.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 00:13:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 15.maja.2008 19:51:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Witam Koledzy po dluzszej przerwie. Kupilem kobiecie 1,9 TDI AJM, 116PS, jednak juz przy jezdzie probnej w Hamburgu, po podlaczeniu Vaginy czulem ze cos nie tak z moca. Przeladowania w okolicach 2tys. obr. jak widac na logach.
Nie chcialbym wywalic kasy niepotrzebnie dlatego zwracam sie do Was z prosba.
Zrobilem LOGI i nie wiem co nalezaloby wymienic, czy zapieczone kierownice, czy zawor N75 nie zamyka jak sie nalezy. Dlatego prosze o pomoc o ocene logow dynamicznych. Przebieg 172tys.

03 DYN.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/251 ... a2758.html

08 DYN.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7f ... 30839.html

010 DYN.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb4 ... c725f.html

011 DYN.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e9 ... dd1e1.html

Serdecznie dziekuje za pomoc w rozwiazaniu problema. Pozdrowionka

:peace:

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2008 22:34:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
a przypadkiem VAG nie wypluł błedu 00575 ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 07:17:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
turbulum na stol i czyszczenie ....

[ale mozesz najpierw sprobowac pomasowac prawa stopa ;) ]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Ostatnio edytowano 16.maja.2008 08:38:30 przez spanky, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 08:17:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
bez moczenia w ropie sie nie obejdzie.... chyba... :):

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 08:31:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
małe OT : Mario , czy to samochód przypadkiem od "dziadka " ??

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 08:44:12 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
spanky napisał(a):
...ale mozesz najpierw sprobowac pomasowac prawa stopa ;)


Przed masowaniem popsikaj na sztange duzą ilosc WD40...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 17:21:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Więc jest tak, przepraszam zapomnialem napisac najwazniejszego, vagina wypluwa 17965, czyli cos z cisnieniem. Regula prawej stopy nie zadzialala bo na autobahnie 190 lecialem dosc dlugo i problem nie ustapił. Wiecej nie chce isc. Auto nie jest od dziadka, tak wynika z briefu, jak sprawdzalem po roku urodzienia :D
Brat miał ten sam blad w octavii, wymienił N75 i jest OK, ale nie wiem czy sie tym sugerować i w ciemno wymieniać....

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2008 17:52:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mariojr napisał(a):
Więc jest tak, przepraszam zapomnialem napisac najwazniejszego, vagina wypluwa 17965, czyli cos z cisnieniem. Regula prawej stopy nie zadzialala bo na autobahnie 190 lecialem dosc dlugo i problem nie ustapił. Wiecej nie chce isc. Auto nie jest od dziadka, tak wynika z briefu, jak sprawdzalem po roku urodzienia :D
Brat miał ten sam blad w octavii, wymienił N75 i jest OK, ale nie wiem czy sie tym sugerować i w ciemno wymieniać....



17965 - charge pressure control. Positive Deviation [przekroczona w górę granica regulacji układu regulacji ciśnienia doładowania]

wadliwy N75 tez moze byc przyczyna ale widac ze pracuje dobrze i bardziej skalnailbym sie ze jednak sa to kierownice .... [mozesz podmienic na nowy jak masz mozliwosc i sprawdzic-latwiejsze niz wywalenie turbulum na stól ... ;) ]

90% przypadkow problemow z doaldowaniem w motorach z VTG wynika z wadliwej pracy turbulum ... N75 sa w tych motorach dlugowieczne .... ;)

p.s a jaki motor byl w tej oktcie ... :?: [90/110/130 PS]

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2008 13:50:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Dzieki bardzo Spanky,
w okcie motor 110 i przy 3tys. obr - wylaczala sie turbina juz potem praktycznie za kazdym razem, wiec zamowili N75 -167zl i jest OK.
Jak robiłem mu logi /w okcie/ to cisnienie zadana 2tys. - a na 2500 przeladowywalo praktycznie w pełnym zakresie obrotów. :)

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2008 13:57:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Mariojr napisał(a):
Dzieki bardzo Spanky,
w okcie motor 110 i przy 3tys. obr - wylaczala sie turbina juz potem praktycznie za kazdym razem, wiec zamowili N75 -167zl i jest OK.
Jak robiłem mu logi /w okcie/ to cisnienie zadana 2tys. - a na 2500 przeladowywalo praktycznie w pełnym zakresie obrotów. :)


sprawdz czy ten z okty jest taki sam [wtyczka] i podmien na probe ...

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 06.kwi.2013 19:38:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Witam wszystkich,

Odświeżam temat, bo po paru latach nieobecnosci w kraju i na forum, chcialbym przywrocic auto do pełni życia. Mówiąc krótko, chce sprzedać auto, ale chce je uprzednio zrobić jak należy, nie będę nikogo oszukiwał, że jest wszystko ok.
Niestety problem nadal mam ten sam:
1. Turbina przeladowuje praktycznie juz od 2tys obr. - przeladowuje na ponad 2500 - i moc znika.
Trzeba na nowo odpalić żeby moc wróciła.....

Zawor N75 wymienilem na nowy już jakiś czas temu (6 m-cy), nie dało to nic.
Następnie turbina dzis zostala wyczyszczona, kierownice mocno zapieczone, ciężko było naprawdę, po calej nocy moczenia w ropie jakoś poszło - no ale dalej turbulum przeladowuje i wpada w stan awaryjny. Rece mi opadają już naprawdę.

Ponizej zamieszczam dzisiejsze logi zrobione na szybko, prosze czy mozecie cos pomóc gdzie szukać dalej i co robić ?
Wiem, że nie są to wszystkie, pełne logi, ale pomóżcie cokolwiek z tego co jest proszę jeśli można......

Dynamicznie
03 - http://vaglog.rtnet.pl/idea8_121216.html
11 - http://vaglog.rtnet.pl/idea8_121217.html

dodatkowo ponizej przy odpietym gornym wezyku od N75 bo tak mi poradzono:
dynamicznie 11 - http://vaglog.rtnet.pl/idea8_121218.html

Naprawdę z góry bardzo dziękuje za każda opinię.
Pozdrawiam.

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 06.kwi.2013 20:02:50 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Turbosprężarka jest źle złożona.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 06.kwi.2013 20:49:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Dzieki za info, pytanie czy to ewidentnie widać w logach ? Czy jest to jedna z możliwych przyczyn do rozpatrzenia ?
Pytam, bo chce użyć silnych argumentów na mechaniku, który mi turbulum czyścił......

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 06.kwi.2013 23:58:06 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
99%

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 07.kwi.2013 08:42:38 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Gustav napisał(a):
99%



Czyli pierścień VNT odwrotnie założony? (górą do dołu ?)

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 07.kwi.2013 08:56:15 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Tak.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 08.kwi.2013 20:26:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2007 09:51:55
Posty: 113
Lokalizacja: Suwałki
Chcialem podziekowac za porade i cenną wskazówkę. Mechanik rozebral i przyznał się że faktycznie złożona była nie tak.
Jestem pełen podziwu, że można takie rzeczy wyłapać z logów.
Jeszcze raz wielkie dzięki.

_________________
[AFB] A6 C5 2.5TDI, 1999r. 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AJM turbina czy N75 /logi/ prosze o pomoc
PostNapisane: 08.kwi.2013 21:42:12 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Oby czyszczenie starczyło na jak najdłużej.
Szerokości.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 100 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: