Witam, auto od dłuższego czasu boryka się z następującymi problemami: -trudność w odpaleniu -nierówna praca, szarpanie, zalewanie na benzynie bez względu na temp. i obroty silnika *na gazie silnik pracuje prawidłowo oprócz lekko falujących obrotów
W aucie zostały sprawdzone i poprawione: rozrusznik, wtrysk rozruchowy, dolot, zapłon
Wymieniony został również zniesławiony przekaźnik numer 30. Problem pozostał.
Sytuacja obecna: -pod prostownikiem rozruchowym auto uruchamia się i pracuje prawidłowo.
Pytanie: -Czy wcześniejsze zbyt długie (do 30 sek.) podłączanie silnika pod prostownik rozruchowy (napięcie ok. 19V) oraz wilgoć która przez jakiś czasu utrzymywała się pod wykładziną mogły uszkodzić komputer sterujący silnikiem?
Edit: Wymiana komputera rozwiązała problem. W razie jakby ktoś tu jeszcze zajrzał to prostownik rozruchowy jest w stanie uszkodzić komputer co może skutkować różnymi dziwnymi anomaliami niemożliwymi do wykrycia i dokładnego zdiagnozowania.
_________________ 1. Audi 100 C4 2.0 abk
2. Audi A4 B6 1.9 TDI awx
|