dzięki.
różne źródłą różnie podają i nie wiadomo komu wierzyć...
ja jestem świeżo po zmianie turbo na K24-7000, ale w trochę innym wykonaniu niż się wszyscy spodziewają
jest bez zewnętrznego zaworu WG. czuć że auto dostało mimo braku zmian w sofcie delikatnie więcej mocy u góry, jak i reakcja na pedał gazu jest lepsza.
, turbo zaczyna wstawać od 1500rpm.
byłoby wszystko ładnie i pięknie, ale żeby nie było za różowo została zmieniona skrzynia biegów z krótkiej DHL, na długą FHN.
teraz pierwsze trzy biegi ładnie się zbiera ale mały moment obrotowy daje znać o sobie.
wcześniej na piątce było nieco poniżej 2500rpm przy 100km/h i około 3000rpm przy 120km/h, teraz na FHN mamy 2000rpm przy 100km/h, a przy 3000rpm około 155km/h.
także teraz zbieramy na następne dwa etapy, zmian, wtryskiwacze i program.
wtedy nawet ta skrzynia przy tej masie auta może się okazać krótka
jako ciekawostka powiem wam że turbo, nie wymagało przerycia, połowy auta żeby przenieść akumulator lub zmienić umiejscowienie zaworu WG.
turbo zostało wyposażone w zinegrowany zawór WG, i pasuje niemal P&P zamiast ori K14
zgodnie z obietnicą mała porcja fotek, i video;
tak wygląda po "shybrydowaniu" turbo.
pierwszy filmik to na dobrą sprawę rozgrzewka ponieważ jeszcze nie wszystkie płyny miały odpowiedni a temp, a dźwięk jest niestety efektem kiepskiego zamocowania kamerki do szyby za pomocą uchwytu na przyssawkę, brak elementów tłumiących drgania zaowocował takimi zakłuceniami
http://www.youtube.com/watch?v=_PtdMMCTpGIhttp://www.youtube.com/watch?v=BzqtDChlkuAhttp://www.youtube.com/watch?v=cuil_8Wucn0http://www.youtube.com/watch?v=b6XMjhYrdik mam nadzieję że się podobają zmiany
projekt jest w dużej mierze zainspirowany(skopiowany autem kolegi ArekR ale będą małe zmiany jak również będę chciał co nieco ugrać w zakresie obrotów 3400-5000rpm.