przemik napisał(a):
3* BTDC miesci się w granicach "dobrego kąta"... wiec nie sądze zeby to miało wpływ...
kat na late powinien byc osiagany w przedziale 0-4atdc (jezeli n late bylo 3 BTDC to bylo zle)... jezeli auto "chce" w logu 004S kata np 1 BTDC to by realia (auto chce chodzic na BTDC) pogodzic z wytycznymi u(0-4ATDC) ustawilbym na okolice 0ATDC co jest poprawne formalnie i jes bliskie zyczonemu katowi w 004Bs
Nie wzrosnie z tego powodu dawka ... to moze miec jakis tam wplyw na zapalanie i tyle
Niezaleznie czy to pompa siedzi czy wtryski ... jedno i drugie to tysiace... a jezeli auto jezdzi i chodzi rowno to poprawi sie wartosc w logach i samopoczucie... z ryzykiem ze sie nie poprawi i bedzie mniej pieniedzy w kieszeni i efekt zaden - ja bym tak zrobil
Jakis tez soft jest chyba alternatywny (w starych postach Meszrum'a kojarze, ze byl link do "dokumentacji vw" wspominajcej o tym/dotyczacej tego problemu... ale czy on cos zmienia czy tuszuje wade... nie wiem
Pozdrawiam,
Przemek