Wsk83 napisał(a):
ok.
podłączyłem pod swojego vaga no i.....MASA błedów:
Engine:
18080 - coolant fan control 1: open or short to ground
18112 - kick down switch (f8): electrical malfunction
17471 - fuel pressure regulation: control range not reached
Abs:
00526 - brake light switch-F
Acces and permission:
00192 - left rear door handle touch sensor (G417)
Display/ctrl unit:
02084 - component protection: no or incorrect basic settings
01042 - control module: not coded
Airbag:
01218 - side airbag igniter: passenger side (n200)
Aux Heating:
01406 - no flame
01414 - combustion: air blower (V6)
02251 - heater unit locked
00664 - fuel gauge
gateway:
00470 - combination comfort databus in single wire
01304 - radio
01300 - control module for navigation with cd-rom (j401)
01207 - control module for auxiliary heater (j364)
00467 - tv tuner (r78)
Self level suspend:
01772 - signal from level control pressure sensor (g291)
01400 - level control
Pass.- door:
01336 - databus for comfort system: single wire operation
00470 - combination comfort databus in single wire
Radio:
00532 - supply voltage B+
00446 - function limitation due to under-voltage
Battery control:
02272 - static (quiescent) current stage 1
02273 - static (quiescent) current stage 2
02276 - static (quiescent) current stage 5
02274 - static (quiescent) current stage 3
00532 - supply voltage B+
LR-door:
02115 - locking unit for central locking
Telephone:
01524 - antenna for telephone
No to na tyle....zastanawiam sie czy powinienem je wymazac czy zostawic? Czy ktos moglby opisac kazdy z osobna i objasnic o co chodzi i czy warto trzymac autko czy lepiej nie. Dodam ze silnik chodzi jak w zegarku, autko ma udokumentowane 100.000 mil wiec nie jest to duzo jak na ten silnik, rozrzadu na zilmnym nie slychac w ogole, gdyby lancuch byl do wymiany to pewnie by klekotal wiec do rozrzadu zagladal raczej nie bede.
Pozdrawiam
WSK
Czy ostatnimi czasy nie padł ci akumulator względnie nie odłączałeś go?
Zapis te błędy i wykasuj ze wszystkich sterowników.
Następnie przejedź się tym autem nieco ostrzej, pobaw się całą elektryką i ponownie odczytaj błędy ze wszystkich sterowników.
Zobaczymy co powróci - wtedy będziemy wyrokować.
Błąd czujnika stopu będzie się objawiać włączoną kontrolką, względnie te 2:
18112 - kick down switch (f8): electrical malfunction
17471 - fuel pressure regulation: control range not reached
Niemniej - zacznij od wykasowania błędów i ponownego dania w palnik i znów odczytu błędów.