.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 09:15:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 07:56:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 17:26:33
Posty: 17
Witam
Od maja jestem posiadaczem A6 z 180KM TDi. Po kupnie nie było żadnych problemów z odpaleniem zimnego i ciepłego silnika.
Trzeba było jednak wymienić rozrząd. Wymieniłem więc, rozrząd, wałki, szklanki. Sprawdziliśmy odmę. I zaczęły się problemy z uruchomieniem. Silnik zaskakuje po dopiero po dłuższym kręceniu. Są też cyrki ze spalaniem.
Na początek ustawiliśmy pompę na 2' ATDC: -utrudnione uruchamianie, spalanie w przedziale 8-9 trasa, 15-20 miasto bez wariowania.
Sprawdziliśmy jak ustawiony jest kąt w innych autach z takim silnikiem. Ustawiliśmy eksperymentalnie na 3.2: Uruchamianie bez zmian, spalanie ciut mniejsze. Podczas jazdy zapalały się kontrolki ABS i ASR. Pojawiły się błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B2 907 401 E
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000AG D05
Software Coding: 01011
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: 00018 C150_1.R75681708113
Additional Info: 00018 C150_1.R75681708113
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent


VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 389 D
Component and/or Version: ABS/ESP front D56
Software Coding: 06257
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 4B0 927 156 DM
Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 3536
Software Coding: 00003
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Wymieniłem przepływkę, kąt ustawiliśmy tym razem poniżej zakresu ATDC na 1' BTDC.
Przy okazji podjechałem do zaprzyjaźnionego warsztatu by sprawdzić ustawienie kąta. Po wysłuchaniu tyrady jakie to ja badziewie kupiłem i jak "*ujowe" są to silniki usłyszałem że mam padnięty nastawnik pompy i chętnie to naprawią za 2.5 tyś.
Przy tym ustawieniu kąta spalanie spadło jak i moc. Zresztą wg mnie silnik od początku nie miał pełnej mocy. Widać to wyraźnie na wyższych biegach.
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterek.

_________________
Jest: Audi A6 Avant 2.5TDi AKE 180KM TIP 2000
Jest: Audi A4 Avant 1,9TDi AFN 110KM 1997
Było: Audi 80 2.0i 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 08:36:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
ile dałeś za auto i który to rocznik ?

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 08:52:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 17:26:33
Posty: 17
Cena była bardzo atrakcyjna. Kupiłem zakładając koszt remontu silnika. Na chwilę obecną całość z remontem wyniosła 16K. Rocznik 2000

_________________
Jest: Audi A6 Avant 2.5TDi AKE 180KM TIP 2000
Jest: Audi A4 Avant 1,9TDi AFN 110KM 1997
Było: Audi 80 2.0i 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 09:34:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2008 18:50:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6C5 AKE
Z doswiadczeń z tym silnikiem napiszę, że spalanie w trasie 8-9 to może być OK, zalezy od stylu jazdy. Masz quattro ? tiptronik ?
W mieście te 15-20 to przesada, w moim przypadku potrafię zejść do 10-11 (tip, oska).
Kat wtrysku to wiadomo, ma być 2' ATDC +-2'. Są zdania, ze lepiej jest ustawić go na 1' ATDC.
Utrudnione zapalanie- nie jest to czasem skutkiem zapowietrzania ? Np. przelewy, oring na zaworku filtra paliwa, sam zaworek ?
Jestes pewien, że dobrze masz ustawiony rozrząd ? Na blokadach?

Błędy które przedstawiłeś są na stałe, tzn. po skasowaniu pojawiają sie ponownie ?

Jesteś w stanie zrobić i zamieścić logi ? Na początek chociaż statyczne i BS-y ?

Jak widzisz, jest troche pytań, ale od czegos trzeba zacząć :)

_________________
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman

A6 C5 2,5 TDI AKE Avant 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 09:54:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 17:26:33
Posty: 17
Nie mam quattro. Jest Tip.
Jak wrócę mam zamiar wykonać logi statyczne i dynamiczne. Nie zrobiłem ich wcześniej właśnie z powodu błędów które występowały. Jakie logi mam zrobić dynamiczne i statyczne by zdiagnozować działanie pompy i wtrysków?
Rozrząd był robiony na blokadach, ale potem wymieniliśmy wałki rozrządu. Wszystko jest zrobione wg znaczników.
Jak rozumiesz ustawienie kątu ATDC +-2' ? Gdy przestawiam w kierunku 0 ATDC to VAG pokazuje mi BTDC. W tej chwili mam 1BTDC. Nie da się zrobić logów BS w sposób opisany na forum by kolumna była oznaczona ATDC ponieważ VAG nie pokazuje przy moim ustawieniu ATDC tylko cały czas BTDC. Czy można VAG-iem jakoś sprawdzić działanie nastawnika?

_________________
Jest: Audi A6 Avant 2.5TDi AKE 180KM TIP 2000
Jest: Audi A4 Avant 1,9TDi AFN 110KM 1997
Było: Audi 80 2.0i 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 10:42:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2008 18:50:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6C5 AKE
andsa napisał(a):
Jak rozumiesz ustawienie kątu ATDC +-2' ? Gdy przestawiam w kierunku 0 ATDC to VAG pokazuje mi BTDC. W tej chwili mam 1BTDC. Nie da się zrobić logów BS w sposób opisany na forum by kolumna była oznaczona ATDC ponieważ VAG nie pokazuje przy moim ustawieniu ATDC tylko cały czas BTDC. Czy można VAG-iem jakoś sprawdzić działanie nastawnika?


Ustawienie 2st ATDC z tolerancja po 2st w każdą stronę. Co daje w efekcie zakres od 0 do 4st ATDC (czyli innymi słowy od GMP do 4st po GMP). Co do wskazań VAGa to czytałem, ze różne wersje różnie to pokazują, rozstrzygającym jest podobno nie obraz zapisany jako log tylko ten z monitora w momencie logowania. Nie mam z tym doświadczeń, używałem tylko jednej wersji, w moim przypadku wskazania były na tyle "przyjazne" użytkownikowi, że nie miałem watpliwosci :)
Wydawałoby się, że jak masz oznaczenie kolumny BTDC to wartość powinna być z minusem gdy będzie po GMP ?
Bo może być, że obecnie siedzisz faktycznie przed GMP ? Wiadomo, że minimalne ruchy na fasolkach regulacyjnych kołą pasowego dają duże zmiany kąta :)

_________________
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman

A6 C5 2,5 TDI AKE Avant 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 10:53:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
Rozrząd ustaw na 1 ...2 ATDC, będzie dobrze zapalał. Kiedyś miałem kąt prawie 4 i zapalał nie tak lekko i łatwo jak na 2 lub 1. Ja mam ustawione -2.
Logi musisz zrobić, najlepiej wszystkie, ja bym chętnie zobaczył "na początek" grupę 3, 4, 7, 8. Bez logów nie ma co wróżyć.

W moim aucie spalanie A6 C5 ośka tiptronik AKE (nietuningowany):
W trasie na drogach krajowych, jak masz zrobione wałki, powinien palić około 7,3L/100km, na autostradzie lekko powyżej przepisowej 8,2L/100lm, przy 170km/h około 10,5L/100km, przy 190km/h niecałe 12L/100km, w mieście max 12L/100km na krótkich odcinkach. Mi w Poznaniu wychodzi średnia 9,3...9,7 codziennie 2x2km na krótkim odcinku i inne normalne wyjazdy przez miasto w tym czasami z obwodnicą.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 11:20:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 17:26:33
Posty: 17
Dzięki grisha. Jak tylko wrócę z delegacji zrobię komplet logów. Spalanie 7,3/100km miałem przed zrobieniem rozrządu. VAG-COM pokazuje ustawienie ATDC od 0. Poniżej 0 mam już BTDC. czyli ustawić na 2 BTDC?

_________________
Jest: Audi A6 Avant 2.5TDi AKE 180KM TIP 2000
Jest: Audi A4 Avant 1,9TDi AFN 110KM 1997
Było: Audi 80 2.0i 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 12:04:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
2ATDC

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 13:27:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2008 18:50:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6C5 AKE
andsa, co do jasności z kątem, jeśli "idziesz" od strony ATDC i przechodzisz przez "0" to jesteś na stronie BTDC.

Zobacz jak to wygląda u mnie, może coś wyjaśni, też AKE 2000 rok, log 4 stat i 4BS:


http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_99693.html

http://vaglog.rtnet.pl/rs.poz1_102106.html

_________________
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman

A6 C5 2,5 TDI AKE Avant 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 14:40:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 17:26:33
Posty: 17
Na ustawieniu 2 ATDC miałem spalanie 9-10 trasa, 15-20 miasto jeżdżąc naprawdę delikatnie. Być może była to wina przepływki, która teraz jest wymieniona.
Mój log 004 BS wyglądał dokładnie jak Twój RomanS gdy kąt był ustawiony na 2. Jak wcześniej wspominałem były przy tym ustawieniu problemy z uruchomieniem. Ogólnie silnik też bardzo głośno pracuje, a podczas przyśpieszania słychać wyraźne buczenie albo brzęczenie. Nie wiem jak dźwięki wydają inne silniki AKE. Przy obecnym ustawieniu silnik na pewno jest cichszy.
Nie pamiętam jak wyglądał log dynamiczny 004.
Przestawiam przy najbliższej okazji na 2 ATDC i robię komplet logów.
Dzięki wszystkim za pomoc.

_________________
Jest: Audi A6 Avant 2.5TDi AKE 180KM TIP 2000
Jest: Audi A4 Avant 1,9TDi AFN 110KM 1997
Było: Audi 80 2.0i 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 17:03:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2008 18:50:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6C5 AKE
andsa napisał(a):
Na ustawieniu 2 ATDC miałem spalanie 9-10 trasa, 15-20 miasto jeżdżąc naprawdę delikatnie. Być może była to wina przepływki, która teraz jest wymieniona.


To ustawienie kąta na 2 stopnie ma znaczenie tylko dla rozruchu. Po uruchomieniu komputer i tak reguluje go tak jak jest to w danym momencie potrzebne. Chodzi tylko o to, ze ma on pewien zakres możliwości i jeśli byś ustawił poza zakresem 0-4 ATDC to może nie dać rady ustawić właściwie chwilowego kąta. To widać na logu 4 , gdzie masz 2 kolumny: wartość pożądana i wartość osiągnieta. Jeżeli sa takie same tzn. że układ przestawiania kąta daje radę.

AKE raczej jest silnikiem z tych głośniejszych. Temat jest dość obszerny, gnebiło mnie to po zakupie w 2008 roku, wiele rzeczy na to się składa, ale może najpierw zrób logi bo z nich na temat glośności też pewne wnioski płyną :)

Jesli na logu 4BS widziałeś literki ATDC to OK. Ustaw na 1 ATDC, powinno pomóc w rozruchu.

_________________
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman

A6 C5 2,5 TDI AKE Avant 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 27.sie.2013 17:28:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lis.2010 09:12:44
Posty: 369
Jeżeli chodzi o głośność , to wyraźnie ciszej na biegu jałowym pracuje silnik ze sprawnym obwodem sterowania EGR. Niestety większość "mechaników" wyłącza EGR twierdząc, że nie jest potrzebny. Łatwo to zauważyć włączając BS grupy 3, gdzie wyraźnie słychać (kolosalną!!!) różnicę w pracy silnika z różnie wysterowanym EGR.
Na moje ucho sporo aut 2,5tdi ma ten obwód nieczynny. Ponadto z EGR auto powinno się szybciej nagrzewać zimą.

_________________
JEST -> Pajero 3.2 DID 200KM 441Nm [od 03.2017 do teraz ] (salon PL 2009r, od pierwszego właściciela, przebieg przy zakupie 167tys km, DPF typu otwartego :-) , tuning na 240KM 520Nm)
SPRZEDANE -> : Audi A6 2,5TDi AKE avant Tip 2001 [od 01.2008 do 12.2016] => [przebieg auta tylko u mnie to ponad 200 tys km, prawie żadnych oznak "zmęczenia", na zegarach przy sprzedaży 372tys km]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 02.wrz.2013 14:39:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
RomanS napisał(a):
To ustawienie kąta na 2 stopnie ma znaczenie tylko dla rozruchu. Po uruchomieniu komputer i tak reguluje go tak jak jest to w danym momencie potrzebne. Chodzi tylko o to, ze ma on pewien zakres możliwości i jeśli byś ustawił poza zakresem 0-4 ATDC to może nie dać rady ustawić właściwie chwilowego kąta. To widać na logu 4 , gdzie masz 2 kolumny: wartość pożądana i wartość osiągnieta. Jeżeli sa takie same tzn. że układ przestawiania kąta daje radę.

nie do konca
jezeli kat na LATE bedzie mial wartosc np 1ATDC (co jest poprawne) a sterownik bedzie chcial wysterowac kat np 2ATDC to auto bedzie chodzilo na 1ATDC... jezeli ustawi sie kat np na 3.5ATDC to raczej malo prawd zeby komputer zachcial kat poza te 3.5ATDC ale za to moze np ciezej palic niz na 1ATDC

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 02.wrz.2013 22:42:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2008 18:50:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Auto: A6C5 AKE
przemekk74 napisał(a):
nie do konca
jezeli kat na LATE bedzie mial wartosc np 1ATDC (co jest poprawne) a sterownik bedzie chcial wysterowac kat np 2ATDC to auto bedzie chodzilo na 1ATDC... jezeli ustawi sie kat np na 3.5ATDC to raczej malo prawd zeby komputer zachcial kat poza te 3.5ATDC ale za to moze np ciezej palic niz na 1ATDC


No, moze teoretycznie tak, ale w praktyce przy 1 st ATDC w 04BS to mamy juz żądanie ze sterownika po stronie BTDC (w moim przypadku 0,2 BTDC), na biegu jałowym, widoczne w 04 stat. Przy wzroście obrotów kat wtrysku coraz bardziej przyspiesza, no chyba, że się mylę ? :zdziw:

Tak mam w silniku AKE, czyli takim o jaki chodzi w tym temacie.

Natomiast co do łatwości odpalania, to jakies 2 lata temu ustawiłęm kat na 1,6-1,8 ATDC, odpalał w porządku. W tym roku zauwazyłem, ze coś jakby troche dłużej trzeba kręcić (zauważalne zwłaszcza na rozgrzanym silniku), sprawdziłem kąt i okazało się że jest 3,2 ATDC. Dlaczego ? Nie wiem, naciag paska napędzającego pompę się nie zmienił, cały czas prawidłowy. Ustawiłem teraz kat na 1,2-1,4 ATDC i odpalanie ciepłego silnika poprawiło się. Na odpalanie zimnego (czyli wtedy gdy grzeją świece to nie miało wpływu, w obu ustawieniach było bardzo dobrze, chyba, ze może zimą wylazło by co złego :) ).

_________________
Cały kłopot polega na tym, że głupcy są pewni siebie, a mądrzy pełni wątpliwości

Pozdrawiam, Roman

A6 C5 2,5 TDI AKE Avant 2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 03.wrz.2013 05:43:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
wiekszost 2.5 v6tdi ma kat po stronie atdc w czasie pracy na jalowym (powiedzialbym, ze "mniejszosc" ma po stronie BTDC) i dlatego pewnie zrobiono jedna "instrukcje" do ustawiania kata wtrysku. U Ciebie pewnie jakbys ustawil na 0 byloby tez super....
Kat wtrysku uzalezniony jest od dawki paliwa (oczywiscie widzianej przez ECU) wiec to pewnie jest polaczone takze z tym co widzisz w 001
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 23.wrz.2013 15:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 17:26:33
Posty: 17
Witam
Kąt wtrysku przestawiliśmy na 1. Uruchamianie jest ciut lepsze (nie trzeba tak mocno go kręcić).
Zrobiłem w końcu logi. Nie wiem czy dobrze je zrobiłem. Jeśli są do niczego to je powtórzę.

Basic settings
Log (0 - 011)
Log (1 - 003)
Log (2 - 000,000)
Log (3 - 004)

i dynamiczne
Log (0 - 004)
Log (1 - 009)
Log (2 - 000)
Log (3 - 008)
Log (4 - 003,003)
Log (5 - 011)
Log (6 - 010)
Log (7 - 012)
Log (8 - 013)

_________________
Jest: Audi A6 Avant 2.5TDi AKE 180KM TIP 2000
Jest: Audi A4 Avant 1,9TDi AFN 110KM 1997
Było: Audi 80 2.0i 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 23.wrz.2013 15:22:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
brakuje statycznych 001 004 013 014... a mozna dorzucic 007 003

generalnie wyglada na to ze jest ustawione dobrze

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDi AKE] Problemy z uruchomieniem silnika
PostNapisane: 23.wrz.2013 15:27:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.kwi.2009 17:26:33
Posty: 17
Statyczne mogę zrobić dopiero w sobotę.

_________________
Jest: Audi A6 Avant 2.5TDi AKE 180KM TIP 2000
Jest: Audi A4 Avant 1,9TDi AFN 110KM 1997
Było: Audi 80 2.0i 1993


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 134 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: