.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 09:40:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2005 20:04:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Lukasik napisał(a):
krzysmad napisał(a):
Cytuj:
Te pytanie dotyczy tylko 5 cylindtowych silników


Czy to samo dotyczy 2,5 TDI ??? tez 5 cylindrowy?


w tdi nie ma szans, tam tloki dochodza o wiele blizej do zaworow niz w benzyniakach, podobno przeskok paska o jeden ząbek moze narobic biedy.

jak przeskoczy o jedn zabek to ie nic nie dzieje (1.9 TDI )... napewno 1 Z ... ;-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2005 20:11:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.maja.2005 21:05:41
Posty: 63
Lokalizacja: Wyszków
a 1.6 z 95 roku...kolizyjny czy nie?

_________________
Audi A4, 1.6 + OMEGAS Landi Renzo
Audi A4, 1.9 tdi avant
Audi A4 2.0tdi avant, 2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 20:26:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2004 14:20:00
Posty: 322
Lokalizacja: pomorskie
zuru napisał(a):
marbon napisał(a):
A jak jest z 2.0 ABT?


Tez bezkolizyjna glowica :)


Co do 2.5 TDI to widzialem u moich kumpli A6 2.5TDI po przeskoku paska. Pasek robili gosciowi kolesie na fuche z ASO Auto Special na ul. Armii Krajowej w Krakowie. Tloki wybily wtryskiwacze z glowicy, zawory i tloki na dwoch cylindrach posiekane dokumentnie :-( Smutne :-(


Zaraz zaraz czegoś tu nie rozumię dlaczego niby "...Tloki wybily wtryskiwacze z glowicy..." z tego wynika że wtryskiwacze tez są ruchome :?:

---
pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2005 21:28:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
jaca napisał(a):
Zaraz zaraz czegoś tu nie rozumię dlaczego niby "...Tloki wybily wtryskiwacze z glowicy..." z tego wynika że wtryskiwacze tez są ruchome :?:

---
pozdr.


Jak dostaną szlagu to polecą, zabierając ze sobą gwint z głowicy... :D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2005 19:00:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Muszę niestety zdementować wiadomości, że silniki Audi są bezkolizyjne -

- wszystkie silniki grupy VAG są kolizyjne :!:

żródła: praktyka, podsłuchane i oblookane, i najważniejsze żródło Autodata 2004.

Oczywiście można mieć w niektórych przypadkach dużo szczęścia, ale to jest ok. 10% przypadków.

p.s ciekawostka: polonez i fso 1500 mają motory bezkolizyjne :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2005 21:32:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
zuru napisał(a):
marbon napisał(a):
A jak jest z 2.0 ABT?


Tez bezkolizyjna glowica :)


Co do 2.5 TDI to widzialem u moich kumpli A6 2.5TDI po przeskoku paska. Pasek robili gosciowi kolesie na fuche z ASO Auto Special na ul. Armii Krajowej w Krakowie. Tloki wybily wtryskiwacze z glowicy, zawory i tloki na dwoch cylindrach posiekane dokumentnie :-( Smutne :-(


a jak jest z 2,8 ack

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 20:49:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Może wpływ na bezkolizyjność podzczas kręcenia rozrządem i wałem korbowym na sucho miały wpływ popychacze hydrauliczne,które bez ciśnienia oleju mogły się schować i powodować mniejszy niż w rzeczywistości skok zaworów?? :)

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 20:52:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Może wpływ na bezkolizyjność podzczas kręcenia rozrządem i wałem korbowym na sucho miały wpływ popychacze hydrauliczne,które bez ciśnienia oleju mogły się schować i powodować mniejszy niż w rzeczywistości skok zaworów?? :)

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 20:56:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lip.2005 16:14:05
Posty: 569
Lokalizacja: Wrocław
Może wpływ na bezkolizyjność podzczas kręcenia rozrządem i wałem korbowym na sucho miały wpływ popychacze hydrauliczne,które bez ciśnienia oleju mogły się schować i powodować mniejszy niż w rzeczywistości skok zaworów?? :)

_________________
Audi S6 4,2 AEC Automat
Drogo sprzedam informacje telefonicznie
tel. 604 514 301


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 22:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2005 15:35:14
Posty: 622
Lokalizacja: Ostrołęka
Mauzer. To ja muszę zdementować Twoją wypowiedź
Cytuj:
Mauzer

Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2004
Posty: 681
Skąd: .... Kęty okolice .... tel: 660394952

PostWysłany: 17.Lip.2005 18:00:00
p.s ciekawostka: polonez i fso 1500 mają motory bezkolizyjne n
_________________
90 7A Q
tUrbOtRakTor III (1995-2005)

Mylisz się :( Miałem poldka i wiem na 100%, że te silniki nie są bezkolizyjne. Fakt, że przy małych prędkościach obrotowych szkody mogą być niewielkie, ale przy wyższych to już sieczka.
A co do Audi, to w mądrych książkach piszą, że nawet przy wymianie paska rozrządu należy zwracać szczególną uwagę na ustawienia kół, bo inaczej tłoki spotkają się z zaworami.

_________________
Pozdrawiam - Danek
Granatowa B4 '92 2.0 ABT + LPG Bingo M:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 04:42:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Danek napisał(a):
Mauzer. To ja muszę zdementować Twoją wypowiedź
Cytuj:
Mauzer

Użytkownik
Użytkownik


Dołączył: 05 Lis 2004
Posty: 681
Skąd: .... Kęty okolice .... tel: 660394952

PostWysłany: 17.Lip.2005 18:00:00
p.s ciekawostka: polonez i fso 1500 mają motory bezkolizyjne n
_________________
90 7A Q
tUrbOtRakTor III (1995-2005)

Mylisz się :( Miałem poldka i wiem na 100%, że te silniki nie są bezkolizyjne. Fakt, że przy małych prędkościach obrotowych szkody mogą być niewielkie, ale przy wyższych to już sieczka.
A co do Audi, to w mądrych książkach piszą, że nawet przy wymianie paska rozrządu należy zwracać szczególną uwagę na ustawienia kół, bo inaczej tłoki spotkają się z zaworami.


nie lepiej PrintScrn :D

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 13:59:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2005 18:21:33
Posty: 100
Lokalizacja: Wawa/Zamość
No ale z tego wszystkiego i tak nie dowiedzialem sie czy silnik w A4 1,9 Tdi jest kolizyjny czy nie :/

_________________
A4 3,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 17:17:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Każdy diesel jest kolizyjny.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 17:45:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Sprinter napisał(a):
Każdy diesel jest kolizyjny.
Amen.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.wrz.2005 18:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2005 21:32:39
Posty: 856
Lokalizacja: Pabianice, 90 quattro 2.2 KV 85r
Ja to sądze że silniki w AUDI są tak samo bezkolizyjne jak w Fordzie.... Kolega własnie głowiczke robi bo sie w 1.8 paseczek zerwał :zly: No i w zakładzie mu mówili najpierw... 'Pan sie nie denerwuje. W tym Fordzie jest silnik bezkolizyjny'.
no Fakt... na 2 cylindrach był bezkolizyjny... a na dwóch pozostałych okazal sie dosc mocno kolizyjny.
Jesli chodzi o diesle to tacie w 2.4D urwał sie paseczek.... i JEST kolizyjny :))

_________________
Audi B2 90 quattro 2.2 KV 85r - już prawie orginał


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 05:37:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2005 11:06:12
Posty: 144
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Auto: A6 2,7TDi Q S Line
Co do 1,9 tdi to widziałem taki silnik po zerwaniu paska przy około 120/h wkrecił się jakiś inny pęknięty pasek w rozrząd i wszystko w środku poszło swoją własną drogą-silnik do wymiany

_________________
---------------------------------------------------------------------
A6 C5 2,4 V6 99r. AUTOMAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 08:53:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
hans napisał(a):
wszystko zalezy od komory spalania i nie mozna generalizowac ze 5ciocylindrowki sa bezkolizyjne a inne nie ... z tego co mi wiadomo to jedyna 5ciocylindrowka ktora jest bezkolizyjna to 1.9 , reszta sa kolizyjne a przy tym kreceniu walem i walkiem moglo dochodzic do zetkniec zaworow z tlokami ale nie bylo tego czuc ... w koncu zawory nie otwieraja sie po kilka centymetrow a jedynie o roznice w wysokosci na krzywce walka takze jezeli juz dochodzi do kolizji to sa to dotkniecia a wysokie obroty powduja ze cos sie gnie ...w przypadku kiedy kolizyjnosc jest tak duza ze uniemozliwa dalszy ruch zaworuy czy tloka dochodzi do wygiecia korbowodow i popekania walka rozrzadu i tak tez jest w 2.4D w VW T4



niestety hans ale tu cię zmartwię. 1,9 WH 84r jest kolizyjny :D sam się przekonałem bo miałem taki silnik w niuni :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 17:49:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2005 13:27:57
Posty: 137
Lokalizacja: podkarpackie
ja mam silnik w audi C3 1,8 DR i jest bezkolizyjny na 100%. sprawdzilem to osobiscie przy naprawie glowicy...ustawilem bez paska rozrzadu tloki 1 i 4 w GMP i krecilem kolem rozrzadu i nic zero blowowan...pozniej opuscilem tloki walkiem rozrzadu ustawilem krzywkami losowo na maximum otwarcia zaworu i delikatanie na poczatku krecilem walem korbowym i tloki nie tknely ani razu zadnego zaworu! DR - bezkolizyjny

ps. popychacze mam plytkowe

_________________
Audi 100 C3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 18:07:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
żeby nie zakładac nowego wątku.. (jesli zajdzie potrzeba - proszę MODa o wydzielenie..)

2.2 10V są kolizyjne - pół godziny temu przekonałem sie na własnej skórze.. silnik - mało obciążony (3 bieg, 40kmh, leciutko wcisniety gaz) stracil moc, szarpnął jakby uciekła jedna iskra i ... zgasł dając przepiękny piękny koncert stuku denek o zawory..
K***A!!!!! Długo sie nie pocieszyłem nowym motorkiem..
Pasek rozrządu jest cały. w związku z tym domyśłam się (nie rozebralem jeszcze, auto stoi jeszcze na chodniku, czekam na holującego), że pasek przeskoczył...

W związku z powyzszym pytanie, ale raczej do praktyków niz "gdybaczy" - jaka jest szansa, że hydrauliczne popychacze wzięły na siebie część impetu kolizji i zniszczyly sie tylko one (i ew. zawory)...?
czy na 100% remont głowicy...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.wrz.2005 18:08:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lut.2004 11:55:56
Posty: 369
Lokalizacja: Romanów/k Łodzi
silnik 2.2 turbo w audi 200 kolizyjny na 100% sam widziałem jakie miał zawory pokrzywione - przyczyna pekł pasek
A silnik jest taki sam jak zwykłe 2.2 - 5cylindrów tylko ze nie ma turbo
Wiec wniosek - kolizyjny!!!
A pozatym to chyba lepiej zawczasu pasek wymienic niz sprawdzac :)
Pozdro

_________________
Audi A4
Audi 100... 2.6 zacyklonowane
Audi 100 wozidełko.... - niestety roztrzaskane :(
Golf III też wozidełko ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: