.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.cze.2025 08:16:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rezanie B/C do 2.5 TDI POMOCY
PostNapisane: 16.lip.2005 18:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2003 19:03:28
Posty: 39
Lokalizacja: Police
Witam. Kupiłem zegary z B/C i A/C, ale od benzyny, zamontowałem je do swojej niuni 2.5 TDI zrezałem kabelki i lipa. B/C działa, ale strasznie kłamie średnie spalanie pokazuje około 15 litrów (zdecydowanie zadurzo), czy jest jakaś możliwość skorygowania tych wskazań.A/C cały czas pokazuje jakiś problem z hamulcami, kabelki przekładałem z kostki 26 pin do 14 pin (niby tak jak jest na schemacie). Tylko proszę nie piszcie (przycisk SZUKAJ) nie znalazłem tam nic o TDI tylko benzyna B 4 S4 itd. Może ktoś rezał B/C do TDI i wie, w czym tkwi diabeł.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 20:25:50 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
no a jeszcze napisz w jakim aucie masz ten 2.5 TDI :D ... ale smiem twierdzic ze wiem czego Ci brakuje :582:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 21:02:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2003 19:03:28
Posty: 39
Lokalizacja: Police
100 c4 94 r hans help :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 21:59:16 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
z brzegu zegara masz taki klucz kodowy , taka mala plytka wsuwana , to musisz miec od 2.5 TDI bo to koduje BC na okreslony silnik .... musisz miec albo musisz wiedziec jak powinny byc pozwierane te piny :D ... a ja wiem :P

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 22:16:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2003 19:03:28
Posty: 39
Lokalizacja: Police
nie nie hans tyle to wiedziałem. problem w tym że w tym zegaże niema żadnej płytki kodowej. :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 22:18:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
hmm ... a powinna byc ... porob fotki i zobaczymy co to tam masz nagrzebane , plytki tudziez gdniazda nie ma w opcji bez BC z samym checkiem.. no chyba ze masz jakas jeszcze inna kombinacje z kilku licznikow jeden

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 22:24:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2003 19:03:28
Posty: 39
Lokalizacja: Police
Zegar był zaplombowany,czyli nie składak. ale jest to jakiś wynalazek bo ETKA nie zna takiego nr.jaki na nim jest. fotki trzasne to zobaczymy co się da zrobić mam nadzieje że coś poradzisz. A co może być z czekiem że mi sygnalizuje coś z hamulcami

_________________
Marcin
BYŁO AUDI 100 2,5 TDI 1T--- to była maszyna
C4 2.5 TDI ABP
JEST C4 2.5 TDI AAT , A6 2.5 TDI AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 22:49:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak nie miales wczesniej checka to pewnie cos masz niepodlaczone

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 23:06:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2003 19:03:28
Posty: 39
Lokalizacja: Police
w starym zegarku cheka niebyło,podłączałem ze schematem ale pewnie coś musiałem skopać. ale puki co cheka zostawiam w spokoju nic odrazu najpierw B/C.A cha a gdzie te fotki wrzucić.

_________________
Marcin
BYŁO AUDI 100 2,5 TDI 1T--- to była maszyna
C4 2.5 TDI ABP
JEST C4 2.5 TDI AAT , A6 2.5 TDI AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 23:07:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
jak masz serwer www to tam a jak nie to wyslij do mnie na maila jge@wp.pl

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lip.2005 23:14:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2003 19:03:28
Posty: 39
Lokalizacja: Police
Ok. Jutro niedziela to dzień wolny od prac w poniedziałek go rozbiorę i prześle ci foto

_________________
Marcin
BYŁO AUDI 100 2,5 TDI 1T--- to była maszyna
C4 2.5 TDI ABP
JEST C4 2.5 TDI AAT , A6 2.5 TDI AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2005 10:49:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.wrz.2004 21:42:59
Posty: 37
Lokalizacja: woj.Lubelskie
Kolego cinek porób foto story z przebiegu prac, ponieważ jestem mocno zainteresowany tym tematem Pozdrawiam

_________________
AUDI 100 C4 2,5 TDI AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2005 18:20:15 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wszystko jasne , to sa zegary od A6 C4 i tutaj wszystko zmienia sie za pomoca VAGa.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2005 19:25:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2003 19:03:28
Posty: 39
Lokalizacja: Police
No dobra dalej walczę. Laptopa mam, interfejs mam, to mogę coś pozmieniać tylko, co. :?: Ale sprawy mają się tak, na pewno ten zegar trzeba podłączyć do gniazda diagnostycznego, czy wiesz, który to jest pin i z której kostki i jakie ustawienia trzeba zmienić.

_________________
Marcin
BYŁO AUDI 100 2,5 TDI 1T--- to była maszyna
C4 2.5 TDI ABP
JEST C4 2.5 TDI AAT , A6 2.5 TDI AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 14:03:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wiem

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 20:22:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2004 22:53:41
Posty: 166
Lokalizacja: Zgorzelec
hans napisał(a):
z brzegu zegara masz taki klucz kodowy , taka mala plytka wsuwana , to musisz miec od 2.5 TDI bo to koduje BC na okreslony silnik .... musisz miec albo musisz wiedziec jak powinny byc pozwierane te piny :D ... a ja wiem :P

Witaj Hans! Mam identyczny problem.Potrzebuję FOTO płytki kodowej do silnika NF.Zegary które posiadam są od TURBO i jest w nich płytka o numerze 443 919 100 D.Z góry dziękuję za pomoc. :peace:

_________________
S6 4,2 Avant
Forever AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2005 22:13:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
Hans mam pytanie czy wiesz jak wykonać taką płytkę kodową do 2,3 NG ja u siebie mam ale od innego silnika od ABY i mi troszkę paliwo oszukuje przy większych prędkościach. ja mogę podzielić się wiedzą i schematem tej płytki na której teraz jeżdże bądź zamienić się tą płytką kodową


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 07:16:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2003 19:03:28
Posty: 39
Lokalizacja: Police
Hans tak myślałem że wiesz, nie śmiałem w to wątpić ale myśle że powiesz co i jak.

jasper taka płytka kodowa w ASO kosztuje 30PLN to pytanie czy warto się bawić w rezanko.

_________________
Marcin
BYŁO AUDI 100 2,5 TDI 1T--- to była maszyna
C4 2.5 TDI ABP
JEST C4 2.5 TDI AAT , A6 2.5 TDI AFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 15:58:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.sty.2005 23:45:25
Posty: 153
Lokalizacja: Kozienice
dzięki wielkie już zamówiłem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2005 17:00:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
po raz milion pierwszy .. http://www.autolib.diakom.ru:8001/CAR/Audi/ schematy do Audi a w nich schemat licznika A6 i gdzie podlaczyc K-line do licznika zeby byla komunikacja i jeszcze kilka innych dupereli ktore trzeba przerobic a mianowicie kontrolke ABS... bez tego bedzie sie swiecila razem z czerwonym wykrzyknikiem na checku

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: