przemik napisał(a):
Długo tak ta poduszka swieci ? Bo to najbardziej prawdopodobna przyczyna.
Mówisz poważnie? Bład jest od lat. Brak wycieku z poduszek, Nie ma kabli, żeby sprawdzić wtyczki. Jak te poduszki są spięte z komputerem? Innych błędów nie ma.
Zrobiłem logi statyczne i dynamiczne, wg zamieszczonej na forum instrukcji. Coś jest chyba na prawdę nie tak z tym autem.
Log grupy 011 robiłem dwa razy, bo za pierwszym razem złapał muła i nie dało się go wkręcić powyżej 3000 obrotów.
Logi grup 003 i 011 chyba obrazują uszkodzenie podzespołów silnika, tylko których? Podejżani to pewnie:
- N75, (patrz. log 011 ten z mułem), czyścić go tak jak n18?
- N18 (czyściłem przed logami, po czyszczeniu błąd recyrkulacji zniknął i nie powrócił), podciśnienie na wężyku EGR wróciło,
- EGR (kupiłem i wymieniłem na używany z "prawie nówki", Pierburg),
- kąt wtrysku (na logach chyba wygląda dobrze),
- ???
Gruszka podnosi sztangę i trzyma mocno.
W samochodzie zapomniano o filtrze powietrza, który się zapchał i podciśnienie wyrwało w nim dziurę. Ciągło niefiltrowane powietrze przez jakich, nieokreślony czas, zanim to zauważyłem i wymieniłem filtr. Piszę o tym bo usterka z którą się zmagam zbiegła się mniej więcej w czasie z odkryciem uszkodzonego filtra.
Bardzo proszę o analizę poniższych logów i o wszelkie wskazówki, które mogą doprowadzić do rozwiązania problemu i może pomogą innym użytkownikom warczących 2.5 TDI
http://imageshack.us/g/1/10268061/