Temat w dziale "Ogłoszenia" już nieaktualny. Nie będę Wam tam zaśmiecał działu. Dziękuję
Witam. Na początku chciałbym zaznaczyć, że jeśli temat jest w nieodpowiednim dziale, to proszę o przeniesienie go do działu odpowiedniego. Szukałem na forum i nie mogłem znaleźć działu, który by bardziej mógł do niego pasować.
Otóż, jak już niektórzy wiedzą na forum (ci, którzy mi pomagają w kupnie Audi 80 B4), zmieniam samochód. Co niesie za sobą potrzebę sprzedania samochodu, który posiadam obecnie.
Jest to VW Golf Mk2 z 1991 roku, w wersji Fire & Ice. Pięciodrzwiowy, zawierający pakiet GTi, półkubełkowe siedzenia, halogeny, wspomaganie kierownicy. Silnik o pojemności 1796ccm, o oznaczeniu RP, seryjnie produkował moc 90KM. W tym egzemplarzu wyniki na hamowni z maja 2012 roku pokazały średnią moc na benzynie 109.1KM przy 3300 obr./min. Nie wiem dlaczego moc jest zwiększona, ale taki był wynik. Dodam, że niesamowicie szybko wkręca się na obroty. W sierpniu 2011 roku wymieniany był akumulator na nowy, 44ah. W czerwcu 2012 roku planowana była głowica i odrestaurowywane najważniejsze części silnika, wymienione wszystkie uszczelki, paski rozrządu, a także wymienione były wszystkie płyny eksploatacyjne (olej silnikowy, płyn hamulcowy, olej przekładniowy, olej wspomagania itd.) oraz wymieniane łożyska we wszystkich kołach. W lipcu 2012 roku wymieniane były klocki hamulcowe z przodu oraz szczęki hamulcowe z tyłu. W sierpniu wymieniony był reduktor instalacji gazowej dzięki czemu spalanie w mieście spadło do ok. 9 litrów gazu na 100 km oraz do 6-7 litrów gazu na 100 km na trasie. W listopadzie wymieniane były świece żarowe (NGK), przewody oraz kopułka i palec. W lutym tego roku wymieniana była sonda lambda. Od spodu brak jakichkolwiek oznak rdzy. Silnik suchy. Nie ma żadnych wycieków. Samochód posiada dwa komplety kół – nowe, jednosezonowe opony letnie na 13-calowych alufelgach firmy Ronal, oraz opony zimowe na 13-calowych felgach stalowych.
Gdyby na tym się skończyło, to raczej nie miałbym problemów ze sprzedażą i wyceną na własną rękę. Jednak są pewne - dosyć spore - problemy. Na gazie jeżdżę tylko w dalekie trasy. Instalacja najwyraźniej robiona była przez jakiegoś wioskowego szamana z czarnego lądu i ostatnio zaczęła sprawiać problemy. Poza tym butla jest ważna do lipca 2014 roku. Tylny lewy bok był puknięty przez poprzedniego właściciela. Klamki w tylnych drzwiach nie działają, odpadły uszczelki nad drzwiami. Lusterko od strony kierowcy ma pęknięty dolny róg. Tapicerka jest w opłakanym stanie.
Jeśli ktoś wie ile mogę wołać, to proszę o pomoc. Wiem, że nie będzie to dużo, ale myślę, że na kwotę wpłynie fakt bezproblemowego działania silnika (odpala w najcięższe mrozy), wymiany najważniejszych rzeczy i w zasadzie nowych letnich opon na alufelgach.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Pozdrawiam.
A tutaj kilka zdjęć