.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 20:09:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C4 AEL] prosba o ocene logow
PostNapisane: 19.lip.2008 16:49:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
Witam

oto logi dynamiczne

003
Obrazek

008
Obrazek


011
Obrazek

niestety statycznych aktualnych nie mam. i nie mam mozliwosci zrobic. te robil mi mechanik... jak mozecie popatrzyc i zobaczyc czy w miare sa ok. a jak nie to powiedziec co jest nie tak. Mam nadzieje ze te wystarcza...

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2008 17:59:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lis.2005 21:19:44
Posty: 339
Lokalizacja: wielkopolska
witam
Moim skromnym zdaniem turbo z poczátku cos slabo pompuje.

_________________
AWX ma takie odejscie jak samolot ryanir-a :509: ;)
3BG
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2008 08:30:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Turbina bardzo ospała.... jesli masz KAT- proponuje wyciąc i zalogowac ponownie 011.

Pozdrawiam

PS.
Zamiesc komplet logów bo ocieramy sie o wrozenie ze szklanej kuli.

Pozdr

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 21:58:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
No i ponownie zamieszczam logi do oceny

basic:
000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek

013
Obrazek


statyczne:
000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek

013
Obrazek


Dynamiczne:
000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

010
Obrazek

011 robione na "3"
Obrazek

011 robione na "4"
Obrazek

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Ostatnio edytowano 30.wrz.2009 13:09:00 przez elmi_k, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2009 10:17:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Faktycznie turbo jakby troszkę ospałe, jak dla mnie brakuje dynamicznego 01 i 03 , natomiast niezbyt przydatny jest 10.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2009 10:27:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
postaram sie jeszcze dorobic. kata nie ma

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.wrz.2009 18:39:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
dodane dynamiczne 001, 003 i jeszcze raz 011 (logowane na 4 biegu)

prosze o interpretacje.

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 05:56:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Reakcja turbo b.przyzwoita jak na ten typ (AEL) .
Program całkowicie seryjny jeśli chodzi o dawkowanie, doładowanie.
Brak dynamicznego logu 04 (znów moje przeoczenie) nie pozwala na ocenę stanu pompy wtryskowej jeżeli chodzi o przecieki na wysokich obrotach (porównanie kąta żądanego i wykonanego).
Jak na razie obraz zdrowego AEL'a.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 08:02:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
To_JA_! napisał(a):
Brak dynamicznego logu 04 (znów moje przeoczenie) nie pozwala na ocenę stanu pompy wtryskowej jeżeli chodzi o przecieki na wysokich obrotach (porównanie kąta żądanego i wykonanego).


no to moze jeszcze uda sie zrobic i od razu jakby co to grube 8 zrobie. Niestety samemu i w miescie nie bardzo sie logi robi:(

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2009 22:20:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
i dodatkowe

004 na "3"
Obrazek

004 na 4 (tylko taki zakres obrotow)
Obrazek

008 na "3"
Obrazek

008 na "4"
Obrazek

i korekcje po mianie paliwa

013BS
Obrazek

013S
Obrazek

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2009 22:56:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
no i niestety kat sie rozjezdza na wysokich obrotach ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2009 22:57:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Jak dla mnie przecieki w pompie spore, powyżej 3500rpm w ogóle nie wyrabia się kąt wyprzedzenia wtrysku. Jeżeli robiłeś na jakimś paliwie "super dieslu" to szybko zaprzestań takich eksperymentów bo te paliwa są "rzadsze" i przy zasilaniu pompą wtryskową się nie sprawdzają. Jeżeli to było zwykłe paliwo to spróbuj zdobyć inną śrubę dławiącą przelewu do pompy (ja mam założoną z jakiegoś golfa) co prawda w ETCE jest tylko śrubka z dziurką zwana "dławik strumienia powrotnego" ale to nie najlepsze rozwiązanie a co ciekawe fabrycznie był specjalny zaworek dławiący taki jak w pompach do 4-ro cylindrowców.
Jeżeli wymiana nie pomoże to ciężko będzie tuningować silnik przy tak kiepskim stanie pompy, oczywiście efekty będą ale malutkie a dym spory.
Pozdrawiam!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2009 23:26:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
Paliwo to zwykly Shell Diesel.

a wszystko jest dobrze ustawione(rozrzad)? dodam ze z rana ciezej odpala i troche bardziej zaczal dymic...

jutro moze jeszcze raz sprobuje zalogowac

P.S. czy to jest ta sruba z wezem po lewej??

http://ezdobylak.bermar.pl/images/alleg ... 6_gora.jpg

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.paź.2009 06:28:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Tak to jest "śruba" po lewej i jeśli wygląda tak jak na foto to masz zawór dławiący a nie zwykłą śrubę z otworkiem.
Zawór czasem potrafi się zaciąć (i za słabo dławi) zacznij od podmianki na coś co działa u jakiegoś kolegi.
Nie wiem jak tam rozrząd (patrząc na przepływomierz to raczej dobrze) ale pompa jest już wyprzedzona więcej niż w serii (24.wrzesień - masz na wolnych ~2.5 stBTDC przy żądaniu z ECU 0.9st.)
Oczywiście doraźnie możesz jeszcze przyspieszyć pompę nawet do 5-6 st BTDC na wolnych ale na wysokich obrotach zmieni się niewiele...
Powodzenia.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2010 20:30:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
Kolejne logi po ponad dwu miesiecznym postoju.... (czasami tylko odpalane)

Czy to mozliwe ze zima i "paliwo zimowe" ma taki wplyw??

Dzisiaj odpalilem i chcialem pojezdzic, rozgrzalem i troszke przegonilem go i pozniej zalogowalem - wyszlo cos takiego

004 D
Obrazek

011 - "3"
Obrazek

011 - "4"
Obrazek

Kat wyglada lepiej i turbo szybciej sie rozkreca...

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2010 07:26:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Słaba pompa + zimne paliwo zasysane ze zbiornika daje mniejsze przecieki, może sporo zmienić efekty.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 AEL] prosba o ocene logow
PostNapisane: 24.lut.2013 18:52:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
Poproszę o analizę:

000BS
Obrazek

000S
Obrazek

000D-4
Obrazek

001S
Obrazek

004BS
Obrazek

004S
Obrazek

004D-3
Obrazek

004D-4
Obrazek

008D-4
Obrazek

011D-3
Obrazek

011D-4
Obrazek

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 AEL] prosba o ocene logow
PostNapisane: 26.lut.2013 09:46:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Generalnie nie widze nic złego w tych logach.
Zapłon mozna by lekko przyspieszyc.
Po za tym OK.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 AEL] prosba o ocene logow
PostNapisane: 26.lut.2013 12:28:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
Ale narazie nie zauwazylem problemow z zapalaniem takze mysle ze jest ok. W Tdi Timing wychodzi ok. Srodkowej lini.

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4 AEL] prosba o ocene logow
PostNapisane: 26.lut.2013 19:49:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Też uważam że należałoby przyspieszyć pompę jakieś 2-3 stopnie.
Minimalnie późno wstaje turbo - obejrzałbym układ dolotowy węże i intercooler (ale może to być tylko niewielka nieszczelność zaworu upustowego).
Pozdrawiam!

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 113 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: