.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 17:03:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:18:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
Flavios... jako ze ja bylem autorem tamtejszego przedswiatecznego postu mam nadzieje ze rowniesz mnie dotyczy Twoj respect :)
Pisalem przeciez wyraznie ze nie mam na oczach klapek z napisem quattro :D

Wszystko z glowa :peace:

Neme

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sty.2006 21:41:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
A ja sie nie zgodze z tym nie dotykaniem hamulca :D
Niestety wiekszosc naszych fur ma daleki od idealu rozklad masy i co za tym idzie sa mocno podsterowne na wejsciu w zakret. Dlatego jak Buba pisze trzeba dociarzyc przednia os hamujac mocno przed zakretem (sporo przed zakretem) jak sie do niego zacznie skladac to gaz ale nie do opru aby zmusic krowe do klasycznej, przyjemnej nadsterownosci, jak juz tylko czuc ze dupa jedzie to trzeba uwazac z gazem bo mozna sie odwrocic :D ja wtedy wlasnie lekko hamuje lewa noga w razie potrzeby bo to dobra metoda aby wtracic ewentualnie troche predkosci dosc bezpiecznie, trzeba pamietac zeby wraz z hamulcem dolozyc gazu aby nam nie zgasl motor bo wtedy juz po zabawie ;) Generalnie najlepszy jest tylko staly gaz i kierownica pokazujemy gdzie chcemy jechac, ale to trzeba sie wjezdzic i w zakrety i w nawierzchnie. Bardzo istotne jest odpuszczenie kontry jak sie zaczynamy prostowac - przed a nie po tym ! bo jak to zrobimy za pozno to wlasnie jestesmy w poslizgu w druga strone - po tym nastepuje zwykle nastepna spozniona kontra i jestesmy w rowie :peace:
Najbardziej istotne jest skladac sie do zakretu jeszcze na prostej bo jak sie zacznie na zakrecie to bada potrzebne 2 pasy bo nas wyniesie a jak zaczniemy wczesniej to akurat w swiatlo zakretu sie wyrobimy.
Jedna generalna zasada jesli jestesmy w opalach zawsze gaz nigdy hamulec :P I nie mozna przegiac z tym gazem bo wtedy jak w rwd krecimy baka :peace:
Generalnie quattro wymaga dluzszego przyzwyczajenia - czyli trening, trening, trenig. Biada kierowcy oski ktory wsiadzie do quattro i zacznie sobie smialo poczynac bo sie zdziwi i to nieprzyjemnie. Po ostatnim sniegu jechalem z moim kumplem i byl zachwycony jazda na tyle ze sam chcial sprobowac po paru piruetach i zaspach w jakie zapakowal euforia mu przeszla troche :D

BTW na naprawde sliskiej nawierzchni, kretej i nie duzych predkosciach najszybszy jest Ataman style - bez posizgow aptekarskie operowanie gazem i jazda na okraglo ;-)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: poślizg przy Quattro
PostNapisane: 30.kwi.2013 21:38:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.mar.2005 09:34:46
Posty: 19
Lokalizacja: Sączów
może lepiej jest nie doprowadzać do poślizgów, niż z nich wychodzić.
Może quattro ma późniejszy moment wpadania w poślizg od ośki? czy idzie sybciej z racji napędu na tył?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: poślizg przy Quattro
PostNapisane: 01.maja.2013 08:16:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Kurka, ale śmierdzi :D Chyba się kotlet przysmażył :peace:
Swoją drogą poczytałem temat, o którego istnieniu nie wiedziałem ;) Pozdro!

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: poślizg przy Quattro
PostNapisane: 03.maja.2013 18:35:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Oj tam oj tam - jak ma dobre konserwanty, to po 7 latach też zjadliwy :hahaha:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: poślizg przy Quattro
PostNapisane: 04.maja.2013 15:34:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
tak
q wpadnie w poślizg zdecydowanie później niż RWD czy ośka
reszta jak napisano powyżej

_________________
Pozdrawiam
Buba
_________________
Bestia 2,2 T 20 V Q pod kołderką w garażu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: