Kod
100,1, Test Kompletny, Kawałki; 0 = test uzupełnił dla każdego kawałka (w porządku, odchodzony do właściwego)
; EGR, ogrzewanie sensora O2, O2 sensory, / C, SL SYSTEM, AKF SYSTEM, TWC gorąco, TWC
100,2, Płyn chłodzący, Temperatura
100,3, Czas Od, Początek Silnika
100,4, OBD, Stan; 1 = co następuje dla każdego kawałka (w porządku, odszedł do właściwego)
; Mililitr dalej, prowadzenie cyklu uzupełniło, podróż kompletna, co najmniej 1 DTC uznał,
; nie użyty, nie użyty, cykl skończył, rozgrzewki, żadnego cyklu rozgrzewki możliwego
;
101,0, Dane Wtrysku Opału
101,1, Silnik, Szybkość
101,2, Płyn chłodzący, Temperatura
101,3, Powietrze Wlotu, Temperatura
101,4, Iniektor Opału, Przeciętny Czas
;
110,0, Dane Rejestracji Ładunku
110,1, Silnik, Szybkość
110,2, Płyn chłodzący, Temperatura
110,3, Iniektor Opału, Przeciętny Czas
110,4, Przepustnica, Kąt
;
111,0,--
111,1, Silnik, Szybkość
111,2, Silnik, Ładunek
111,3, Przepustnica, Kąt
111,4, Sprawny, Stan
;
112,0,--
112,1, Silnik, Szybkość
112,2, Silnik, Ładunek
112,3, Przepustnica, Kąt
112,4, Poziom Wysokości, Skorygowanie
;
113,0, Dane Rejestracji Ładunku
113,1, Silnik, Szybkość
113,2, Silnik, Ładunek
113,3, Przepustnica, Kąt
113,4, Otaczające Powietrze, Ciśnienie
;
114,0, Dane Kontroli Ciśnienia Czynnika pobudzającego
114,1, Silnik, Wyszczególnił Ładunek
114,2, Silnik, Poprawiony Ładunek
114,3, Silnik, Faktyczny Ładunek
114,4, Wastegate Zawór, Cykl obowiązkowy
;
120,0, Dane Kontroli Trakcji
120,1, Silnik, Szybkość
120,2, Specyfikacja Silnika-, ified Moment obrotowy
120,3, Silnik, Faktyczny Moment obrotowy
120,4, Kontrola Trakcji, Stan
;
122,0,--
122,1, Silnik, Szybkość
122,2, Specyfikacja Silnika-, ified Moment obrotowy
122,3, Silnik, Faktyczny Moment obrotowy
122,4, Kąt Synchronizacji, Opóźnienie Czyn / N. Act
;
131,0,--
131,1, Wał korbowy Pos, Stan
131,2, Sekcja, Czynnik Skorygowania
131,3, _
131,4, _
;
132,0,--
132,1, Pos Dysk Przystosowuje się, Czas Dist
132,2, Szybkość Silnika, Przystosowuje się Policzyć Sec.2
132,3, Szybkość Silnika, Przystosowuje się Policzyć Sec.3
132,4, Szybkość Silnika, Przystosowuje się Policzyć Sec.4
;
133,0,--
133,1, Evap Zawór Otwiera się-, ing Podczas Linii ukośnej
133,2, Dostosuj Opał, Czołg Dać upust
133,3, Czołg Opału, Funkcja Ładowania
133,4, Płynąc, Tempo
;
134,0,--
134,1, TV, Przesunięcie
134,2, Skorygowanie, Stan
134,3, _
134,4, _
;
135,0,--
135,1, Naczynie Przepustnicy, w Zamkniętym Pos
135,2, Naczynie Jazdy Przepustnicy, w Zamkniętym Pos
135,3, Naczynie Przepustnicy, w Otwartym Pos
135,4, Naczynie Jazdy Przepustnicy, w Otwartym Pos
;
136,0,--
136,1, Przepustnica Pos, Przystosowuje się. Stan (Kawałki)
136,2, Przepustnica, Max Pozycja
136,3, Przepustnica Powietrza Emerg, Pozycja
136,4, Przepustnica, Min Pozycja

137,0,--
137,1, Diagnoza Wycieku, Okres
137,2, Błąd, Wiadomość
137,3, System, Stan
137,4, Diagnostyczny, Stan

138,0,--
138,1, Szybkość Silnika, Najniższa @ Niewypał
138,2, Szybkość Silnika, Najwyższa @ Niewypał
138,3, Suma Niewypału, Rachunek
138,4, Silnik, Stan @ Niewypał

139,0,--
139,1, Ładunek Silnika, Najniższy @ Niewypał
139,2, Ładunek Silnika, Najwyższy @ Niewypał
139,3, Suma Niewypału, Rachunek
139,4, Silnik, Stan @ Niewypał

140,0,--
140,1, MIL, Stan
140,2, Cykl Jazdy Długo-, est MIL Mrugający
140,3, Kierowanie Czasu, MIL Całkowitego Mrugającego
140,4, Cykle Jazdy, MIL Mrugającego

141,0,--
141,1, Diagnoza Wycieku, Okres
141,2, Diagnoza Wycieku, Min Okres
141,3, Próby Linii ukośnej Wycieku, Rachunek
141,4, Diagnostyczny, Stan

_________________
A6 C4 1,8 ADR 96 lpg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a4 1.8 adr 1995r problemy podczas jazdy na Pb
PostNapisane: 21.sty.2013 15:43:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2005 19:08:10
Posty: 37
Lokalizacja: Zamość
Witam mam tu print scriny porobione na Pb i na LPG zerknijcie może ktoś coś doradzi na ten mój błąd który bez przerwy się pojawia: http://imageshack.us/photo/my-images/600/66ai.jpg/

Foto na Pb:
http://img543.imageshack.us/img543/7656/benzyna012.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/3237/benzyna345.jpg
http://img715.imageshack.us/img715/7474/benzyna678.jpg
http://img18.imageshack.us/img18/6784/benzyna141516.jpg

Foto na LPG:
http://img526.imageshack.us/img526/4180/gaz012.jpg
http://img822.imageshack.us/img822/3500/gaz345.jpg
http://img819.imageshack.us/img819/8854/gaz678.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/1625/gaz91016.jpg

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: a4 1.8 adr 1995r problemy podczas jazdy na Pb
PostNapisane: 21.sty.2013 22:01:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2011 17:43:04
Posty: 29
Lokalizacja: Cieszyn
Auto: A6 C4 1,8 ADR
Ten błąd to oczywista oczywistość :D patrząc na korekty. Gaz zamknąć jak mówiłem,klemy aut i 150 km na benzynie. i będziesz mieć pewność czy gaz czy silnik be.

_________________
A6 C4 1,8 ADR 96 lpg.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 88 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: