stawsz napisał(a):
krawo14 napisał(a):
Witam, ponieważ wątek spadków mocy, urwał się na temacie wymiany nagrzewnicy, mam pytanie do autora postu:
czy udało ci się usunąć problemy z mocą i turbo? jeżeli tak to co było przyczyną?
Piszę w tym poście, ponieważ problemy które opisałeś na początku postu, występują u mnie (poza ubytkami płynu), z tą różnicą że mój problem rozpoczął się zimą -19stC podczas uruchamiania, rzuciło silnikiem (spalony przekaźnik podgrzewania świec), wrażenie takie jakby tłoki wyszły bokami.
Po chwili zaczął pracować na wszystkich garach, ale zaczął dymić na biało, i moc uszła bezpowrotnie, wiele tyś zł wydane i nadal lypa.
Dodam że, mam taki sam wózek modelowo, rocznikowo, tylko u mnie 4 koła pędzą muła.
prawdopodobnie masz skrzywione korbowody jesli próbowałes juz wileu rzeczy tj, wymian świec , ustaiwenia poprawnego początku wtrysku , naprawy rozrusznika , itp - to zostało juz tylko to musisz zdjąć miskę olejowa i spróbowac wyjać korby od dołu i wtedy sie dowiesz czy mam racje , generalnie w przypadku takich objawów jak napisałes czyli nierówna praca po odpaleniu , wytrąca na 1 lub 2 cylindrach i załapuje po rozrzaniu silnika , dymi na bialo , traci moc to objawy pogietych korbowodów - nie masz przypadkiem wgranego jakiegos programu podnoszącego moc ? lud innych modifikacji typu pompa 11 czy mocniejsze turbo?
Korby już wykluczone, ECU podmienione, turbo również.
U mnie zapowietrza się układ zasilania paliwem filtr-pompa-filtr, wymiana filtra, wtrysków, czyszczenie pompy i nadal się zapowietrza, mało wydajna jest też pompa podciśnienia (wymieniona bez efektu), ale raz na kilka miesięcy wszystkie objawy ustępują i lata jak rakieta.
Do przejrzenia jeszcze rozrząd (możliwe wytarcie wałka), ewentualnie elektronika (gdy ją kupiłem spalony był przekaźnik pod. świec, dosłownie spalony).
Na tą chwilę pracuję nad tym:
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=27&t=121568