MorgothV8 napisał(a):
Mam A8 4.2 od 6 lat.
Koszty 1000/m-c to jakaś bzdura - i to gruba. Duuużo mniej wydaję a naprawiam wszystko co trzeba i auto jest 100% sprawne.
Koszty paliwa to wiadomo - pali 13-14 litrów benzyny.
Powiedz mi tylko ile km przez te 6 lat zrobiłeś, bo czas ma średnie znaczenie, bardziej przebieg się liczy.
newman napisał(a):
Panowie,
co prawda nie zamierzam kupować A8, ale może się przyda taka wiedza na przyszłość...
zastanawia mnie to jedna rzecz w tej dyskusji;
foxik szczegółowo opisuje marki (i niskie ceny) użytych części, które to jak jest wątek "jaki rozrząd do 1.9tdi" to są polecane, ale w a8 to już nie bardzo.
Co jest z nimi nie tak (o ile jest), a jeśli te są nie takie, to jakie są te "porządne części"?
Jako osoba tylko przyglądająca się "z boku", odnosze wrażenie, że jak ktoś coś kupi dobrze, to trzeba mu... niech każdy sobie sam dokończy
Tylko proszę bez odpowiedzi że 1,9tdi to nie A8, bo jakikolwiek 1.9tdi to pewnie bardziej zaawansowana konstrukcja niż np 2.8 w A8
Pytam o to jako totalny laik w temacie A8
Ps. doczytałem jeszcze post Simpsona z 1 strony z litanią co może się zrypać... owszem wszystko prawda i koszty będą spore, tylko że to samo może się zrypać w tak często polecanym C4 AAH/ACK i mniej polecanym B5
i czym to się będzie różnić od A8??
Czy do tamtych modeli to można wsadzić te inne polecane ale nieporządne graty?
Nikt tu nikomu nie próbuje ...... niech każdy sobie sam dokończy
Po prostu można takie auto utrzymać tanim kosztem, ale ....... czy warto oszczędzać na aucie które lata 200+km/h??? Kupić tanie tarcze, klocki, amory, opony oczywiście używki, ale prawie dobre, bo mają tylko 8 lat i 4mm bieżnika itd.... - niestety utrzymanie auta premium jak już ktoś napisał kosztuje nadal adekwatnie więcej niż A4, wiem bo miałem.
INA do dobre graty, na pewno nie g..., ale tego Ruvilla, to mi znowu kazali omijać szerokim łukiem, podobnie z MOOG, ja biorę Lemfordera, i to z hurtowni na sztuki bo co dziwne zestawy są tylko na Allegro, dla mnie też coś nie bardzo - komplet kosztuje tyle co dwa proste - czy to jest normalne - ???
Ja wkładałem rolki SKF, pasek Dayco, a tłumik drgań paska z ASO - taki zestaw wyszedł coś ok 1800 zyla, po rabatach.
Zwrotnicę PP kupiłem nową w ASO - głupek ze mnie co ??? Nie, to moje auto i ja nim jeżdżę, wożę rodzinę, a nasze bezpieczeństwo jest bezcenne, skoro potrafią zespawać dwa auta w jedno i sprzedać jako bezwypadek, to co wiemy o przeszłości części zawieszenia sprzedawanych na Allegro??
Zakupu używanych opon, bądź chińszczyzny nie będę komentował
dymian1987 ma rację- scaliłem- emge