Jasne. 2Kpln to nie są znowu jakieś wielkie pieniądze, a za to mam pewną pompę z gwarancją, która (raczej) nie rozleci się jak będę w Zakopanem czy innych Międzyzdrojach z rodziną na urlopie
Ale dzisiaj miałem okazję przejechać się kumpla AKNem i różnica pomiędzy tymi dwoma jest bardzo zauważalna, szczególnie dynamika, wyprzedzanie i elastyczność, oczywiście na korzyść mojego AKE. Dodatkowo kumpel ma manual ośkę, a ja manual quattro.
Chyba nie jest aż tak źle jak sądziłem.
Może moje odczucia nie są obiektywne, bo jak dla mnie Żony A3 1,9 TDI 110km do 2000obrotów lepiej jedzie (ale jest lżejsze), a ja mam jeszcze A8 4.2, którym jeżdzę nieprzerwanie od ponad 2 lat, więc odczucia po przesiadce na diesla mogą być niemiarodajne.
Generalnie martwi mnie tylko to cięcie dawek do 1800 obrotów. Ale z rzeczy elektrycznych sprawdziłem już niemal wszystko, z mechanicznych też raczej, więc ten typ chyba tak ma, albo ja za dużo oczekuję.
Najlepiej będzie, jak jutro zamieszczę logi po wymianie pompy, wtedy ocenimy, czy wszystko ok, może ja coś przeoczyłem...