kaczorvw napisał(a):
chociaż w Q to kupiłeś ? bo jeśli nie to szkoda było kasy na dymanie z Kłochowa do Sztetina a wcześniej abarot - ezektor w 2.4 lubi pęknąć rurkie i lać oliwą na podłogę ale nie na tyle żeby zrobić wynik na bagnecie w 600 km
Pomijam kupowanie auta w TM ( coś jak kupowanie audi w ośce

)) )
Auto ze słusznym napędem w Q

Sprawa tak wygląda , że jak przyjechałem do szczecina po tych 500 km , i zerknąłem pod spód to nic nie ciekło , na bagnecie tez nic nie ubyło. Miesiąc później , też jak zerkałem pod auto było sucho . I teraz ostatnio jakieś 2 tygodnie temu , jak robiłem osłonę przegubu ,to zauważyłem , że olej cieknie . Auto kupione od osoby prywatnej , jeździł nim nie całe dwa lata - zarejestrowane normalnie bez żadnych wałków . Ciekawie wyposażone , z nową trzymiesięczną instalacją gazową . Z dojazdem po nie , i powrotem do szczecina , wliczając cenę biletu na dojazd do celu , nocleg , i płatne bramki na powrocie to dałem za nie 10350 zł . Czyli uważam że cena była dobra . Auto w stanie dobrym z + można powiedzieć . Kilka dupereli nie działało , ogólnie do lekkiego odchwaszczenia . Niby po wymianie rozrządu , wszystkie oleje nowe , czyściutkie zarówno jak olej silnikowy , olej w skrzyni - działa bez zarzutu , ładnie przeładowuje biegi , olej w przekładni kierowniczej , płyn chłodniczy . Po wymianie tarcz i klocków , po remoncie zawieszenia - nic nie stuka , nic nie puka .Auto kupione od osoby , która jeździ na tirach , środek zadbany - nosi normalne ślady użytkowania . Tapicerka nie powycierana , bagażnik tak samo w zadbanym stanie .