.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 08:18:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 11.wrz.2013 16:55:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Ja mam właśnie Federal Mogul stricte do AWX i też doczytałem że są wkładane na pierwszy montaż. Czy te aftermarketowe są porównywalnej jakości co "fabryczne"- nie mam pojęcia, czas pokaże :D
ZTCP kosztował w okolicach 600 pln. Pamiętaj od razu o "półpanewkach" na których wałek jest osadzony- ja kupiłem komplet (wałek+półpanewki)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 11.wrz.2013 17:27:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
martab99 napisał(a):
Ja mam właśnie Federal Mogul stricte do AWX i też doczytałem że są wkładane na pierwszy montaż. Czy te aftermarketowe są porównywalnej jakości co "fabryczne"- nie mam pojęcia, czas pokaże :D
ZTCP kosztował w okolicach 600 pln. Pamiętaj od razu o "półpanewkach" na których wałek jest osadzony- ja kupiłem komplet (wałek+półpanewki)


Wałek z Federal 530zł , popychacze do PD u mnie na hurtowni po 52zł/szt, podał mi dobry nr :peace: a w szlifierni popychacz mają po 89zł/szt.
Komplet półpanewek z "grzybkiem" jak to Pani z szlifierni powiedział 150zł/komp.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 11.wrz.2013 17:39:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Ja za szklanki INA płaciłem ok 80 zł/szt i były mniej więcej dwa razy droższe niż do "non PD", miały też inny kolor (były wyraźnie ciemniejsze).

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 11.wrz.2013 18:11:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
martab99 napisał(a):
Ja za szklanki INA płaciłem ok 80 zł/szt i były mniej więcej dwa razy droższe niż do "non PD", miały też inny kolor (były wyraźnie ciemniejsze).


No właśnie, tutaj mam dylemat z tymi szklankami. Czy te za 52zł są takie same jak za 80zł.
Nadmienię że w hurtowni mam dużą zniżkę i może dla tego taka cena. Bo kazałem kolesiowi podać nr fabryczny i podał prawidłowy 420020910 INA.
Zaś w szlifierni nie mam zniżek i cena 89zł/szt.

Chyba nie ma dwóch rodzajów szklanek z tym nr INA??

Jutro to sprawdzę w hurtowni. Zadzwonię jako klient indywidualny i zobaczę jaka będzie cena :)

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 11.wrz.2013 19:56:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
Robi mogę ci coś poradzić bo temat przerabiałem w moim Leonie z arl pod maska. I tak padł mi wałek, pytałem o ceny nowych zamienników i były podobne jak piszesz, a jako, że nie ufam już tym "federalom" i innym kupiłem ori używkę z panewkami. Lata do dziś. całość wyszła z dobrej używki wyszła mnie ok 500 zł z robotą.

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 11.wrz.2013 20:40:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
gibon_81 napisał(a):
Robi mogę ci coś poradzić bo temat przerabiałem w moim Leonie z arl pod maska. I tak padł mi wałek, pytałem o ceny nowych zamienników i były podobne jak piszesz, a jako, że nie ufam już tym "federalom" i innym kupiłem ori używkę z panewkami. Lata do dziś. całość wyszła z dobrej używki wyszła mnie ok 500 zł z robotą.

No właśnie i mi chodzi taka opcja po głowie.
Kupić ori wałek , szklanki i panewki nowe. Wałek mam pod nosem za 250zł, więc jest tanio i mogę go sobie obejrzeć.
Link do tego wałka http://allegro.pl/vw-sharan-golf-iv-1-9 ... 98312.html

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 12.wrz.2013 08:38:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Uwazaj na walki FM , wyszla wadliwa partia bez prawidlowej obrobki cieplnej , efekt - pekaja :-)

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 12.wrz.2013 09:12:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
spanky napisał(a):
Uwazaj na walki FM , wyszla wadliwa partia bez prawidlowej obrobki cieplnej , efekt - pekaja :-)

Mówisz o używce? Czy nowym wałku?
Jade obejrzeć zaraz ten wałek z Zabrza. Jak jest wadliwa partia w używkach, to masz jakiś namiar na roczniki? Jak je rozpoznać?
Ps. Wszystkie wałki z PD są takie same ?? mowa o 115KM.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 12.wrz.2013 12:10:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
*Robi* napisał(a):
spanky napisał(a):
Uwazaj na walki FM , wyszla wadliwa partia bez prawidlowej obrobki cieplnej , efekt - pekaja :-)

Mówisz o używce? Czy nowym wałku?
Jade obejrzeć zaraz ten wałek z Zabrza. Jak jest wadliwa partia w używkach, to masz jakiś namiar na roczniki? Jak je rozpoznać?
Ps. Wszystkie wałki z PD są takie same ?? mowa o 115KM.


Tu chodzi o wałki z półek, które mogą pochodzić z wadliwej serii produkcyjnej.

A wałki PD są też te same w 130-kach typu AWX, AVF czy ASZ (zresztą chyba w większości PD był ten sam).

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 12.wrz.2013 12:21:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
ATJ/AJM/AVB/AWX/AVF maja taki sam wałek - 038 109 101 R

Ale juz inny wałek ma silnik BKE.

Na 100% trzeba szukac dedykowanego wałka do silnika R4 TDi, ktory posiada DPF.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 12.wrz.2013 19:03:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lis.2006 12:52:50
Posty: 512
Lokalizacja: pomorskie
Ja mam od 130' tki (AWX) i w arl'u sobie radzi świetnie ;) Chyba wszystkie są takie same podobno od 105 km też pasuje.

_________________
coupe 1990 bylo :(
A8 1995 było :(
A6 2002 jest :)
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 12.wrz.2013 19:08:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
Wałek kupiony. Używka ori. Ale odczytać to co tam nabili to trzeba miec oczy i wyobraźnie poskładania tego do kupy :peace: .
Fota duża żeby była wyraźna. Ja tam widzę 101R P a potem chyba 3425 57348 lub 9 a jak u was ??
Obrazek

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 13.wrz.2013 08:40:26 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
101 R... to by sie chyab zgadzalo...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 13.wrz.2013 17:58:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.sie.2013 21:06:19
Posty: 10
Lokalizacja: Otwock
Auto: Exeo ST 1.8T
Druga i szósta cyfra od prawej mogą być takie same, ale nie muszą. Sytuację komplikuje fakt, że nawet jedynki na początku nie są identyczne. Ja widzę 101R P 3425 57345 9 lub [...] 87348 8.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 13.wrz.2013 23:38:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
pracowitykarolek napisał(a):
Druga i szósta cyfra od prawej mogą być takie same, ale nie muszą. Sytuację komplikuje fakt, że nawet jedynki na początku nie są identyczne. Ja widzę 101R P 3425 57345 9 lub [...] 87348 8.

I ?? Coś podejrzanego ? Nie ten wałek. Dopiero dzisjaj będe mogł pomierzyć krzywki jak rozbiorę. Ale i tak nie mam danych ile mm więc mi to nic nie da.
A etka coś mówi o takim nr jak nam tutaj wychodzi ?

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 16.wrz.2013 16:51:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
wałek wymieniony , szklanki też. wsio poskładane i skur... kuleje ....
W grupie 23 pierwszy 19.0 drugi -56, trzeci 26, czwarty 13,0

Ta druga pompka mi się nie podoba. W poniedziałek ostatnie podejscie do niego, jak nie pomoże to go spale :peace:

Zrobione logi, proszę o ocenę.
001-004-007 http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_142312.html
013-018-023 http://vaglog.rtnet.pl/robi-rs_142313.html
A temperatura niska, bo nie chciałem go pałować do danej :/ bo czuć że silnik pracuje na 3 gary, ale po ściągnięciu wtyczki z każdego wtrysku bardziej kulał, (nie pracował wcale). Tak samo z tym drugim.

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 16.wrz.2013 18:00:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Albo jest cos zle poskladane albo ten wałek to smietnik.
W porównaniu do logow ktore robiles tutaj
viewtopic.php?p=1534851#p1534851

to dramat...
Pompka na 2 garnku ledwie zipie, co w porównaniu z tym, ze ECU na maxa zdejmuje dawke na 4 - daje te niespokojną prace.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 16.wrz.2013 18:29:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
przemik napisał(a):
Albo jest cos zle poskladane albo ten wałek to smietnik.
W porównaniu do logow ktore robiles tutaj
viewtopic.php?p=1534851#p1534851

to dramat...
Pompka na 2 garnku ledwie zipie, co w porównaniu z tym, ze ECU na maxa zdejmuje dawke na 4 - daje te niespokojną prace.


Wałek w super stanie. nic nie zjechane.
Stary wyciągniety, zamontowany nowy, skręcony, ustawiona regulacja pompek.
Pompki nie wyciągane.
Przed wymianą wałka też kulał na jeden, sporadycznie ale kulał. Teraz czuć że kuleje cały czas.
Co może być nie tak.
Zle poskładane? Co tam można spieprzyć żeby źle poskładac? Rozrzad ustawiony dobrze, koło zębate na wałku też dobrze.
Może ten wałek nie ten model?

A nie będzie to może ta pompka 2 na wykonczeniu i takie cyrki będzie robić?

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 16.wrz.2013 19:55:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Robi teraz sobie kupiłem też PD-ka i jak to czytam to coraz bardziej chce go sprzedać

Z jakiego Ty auta kupiłeś ten wałek, przecież tam każda pompka leży?

Wykluczyłeś tandem pompę, do bólu syfiaste, łączenia elektryczne ogólnie całą wiązkę?

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 TDi ATJ] SZARPIE SILNIKIEM PRZY DODAWANIU GAZU 1.9 P
PostNapisane: 16.wrz.2013 23:33:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.sie.2004 09:38:15
Posty: 7013
Lokalizacja: Katowice
solaris napisał(a):
Robi teraz sobie kupiłem też PD-ka i jak to czytam to coraz bardziej chce go sprzedać

Z jakiego Ty auta kupiłeś ten wałek, przecież tam każda pompka leży?

Wykluczyłeś tandem pompę, do bólu syfiaste, łączenia elektryczne ogólnie całą wiązkę?


Cieżko ustalić nr wałka i model. Podobno kazde 115KM i 130 KM to to samo.. Jeszcze mam pare dni żeby oddać wałek.
Co do kur..y nędzy jest z tym autem. Jakąś klątwa nade mną wisi :(:

_________________
Obrazek


To, że twoje auto potrafi jechać szybko.Nie znaczy że ty również ....
Audi S6 4.2 avant quattro
Audi 80 B1 1975r


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 98 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: