win75 napisał(a):
gościa napisał(a):
Silnik 1,6 raczej odpada gdyż żona "lubi mieć czym jechać".
Jestem bardzo wdzięczny za Wasze wypowiedzi i na tą chwilę skłaniał bym się ku 1,8 T.
Napiszcie proszę co z awaryjnością tej jednostki i jakie są koszty naprawy?
Z góry dziękuję za pomoc.
Tak
Lubi mieć czym jechac. Baby to wogóle nie powinny jeżdzić, a już na pewno mało która umie wykorzystać możliwości silnika. Myślę, że dla Twojej żony i wogóle dla każdego kto szuka A4 B6 najodpowiedniejszym będzie z silnikiem 1,9 TDI 130KM (może być w quattro, nawet w s-line) To są już samochody prawie 10-letnie i o ile dla 1,9TDI realny przebieg 500tys. niewiele znaczy to jednak dla 1,8T już daje się we znaki. A poza tym czy spalenie 12l LPG od 7l ON czymś specjalnie się rózni?
Chociaż rzeczywiście małe przebiegi do pracy rzedu 7-8 km nie będą dobre dla 1,9TDI.
Nie ma co generalizować, bo osobiście znam kilka takich, że pampers by się przydał, i nie są to panie powiązane w jakikolwiek sposób z motorsportem
Na takie przebiegi tylko, mała Pb z ewentualnym LPG, z dieslem taniej nie będzie, bo to niestety trzeba te kilkanaście km przejechać, żeby złapał temp roboczą i zaczął być ekonomiczny. Druga sprawa, to przebieg, 1.9 to będzie miało pewnie 400-500k km, a Pb będzie miało 2/3 tego albo i mniej, co do żywotności 1.8T, to się bardzo kolego mylisz
- moje byłe 1.8T zbliża się powoli do 400 i co - i nic
jeździ dalej, z regenerowaną T (sam robiłem przy ok 200k).