Nie chodziło mi o to, że Superb jest stricte alternatywą dla D2. Tylko o to co pisałeś, że S8 wciąga paski, etc na trasie. Pisałem, że możesz się kiedyś zdziwić jak ciebie wciągnie starszy pan w kapeluszu
.
A tak już ciągnąc OT. Superb mimo że nie ma multilinka z przodu, a jedynie z tyłu jest od S8 D2 wygodniejszy - szczególnie dla pasażerów z tyłu, z przodu możesz mieć nawet fotele z wentylacją.
Superb to w zamierzeniu producenta klasa Paska/A6. ale o wnętrzu obszerniejszym od klasy limuzyn premium - dopiero najnowsza 750 w longu ma większe wnętrze. A8/S8 D2 pod względem wygody nigdy nie stało obok S-klasy, co najwyżej obok wspomnianej 7mki.
Odnośnie jeszcze S600 W140 to fajny nabytek celem posiadania nieruchomości
. Znajomemu taki wrasta w podjazd.
Z ciekawostek to jak poczytałem ostatnio na forum MB o kosztach utrzymania/restauracji C126/W126 to włos mi się zjeżył na głowie. A takie fajne auto miał Blacha
Jeżeli myślisz, że w 15 tyś na eksploatację S8 D2 sie zmieścisz to możesz się niemiło przekonać w przyszłości. Po zrobieniu skrzyni i zawiasu, wiele Tobie z tej kwoty nie zostanie.
Klasyki są fajne, ale jako drugie, trzecie auto w rodzinie.
Poczytaj wątki o kosztach utrzymania A8/S8 na forum, jest ich wiele.
Ciesz się zakupem, ale nie udowadniaj lepszości starego nad nowym.
Odnośnie tego, że fajnie się jeździ jeździ limuzynami audi nie musisz nikogo tutaj przekonywać nowym tematem, bo ludzie mają tu takie auta już po kilka lat. Jak chcesz się pochwalić swoją audicą to załóż watek w teraz my.
Taka prośba ode mnie na koniec nie koloruj napisów bo się robi oczopląs.