Nie to nie tak do końca... owszem była mowa o 1.9 ale nie o delikatnie dłubniętym.. Delikatnie dłubnięte 1.9 to do a4 b5 świetnie pasuje.. Natomiast do a6 c5 to on musi byś grubo dłubnięty ...
Założyłem ten wątek właśnie by się dowiedzieć coś o wadze a6 c5, a dokładniej o ile a6 c5 Q będzie cięższe od a4 b6 i jak duży
wpływ będzie to miało na osiągi...
Tak jak pisałem obecnie jeżdżę a4 b5 ośka waga 1280kg 160ps 380nm... Z tymi parametrami przy tej wadze auto naprawdę miło jeździ... Jednak zachorowałem na Q, a jak zmieniać to chyba na coś innego. Nie wiem znowu kupować b5 średnio mi się uśmiecha... Więc pozostaje a4 b6 lub a6 c5... Teraz z tego co widzę to masy aut są zbliżone, no bo 100kg różnicy to już nie tak dużo. Przynajmniej tak mi się wydaje...
Teraz no mówię doszedłem do wniosku że aby przyszłe auto w przypadku a6 c5 zapięte dodatkowo w Q jeździło podobnie jak moje obecne to potrzebowałbym jakieś 220 ps i te 400nm dostępnych od samego dołu.... Wiadomo człowiek się przyzwyczaja do lepszego szybko , w drugą stronę to już gorzej... A wiec teoretycznie co mi pozostaje albo dłubnięćie jakiegoś tdi (ale to tylko narazie teoria muszę poczytać na ten temat) ale tylko VP albo 2.7bT...
Innej alternatywy nie widzę