Witam.
Problem zacznę opisywać od początku.
Moje audi nie ma takiej mocy jak powinno. Otóż zbiera się jakby miało około 100 km, nawet mniej, a powinno mieć przecież 150

WAG wywala błąd 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym, nie osiągnięta wartość kontrolna. Sprawdziłem gruszkę, wszystko OK, sprawdziłem również przewód, który powinien być pod dużym ciśnieniem, ten co idzie do intercoolera, albo od, już nie pamiętam, w każdym bądź razie powinno być tam duże ciśnienie. U mnie jest tak, że przewód ten mogę zgnieść i nawet przy gazowaniu do 3500 obrotów przewód jest miękki, czyli silnik chodzi beż doładowania. Więc zacząłem diagnostykę, gruszka sprawdzona, działa poprawnie. Następnie sprawdziłem, czy łopatki nie mają luzu za dużego na turbinie, przynajmniej tam gdzie doszedłem bez wyciągania jej, czyli przez ten gruby przewód, zaraz za przepływomierzem i łopatki wyglądają bardzo dobrze i nie mają żadnego luzu.
Więc następnym krokiem, który chciałbym zrobić jest sprawdzenie zaworków n18 oraz n75 i tu mam problem, otóż, gdzie one są ?
Jeden jest umiejscowiony za filtrem paliwa, to wiem, u mnie wchodzi do niego 1 wtyczka oraz 3 cienkie przewody, a gdzie jest drugi ?
Widziałem na YouTube, w jakimś silniku, że tam miał 2 wtyczki, czyli n18 i n75 zaraz obok, a u mnie jest w tym miejscu 1. Prosiłbym o pomoc, bo z tym brakiem mocy borykam się już od zakupu czyli od września.
Mogę dodać jeszcze, że ustawiłem kąt wtrysku, obecnie jest to 2,4 st. z tego co widzę na kwitku wydruku z komputera od mechanika. Silnik też dużo pali z tego co się dowiedziałem, bo przy jeździe w mieście na tiptronicu cały czas spala około 15 litrów na 100. Podejrzewam, że jest to właśnie spowodowane tym, że muszę go bardziej "piłować" żeby nabrał prędkości i jechał.
Proszę forumowiczów o pomoc i z góry dziękuje
