.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 12:56:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 22.lut.2013 13:51:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Siema. Oceńcie mojego 1z. Został zamontowany chip produkcji Kostrza. Oto efekty:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... mtgmDMSvLM 100-140km/h na 4 biegu
https://www.youtube.com/watch?v=BIVmJ8v ... AA&index=3 100-140km/h na 5 biegu.

Celowaliśmy w ok 110 koni, chciałbym aby tyle było. Ale na razie tylko opieram się na odczuciach i powiem czuć diametralną różnicę.
Auto oczywiście to b4 1.9 tdi 1z z 92r czyli na osprzęcie boscha.

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 22.lut.2013 21:45:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Chcesz robić próby elastyczności silnika, wyrównaj najpierw prędkość, ujedź kawałek i dopiero wtedy depnij, bo to co pokazałeś to nie do końca 100-140...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 23.lut.2013 16:24:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Spoko spoko, blad paralaksy, dalem lekkie widelki. Zeby zobaczyc ile wyszlo staralem sie obliczyc czas na podstawie filmu, klatka po klatce.

Ale masz racje powinienem nagrac film czyms lepszym i tak zeby mi sie reka nie trzesla.
Za brak polskich znakow przperaszam, sprawy techniczne...

Dzieki za rade.
Pozdrawiam

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 23.lut.2013 19:09:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Ok, ale zaczynasz przyspieszać przed 100, zrównaj prędkość na 100, przejedź tak kawałek i but.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 23.lut.2013 19:28:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Oki, a co ma to na celu? Sorry, że pytam, ale ja nie jestem w tych sprawach kumaty, dlatego wole pokazać elastyczność niż przyspieszenie od 0 wzwyż, bo pewnie źle bym ruszył i pewnie coś bym spartolił podczas szybkiej zmiany biegów, a szkoda auta na zgrzyty i strzały ze sprzęgła. Dlatego dzięki za rady.

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 23.lut.2013 23:25:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Ma i to dużo. Bo kiedy zrównasz prędkość, turbina odpuści. Po wciśnięciu na nowo gazu turbina musi bujnąć się i napompować żądane ciśnienie, co wymaga czasu i wtedy ta "elastyczność" będzie zgoła inna...

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 03.mar.2013 16:34:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ignac, wrzuć wydruk z hamowni.
Dlaczego nie celowałeś w 116-120 KM?
Tutaj film mojego Caddillak`a...
116 KM / 283 NM
http://www.youtube.com/watch?v=bnG-c5bG7y8
http://www.youtube.com/watch?v=Z4qRFwqqQgo

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 03.mar.2013 17:40:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bandit napisał(a):
Program od kolegi kostrz, nie wiem jak jest zmodyfikowany, ale z 2-3 lata temu został wgrany przezemnie do pewnej b4 która lekko nie miała i nadal żyje, więc gitara ;).

Baskecior, jak masz problemy z trakcją przy 283Nm to proponuję zainwestować w lepsze ogumienie... Rozumiem, że caddy ma 'lekki przód' ale przy tej mocy i tym momencie nie ma co znów świrować z 4x4

Akurat w chwili , gdy robiłem filmy Caddy dostał nowiuteńkie Bridgestone`y 185/65/14...
Był załadowany jak zawsze (ze 300 kg) i miał zalany pełen bak paliwa (jak zawsze) :D
Po prostu tam siedzi zdrowe TDI i już. ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 10.mar.2013 15:10:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Baskecior napisał(a):
Ignac, wrzuć wydruk z hamowni.
Dlaczego nie celowałeś w 116-120 KM?
Tutaj film mojego Caddillak`a...
116 KM / 283 NM
http://www.youtube.com/watch?v=bnG-c5bG7y8
http://www.youtube.com/watch?v=Z4qRFwqqQgo

Siemka, nie mam wydruku z hamowni, bo jeśli mam kasę to przeznaczam ją na odchwaszczanie auta lub naprawy. Teraz się uczę, ale jak pójdę w wakacje do roboty to będzie trochę grosza na przyjemności :)
Czemu nie celowałem w więcej? Powiem Ci, że na razie mam sam chip, wywalony kat i chyba zaślepiony egr(tak mi się wydaje, nie sprawdzałem) a z racji tego, że mam boscha na jednosprężynkowych wtryskach cieszyłbym się z osiągnięcia 110km ;) Planuje wstawić wtryski 0.205 i wtedy zobaczę co wyjdzie.
Ciekawi mnie jednak opinia Wasza o "osiągach" tego auta? Czy po tych filmikach możliwe jest stwierdzić, czy auto jest bliskie 110km?
Powiem, że w moim odczuciu po chipie jest 2x lepiej :)) Ale przed chipem mój samochód objeżdżał 1z w b4 kolegów, a osiągnięcie licznikowych 190km/h nie było wyczynem i szło to dosyć szybko, jednak przy 190km/h jakby moment się kończył i finito. Po chipie do 190km/h idzie ogniem w porównaniu do tego co było wcześniej, jednak przy 190km/h czuć, że moc się kończy albo mam takie wrażenie, bo przy 190km/h mam ok 4000obr/min i czuć, że auto przestaje tak szybko przyspieszać, jednak testy przeprowadzałem na odcinku ok 2,5-3km, bo mam taki kawałek bezpieczny :)
Filmiki nagrywałem z 1 osobą na pokładzie, 1/4 zbiornika i ok 20-30kg gratów w bagażniku

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 11.mar.2013 10:34:30 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ja tez mialem kiedys "czipsowane" B4
viewtopic.php?f=8&t=71823

i bardzo się z tego cieszyłem... i fajnie się jezdzilo.... a potem zaczeła niemiłosiernie gwizdać turbosprezarka :):

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 12.mar.2013 00:54:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
ignac112 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Ignac, wrzuć wydruk z hamowni.
Dlaczego nie celowałeś w 116-120 KM?
Tutaj film mojego Caddillak`a...
116 KM / 283 NM
http://www.youtube.com/watch?v=bnG-c5bG7y8
http://www.youtube.com/watch?v=Z4qRFwqqQgo

Siemka, nie mam wydruku z hamowni, bo jeśli mam kasę to przeznaczam ją na odchwaszczanie auta lub naprawy. Teraz się uczę, ale jak pójdę w wakacje do roboty to będzie trochę grosza na przyjemności :)
Czemu nie celowałem w więcej? Powiem Ci, że na razie mam sam chip, wywalony kat i chyba zaślepiony egr(tak mi się wydaje, nie sprawdzałem) a z racji tego, że mam boscha na jednosprężynkowych wtryskach cieszyłbym się z osiągnięcia 110km ;) Planuje wstawić wtryski 0.205 i wtedy zobaczę co wyjdzie.
Ciekawi mnie jednak opinia Wasza o "osiągach" tego auta? Czy po tych filmikach możliwe jest stwierdzić, czy auto jest bliskie 110km?
Powiem, że w moim odczuciu po chipie jest 2x lepiej :)) Ale przed chipem mój samochód objeżdżał 1z w b4 kolegów, a osiągnięcie licznikowych 190km/h nie było wyczynem i szło to dosyć szybko, jednak przy 190km/h jakby moment się kończył i finito. Po chipie do 190km/h idzie ogniem w porównaniu do tego co było wcześniej, jednak przy 190km/h czuć, że moc się kończy albo mam takie wrażenie, bo przy 190km/h mam ok 4000obr/min i czuć, że auto przestaje tak szybko przyspieszać, jednak testy przeprowadzałem na odcinku ok 2,5-3km, bo mam taki kawałek bezpieczny :)
Filmiki nagrywałem z 1 osobą na pokładzie, 1/4 zbiornika i ok 20-30kg gratów w bagażniku

Hehehe, jak ja kocham takie opowieści z cyklu "Tata a moja dupohamownia powiedziała mi..." :):
Napiszę Ci że moja ex B4 1Z na Boschu (`93) szła 205 licznikowe - ile mocy i Nm miała tego nie wiem, ale objeżdżała pocipowane 1Zty ;)
Wydaj 150 zyla na hamownię i nastanie jasność :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 12.mar.2013 06:57:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Baskecior napisał(a):
ignac112 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Ignac, wrzuć wydruk z hamowni.
Dlaczego nie celowałeś w 116-120 KM?
Tutaj film mojego Caddillak`a...
116 KM / 283 NM
http://www.youtube.com/watch?v=bnG-c5bG7y8
http://www.youtube.com/watch?v=Z4qRFwqqQgo

Siemka, nie mam wydruku z hamowni, bo jeśli mam kasę to przeznaczam ją na odchwaszczanie auta lub naprawy. Teraz się uczę, ale jak pójdę w wakacje do roboty to będzie trochę grosza na przyjemności :)
Czemu nie celowałem w więcej? Powiem Ci, że na razie mam sam chip, wywalony kat i chyba zaślepiony egr(tak mi się wydaje, nie sprawdzałem) a z racji tego, że mam boscha na jednosprężynkowych wtryskach cieszyłbym się z osiągnięcia 110km ;) Planuje wstawić wtryski 0.205 i wtedy zobaczę co wyjdzie.
Ciekawi mnie jednak opinia Wasza o "osiągach" tego auta? Czy po tych filmikach możliwe jest stwierdzić, czy auto jest bliskie 110km?
Powiem, że w moim odczuciu po chipie jest 2x lepiej :)) Ale przed chipem mój samochód objeżdżał 1z w b4 kolegów, a osiągnięcie licznikowych 190km/h nie było wyczynem i szło to dosyć szybko, jednak przy 190km/h jakby moment się kończył i finito. Po chipie do 190km/h idzie ogniem w porównaniu do tego co było wcześniej, jednak przy 190km/h czuć, że moc się kończy albo mam takie wrażenie, bo przy 190km/h mam ok 4000obr/min i czuć, że auto przestaje tak szybko przyspieszać, jednak testy przeprowadzałem na odcinku ok 2,5-3km, bo mam taki kawałek bezpieczny :)
Filmiki nagrywałem z 1 osobą na pokładzie, 1/4 zbiornika i ok 20-30kg gratów w bagażniku

Hehehe, jak ja kocham takie opowieści z cyklu "Tata a moja dupohamownia powiedziała mi..." :):
Napiszę Ci że moja ex B4 1Z na Boschu (`93) szła 205 licznikowe - ile mocy i Nm miała tego nie wiem, ale objeżdżała pocipowane 1Zty ;)
Wydaj 150 zyla na hamownię i nastanie jasność :D

Spoko spoko, na to przyjdzie czas, wspomniałem o tym wyżej :okulary: :peace:

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 12.mar.2013 08:02:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
ignac112 napisał(a):
Siema. Oceńcie mojego 1z. Został zamontowany chip produkcji Kostrza. Oto efekty:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... mtgmDMSvLM 100-140km/h na 4 biegu
https://www.youtube.com/watch?v=BIVmJ8v ... AA&index=3 100-140km/h na 5 biegu.

Celowaliśmy w ok 110 koni, chciałbym aby tyle było. Ale na razie tylko opieram się na odczuciach i powiem czuć diametralną różnicę.
Auto oczywiście to b4 1.9 tdi 1z z 92r czyli na osprzęcie boscha.


Kiedyś spotkałem gośca na stacji benzynowej, podjechał A4 B5 1.8Pb(bez turbo)
Pytam się: Masz turbinę?
Gość: Nie
Ja: To masz 125ps
Gość: Nie, 150ps
Ja: a jak to możliwe.
Gość: Nie wiem ale teraz mam 150ps
Ja: Hamowałeś auto?
Gość: Nie ale coś tam jest zrobione i ma 150ps.
To mi się już gadki odechciało.

Twój przykład jest podobny.
Nie musisz płacić 150zł za hamownię.
Są firmy które w poniedziałek do południa :D robią to za ok.80zł
Żeby wiedzieć jak jest chips zrobiony wypadałoby mieć wykres?

