.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.sty.2025 22:03:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [all] dylematy z pompą hamulcową - podłączenie obu sekcji
PostNapisane: 23.kwi.2013 11:06:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Heloł
Postanowiłem wrócić do tematu słabych hamulców u mnie w C4.
Zamierzam wyjąć z auta pompę ABS, by dać ją do porządnego zdiagnozowania (przy okazji - ktoś wie gdzie?)
Aby auto hamowało bez pompy, muszę oczywiście podłączyć rurkami zaciski bezpośrednio do pompy hamulcowej.
I tu pytanie:
w pompie mam dwie sekcje, nazwijmy je wewnętrzna (od strony serwa) i zewnętrzna (na końcu pompy)
Jak najlepiej podłączyć zaciski do obu sekcji? Jakoś na krzyż? Czy przód pod jedną sekcję i a tył pod drugą? Jesli tak? Czy przód podłączać pod sekcję wewnętrzną a tył pod zewnętrzną, czy odwrotnie?
Czy obie sekcje dają w sprawnej pompie takie samo ciśnienie? Czy ciśnienie w obu sekcjach pojawia się tak samo szybko po wciśnięciu hamulca?

z góry dziękuję za wskazówki

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [all] dylematy z pompą hamulcową - podłączenie obu sekcj
PostNapisane: 23.kwi.2013 11:25:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Normalnie jest na krzyż ...tylko po co to robić, chcesz się zabić ?, kup następną pompę ABS za 50 pln i po sprawie. Jak chcesz mam z B4 2,8 Q coupe, tylko jest po powodzi więc gwarancji nie dam :/

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [all] dylematy z pompą hamulcową - podłączenie obu sekcj
PostNapisane: 23.kwi.2013 11:33:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Na razie mogę się zabić, bo prędkość 70 km/h wydaje się nie do opanowania z tymi hamulcami...

Wolę mimo wszystko zdiagnozować moją pompę i ewentualnie ją naprawić. Oba przekaźniki (od silnika pompy zwrotnej i "ten drugi") wyglądają OK...

Mały, a jak z tymi ciśnieniami w obu sekcjach?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [all] dylematy z pompą hamulcową - podłączenie obu sekcj
PostNapisane: 23.kwi.2013 13:26:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Fabrycznie w audi było na krzyż, natomiast ja założyłem do Opla Kapitana z 62r pompę z cygara, fabrycznie tam była jednosekcyjna,wszystkie hamulce są bębnowe, i tam założyłem właśnie parami czyli przód na pierwszą sekcje tył na druga, i hamulce są jak najbardziej Ok normalnie przechodzi przeglądy. Ale jeszcze raz mówię; zmień pompę, albo postaw go w krzaki na parę dni bo se łeb rozbijesz.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [all] dylematy z pompą hamulcową - podłączenie obu sekcj
PostNapisane: 23.kwi.2013 13:30:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Dlaczego ma się zabić bez ABS-u? Połącz na krzyż, albo przód od strony serwa, a tył od strony przodu samochodu. A najpierw odepnij kostkę z pompy ABS i zobacz, czy nie ma poprawy.

Pozdrawiam

Edit: Jeżeli masz hamulce "z gumy", to raczej jest wina pompy hamulcowej, a nie pompy ABS.

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [all] dylematy z pompą hamulcową - podłączenie obu sekcj
PostNapisane: 12.wrz.2013 19:07:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
też cały czas nie byłem zadowolony z hamulców u mnie w C4 , w serii miałem pojedyncze tarcze, założyłem wentylowane z zaciskami od A4/B6, tylne też od A4/B6, miałem nową pompę hamulcową inne serwo a zawsze jak jeździłem A4/B5 dziwiłem się jak to dobrze hamuje, w końcu dostałem natchnienia i założyłem dwukomorowe serwo 10/9cali z pompą od A4/B6 1.8T BEX i teraz B5tka przestała hamować :D

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: