Jeżeli napięcie na wtyczce jest mierząc woltomierzem a wiatrak nie idzie a bezpośrednio z accu idzie, to znaczy że w obwodzie jest element o dużej rezystancji , czyli padnięty ale przewodzący bezpiecznik albo upalony przewód. Załączenie i wyłączenie tego wentylatora można robić w testach przez vaga, nie ma sensu czekać aż samochód sam go załączy.
_________________ JEST Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego , tuning na 240KM 520Nm) SPRZEDANE : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]
|