"Celowaliśmy w ok 110 koni" - mogłeś mieć serię ok 105ps więc takie pisanie mija się z celem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 12.mar.2013 22:26:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
na osprzecie boscha cieszyłbym się jeśli hamownia w serii pokazła by 90 km i ~190Nm. Bedzie hamownia, spokojnie. Ja dopiero zaczynam zabawę z takimi przygodami :p jeszcze może wpadną jakieś graty i wtedy będzie warto wpaść na hamownie

Ps. nie czepiajcie się pojedynczych słówek wyrwanych z kontekstu, napisałem, że chciałbym mieć 110km, a nie, że mam :P Spora różnica :D

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 13.mar.2013 19:29:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Z tymi panzerwagenami nie jest tak źle, mój 1z na osprzecie boscha:


Obrazek


Bosch to nie aż takie zło do codziennej jazdy jak się teraz psioczy.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 14.mar.2013 23:08:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Ja tam jestem zadowolony z tego silnika, a po chipie jeszcze bardziej. Jedyny ból to felerny nastawnik, ale to i tak da się przeżyć :)

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 15.mar.2013 21:21:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 17:05:15
Posty: 663
Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT
ernieball napisał(a):
ignac112 napisał(a):
Siema. Oceńcie mojego 1z. Został zamontowany chip produkcji Kostrza. Oto efekty:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... mtgmDMSvLM 100-140km/h na 4 biegu
https://www.youtube.com/watch?v=BIVmJ8v ... AA&index=3 100-140km/h na 5 biegu.

Celowaliśmy w ok 110 koni, chciałbym aby tyle było. Ale na razie tylko opieram się na odczuciach i powiem czuć diametralną różnicę.
Auto oczywiście to b4 1.9 tdi 1z z 92r czyli na osprzęcie boscha.


Kiedyś spotkałem gośca na stacji benzynowej, podjechał A4 B5 1.8Pb(bez turbo)
Pytam się: Masz turbinę?
Gość: Nie
Ja: To masz 125ps
Gość: Nie, 150ps
Ja: a jak to możliwe.
Gość: Nie wiem ale teraz mam 150ps
Ja: Hamowałeś auto?
Gość: Nie ale coś tam jest zrobione i ma 150ps.
To mi się już gadki odechciało.

Twój przykład jest podobny.
Nie musisz płacić 150zł za hamownię.
Są firmy które w poniedziałek do południa :D robią to za ok.80zł
Żeby wiedzieć jak jest chips zrobiony wypadałoby mieć wykres?

"Celowaliśmy w ok 110 koni" - mogłeś mieć serię ok 105ps więc takie pisanie mija się z celem.


Masz racje . Jak czytam ten wątek to mam wrażenie że autor sam domowym sposobem wywalił kata i zaślepił śrubką wężyk od EGR lub blaszką od piwa sam EGR. Teraz wydaje mu się że auto to bandyta . Bez obrazy dla autora ale brak dowodów popartych jakimiś konkretami. Z filmików nic nie wynika. Przyspieszenie na miarę zwykłego kondona.

_________________
kobiety to moje hobby

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 17.mar.2013 08:25:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ja w swoim AAZ wstawiłem boost pin od 1,6 td i podkręciłem śrubkę przy dmuchawie .... nie wiem ile przybyło mocy ,ale sprzęgło zaczeło się ślizgać :D:P .
Potem wstawiłem nowy łącznik wydechu i auto straciło na mocy. Aż dziwne że katalizator ma 20 lat od nowosci i wciąż dławi auto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 17.mar.2013 14:03:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
zwykły $ napisał(a):
ernieball napisał(a):
ignac112 napisał(a):
Siema. Oceńcie mojego 1z. Został zamontowany chip produkcji Kostrza. Oto efekty:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... mtgmDMSvLM 100-140km/h na 4 biegu
https://www.youtube.com/watch?v=BIVmJ8v ... AA&index=3 100-140km/h na 5 biegu.

Celowaliśmy w ok 110 koni, chciałbym aby tyle było. Ale na razie tylko opieram się na odczuciach i powiem czuć diametralną różnicę.
Auto oczywiście to b4 1.9 tdi 1z z 92r czyli na osprzęcie boscha.


