emge - dzięki za podrzucenie linka do fajnej dyskusji o multitronicu, dowiedziałem się wielu przydatnych rzeczy.
Apophis napisał(a):
Multitroniki nie wytrzymują momentu obrotowego który jak wiemy w dieslu jest większy i je zabija.
Co do momentu masz rację, ale tak jak pisali koledzy Paw1972 i netuser nie jest to skrzynia "sportowa" i jak każdą inną da się zakatować przy nieodpowiednim użytkowaniu. Wnioski po przeczytaniu tematu o multi mam takie, że przy najbliższej wymianie oleju, albo zaraz po kupnie ( jeśli nie ma książki ), trzeba jechać do dobrego serwisu, wgrać nowy soft do sterownika skrzyni i dołożyć 7 lamelkę, no i oczywiście wymienić wszystkie płyny i filtry.
Skoro Audi w nowszych modelach po 2005 roku nadal montuje te skrzynie ( ze wzmocnioną konstrukcją ), to znaczy, że nie jest to najgorszy możliwy automat.
Zresztą tak jak pisałem wcześniej szukać dobrze utrzymanej B6 z tiptronikiem można ze świecą.
smola2 napisał(a):
pedr0 napisał(a):
Czy wychodziły wersje z fotelami i wykończeniami S-line ( skoro nie jest to wersja S ), czy może to być jakaś przekładka.
Ty masz na myśli ogólnie czy ten egzemplarz? Bo w tym to z s-line'a nie ma nic, no może poza przemalowanymi felgami.
Myślałem, że fotele z wysuwaną podpórką pod lędźwie i aluminiowe wykończenie, to właśnie wewnętrzny pakiet s-line, ale dzięki za informacje, w takim razie musi być błąd w opisie ogłoszenia.