Nie wiem czy Ci to coś pomoże, bo BMW , ale... mam dwa zestawy Koni - w E32 i E39.Jeśli chodzi o przód to regulacja jest banalna - od góry plastikowym pokrętłem,który dostajesz w zestawie i generalnie przodem można się bawić już na aucie.
Z tyłu natomiast jest trochę inna sprawa: trzeba regulować poprzez wciśnięcie amortyzatora i na wciśniętym obracanie jego tłoczyskiem w lewo/prawo w zależności od żądanej charakterystyki. Kolejny krok to już montaż amora i jeśli chciałbyś znów zmienić jego charakterystykę - musisz go zdemontować. Do amortyzatorów dają instrukcję obsługi - wszystko jest tam napisane jak przysłowiowy ,,byk''.
U siebie tył ustawiłem po środku - jest nieźle, przód mam skręcony w zależności od potrzeb - mniej więcej gdzieś od połowy do 3/4 zakresu obrotu max. sztywności i mimo wszystko dość ładnie się to zgrywa z tyłem. Owszem , można by było tył jeszcze utwardzić, ale po prostu nie chce mi się tego wyciągać , poza tym przyzwyczaiłem się do ,,miększego'' tyłu
EDTIT:
Poniżej instrukcja regulacji, w zależności od modelu:
http://www.koni.com/car-racing/technology/adjustment/