Kiedyś spotkałem gośca na stacji benzynowej, podjechał A4 B5 1.8Pb(bez turbo)
Pytam się: Masz turbinę?
Gość: Nie
Ja: To masz 125ps
Gość: Nie, 150ps
Ja: a jak to możliwe.
Gość: Nie wiem ale teraz mam 150ps
Ja: Hamowałeś auto?
Gość: Nie ale coś tam jest zrobione i ma 150ps.
To mi się już gadki odechciało.

Twój przykład jest podobny.
Nie musisz płacić 150zł za hamownię.
Są firmy które w poniedziałek do południa :D robią to za ok.80zł
Żeby wiedzieć jak jest chips zrobiony wypadałoby mieć wykres?

"Celowaliśmy w ok 110 koni" - mogłeś mieć serię ok 105ps więc takie pisanie mija się z celem.


Masz racje . Jak czytam ten wątek to mam wrażenie że autor sam domowym sposobem wywalił kata i zaślepił śrubką wężyk od EGR lub blaszką od piwa sam EGR. Teraz wydaje mu się że auto to bandyta . Bez obrazy dla autora ale brak dowodów popartych jakimiś konkretami. Z filmików nic nie wynika. Przyspieszenie na miarę zwykłego kondona.


Zastanów się co piszesz, najpierw kogoś obrażasz, a później piszesz że bez obrazy. Nie po to siedzę przy tym aucie każdą wolną chwilę i pakuję kupę kasy w odchwaszczenie by mi tu "mędrzec" takie głupoty pisał.
Śrubkę to sobie wykręć w głowie i oliwy trochę dolej.
Mam ważniejsze wydatki niż hamownia, a po filmiku zawsze coś można stwierdzić, albo i nie jak widać :P.
Bo jak ktoś ma 80-tke to od razu z góry, że druciarz i aby jechało.
Najlepiej zapierdzielać do aso z czyszczeniem dywaników i napompowaniem kół, nie wspominając o dolaniu płynu do sprysków i ustawieniu lusterek.
Najważniejsze by wyśmiać kogoś a samemu jeździć ze wszystkim do mechanika.

Ps. wytłumacz mi jak mam wywalić kata? Cały wydech z kwasówki zrobić? :D Internet jest chyba zbyt powszechny. :peace:

Chyba Wy tutaj wszyscy pierwsze samochody kupiliście z salonu i cały czas w aso. Perfekcyjnie :okulary:

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [b4 1z] drugie życie, czyli 1z+
PostNapisane: 17.mar.2013 16:08:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2007 17:05:15
Posty: 663
Lokalizacja: Jestem ślązakiem / EPKT
ignac112 napisał(a):


Zastanów się co piszesz, najpierw kogoś obrażasz, a później piszesz że bez obrazy


Pokaż zatem gdzie Cię obraziłem. Bo słowa "mam wrażenie " to nie znaczy " Ty jesteś czy to zrobiłeś " więc czytaj ze zrozumieniem a nie wściekaj się.
ignac112 napisał(a):

Ps. wytłumacz mi jak mam wywalić kata? Cały wydech z kwasówki zrobić?


A czy to nie Twoje słowa ?

ignac112 napisał(a):

Czemu nie celowałem w więcej? Powiem Ci, że na razie mam sam chip, wywalony kat i chyba zaślepiony egr


Więc zastanów się sam co piszesz bo gubisz się w tym.


Co do B4 nie mam nic bo to pancerne samochody i chciałbym żeby współczesne były takie ale gadanie bez popartych faktów to tak jak opowiadanie o bursztynowej komnacie. Niby każdy wie że jest ale nikt jej nie widział. I wcale nie musisz tu pokazywać wydruków z hamowni. Są na to inne sposoby.

Życzę Ci żebyś osiągnął cel o jakim marzysz w związku z tym projektem.

ignac112 napisał(a):
Nie po to siedzę przy tym aucie każdą wolną chwilę i pakuję kupę kasy w odchwaszczenie by mi tu "mędrzec" takie głupoty pisał.
Śrubkę to sobie wykręć w głowie i oliwy trochę dolej.


Jesli już mowa o obrażaniu......

_________________
kobiety to moje hobby

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: